Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

רוצים לרדת לשורש העניין? עשו זאת באמצעות חברת חקירות מנוסה

רוצים לרדת לשורש העניין? עשו זאת באמצעות חברת חקירות מנוסה
קרדיט: freepik

אנשים משקרים

רמאיות, שקרים וחוסר יושרה הם חלק מהעולם בו אנו נמצאים- אנשים נוטים לשקר, להוציא דבר זה או אחר במרמה, להציג את עצמם כמישהו אחר או לבגוד באמון שניתן להם מאדם אחר. נטיות אלו מתרחשות בתחומים רבים, בין אם פרטיים, עסקיים  או ציבוריים. כאשר עולה חשד מטעם אחד הצדדים להפרה של אי האמון או  לביצוע רמאות מתבצעת פנייה אל חברת חקירות מקצועית המתמחה בתחום המדובר על מנת לבדוק את העניין לעומקו, באמצעים מקצועיים ובטכניקות חקירה ומעקב המספקים את התשובה האמיתית. ההשלכות לפעילויות של מרמה, בגידה או הטעיה יכולות להיות בפן האישי ואף בפן הכלכלי לעלות בכסף רב ואף להיות בעלות אופי פלילי. התחומים בהם לרוב חברות אלו פועלות הם התחומים הכלכליים, בעיות שבינו לבינה, עבירות מחשב ועוד.

מיקרו חקירות וטכנולוגיות היא חברת חקירות מנוסה הפועלת באופן הרמוני בכדי לספק את השירות הטוב ביותר. החברה פועלת בתחומי עבירות מחשב, חקירות כלכליות, חקירות טכנולוגיות וחקירות שבינו לבינה באמצעות עזרים טכנולוגים מתקדמים. מנהל המשרד, מאיר כהן, בעל ניסיון של מעל ל-30 שנה וזמין ללקוחותיו מסביב לשעון.

קרדיט: freepik

לקבל תמונה פיננסית מלאה

חוקר כלכלי פועל בתחום החקירות הכלכליות הדרושות לאדם הפרטי ולעסקים כאחד. תפקידו של  חוקר כלכלי הוא לבצע בדיקת רקע פיננסית מעמיקה של אדם, ארגון או חברה על מנת לאתר חשבונות בנק נסתרים, נכסים, חסכונות בכדי לשקף את המצב הכלכלי האמיתי. חוקר כלכלי נדרש למשל בעת גירושין בין בני זוג, כאשר אחד מבני הזוג חושד כי בן הזוג השני מסתיר נכסים, חשבונות או רכוש ומשקר על מצבו הכלכלי. בעת גירושין, נעשית הפרדה וחלוקה של הכספים והנכסים בין בני הזוג ולכן תמונת המצב הפיננסית האמיתית תשפיע על תהליך החלוקה. החוקר הכלכלי עשוי לגלות לא רק רכוש מוסתר אלא גם מצב כלכלי רעוע, פשיטות רגל, עיקולים ועוד.

 

עניינים שבינו לבינה

חקירות פרטיות מתבצעות במהותן באופן דיסקרטי, ללא ידיעתו של האדם הנתון למעקב ולבירורים.  אך כאשר מדובר בחשד לבגידה במערכת יחסים, המצב מסובך שכן הקרבה לדם הנחקר גבוהה מאוד ולכן חקירות אישות, הנוגעות לנושאים אלו הן חקירות עדינות וסבוכות. המטרה של חקירות אישות היא לאשש או להפריך את החשדות שעלו אצל בן או בת הזוג כך שתתאפשר דרך פעולה במידה ויש צורך בכך. כמו בכל חקירה,  מתבצעים גם כאן מעקבים ותצפיות על מנת להגיע לעומקו של העניין.

מיקרו חקירות וטכנולוגיות היא חברת חקירות מנוסה הפועלת בתחומים מגוונים באמצעות מגוון אמצעים וטכניקות מתקדמות. החברה מספקת ללקוחותיה שירות ברמה גבוהה תוך מענה זמין מסביב לשעון. החברה פעולת בכפוף לחוק החוקרים הפרטיים ועל פי רישיון משרד המשפטים.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
ניסוח צוואה בעזרת עורך דין
אין ספק כי צוואה היא מסמך חשוב, על מנת לא...
מזגנים תקולים? אולימפוס מיזוג אוויר לשירותכם 24/7
בימים החמים של הקיץ הישראלי או בלילות הקרים של החורף,...
מחפשת את השמלה שלך? יש לנו כמה הצעות
את הרי מכירה את התופעה הזו טוב מאיתנו. מהרגע בו...
באילו מקרים מומלצת התייעצות עם עורך דין לענייני משפחה?
משפחה היא מקור לנחת וגם בסיס למשאבים חיוניים לחיים. במקביל...
למה לא כדאי לוותר על חיפויים שונים לקירות?
השקעתם לאחרונה לא מעט בעיצוב המחודש של הסלון שלכם? עשיתם...
טיפול בירושה: ממה מתחילים?
כאשר אדם אהוב כמו אחד ההורים הולך לעולמו, זוהי טלטלה...
התעללות בבעלי חיים
לפני שמתעמקים בהיבטים המשפטיים, נדגיש כי התעללות בבעלי חיים היא מעשה...
יום הולדת כבקשתך- איך יוצרים יום הולדת למי שלא אוהב חברים
אם הילד שלכם אינו אוהב חברים באופן מוצהר או בולט...
חברות בדק בית - למה זה חשוב?
כאשר אנו רוכשים נכס, בין אם מדובר בבית פרטי, דירה...
ניו בורן צילומים מקצועיים עם הסטודיו של נסיה
ניו בורן צילומים מי מאיתנו לא נמס כשהוא רואה תמונות של...