Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

רוקבוקס – טאבון נייד ועוצמתי שישנה את חייכם

רוקבוקס – טאבון נייד ועוצמתי שישנה את חייכם
צילום יחצ

לקום בבוקר לניחוחות מתוקים של קרואסונים, לאכול בצהרי היום פיצה עסיסית ולסיים ערב עם סמבוסק ממולא בכל טוב. אלה הם רק חלק מהדברים שניתן לעשות עם תנור אפייה מוצלח, אך הטעם יכול להשתפר משמעותית כאשר אנו מדברים על טאבון מקצועי ונייד שמופעל על גז או עץ.

כאשר אנחנו חושבים על טאבון, ישר עולה לנו תמונה בראש של מבנה גדול, עשוי מלבנים שבתוכו הלהבות גועשות. אומנם הדבר נכון, אך עם הפיתוחים הטכנולוגיים ישנו פתרון אידיאלי עבורנו שאינו תופס הרבה מקום, מצריך כמה פעולות פשוטות להפעלה ובכל זאת נותן תוצאות אפייה של טאבון אותנטי. הקונספט המיוחד נקרא רוקבוקס ומדובר על טאבון נייד ועוצמתי שמאפשר לכם לאפות פיצה ב90 שניות, ובנוסף מעולה לבישול ירקות ודגים.

רוקבוקס – טאבון נייד ועוצמתי שישנה את חייכם
צילום יחצ

פרטים טכניים ואופן השימוש

חברת C450 מציגה בפניכם את הפתרון האופטימלי עבור משפחות שאוהבות לטייל, וגם כאלה בעלות מרחב מחייה יחסית קטן שעדיין רוצות ליהנות מטעמם הנפלא של מאפים שנעשים בטאבון.

רוקבוקס הינו מותג עולמי. מדובר על טאבון שמסוגל לייצר חום של 500 מעלות, וכמובן ניתן לבשל בו הכול במהירות. גודלו הינו 41X53 ס"מ, ופתחו 8.5X31 ס"מ. הוא מגיע עם כיפת סיליקון מבודדת לחום, משטח בישול עשוי מאבן שמוט וזמן החימום ל400 מעלות צלזיוס לוקח כרבע שעה מרגע הפעלתו. מעבר לכך, התנור מאוד מגוון ולכן אם תרצו לקבל טעם מאוד אותנטי תוכלו לשים בו עצי הסקה.

בנוסף, אתם מקבלים שני מבערים מיוחדים אשר מיועדים להפעיל אותו באמצעות גז או עץ. לכל מבער יש את יש את היכולות שלו וכמובן שעל פי שיקולכם ובחירתכם תוכלו להחליף את המבערים שאותם תקבלו יחד עם האריזה.

מבער גז

רוקבוקס בעל מבער גז הוא הפשוט לתפעול מבין שני המבערים ורמת הדיוק שלו גבוהה במיוחד. גם אופן התחזוקה מאוד נוח והמבער מייצר להבה קבועה ואחידה עבור סביבת בישול אופטימלית. עליכם להדליק את המבער בטאבון ובפשטות להתאים את הטמפרטורה לסגנון הבישול שלכם.

מבער עץ

על ידי שימוש בכפיסי עץ קטנים תוכלו להשתמש במבער זה. מבער העץ בשונה ממבער הגז, תוכנן ליצור להבה אינטנסיבית עם בעירה כפולה אשר מספק עוצמה מרבית ואומנם הפעלתו ואופן התחזוקה שלו מורכבים מעט אך לאחר כמה פעמים שתשתמשו בו השליטה תהיה אבסולוטית.

עצם קניית המכשיר תאפשר לכם לשדרג את המטבח בביתכם ולגוון במאכלים שאתם מבשלים. מעבר לכך, בגלל שהמכשיר זמין ונייד תוכלו לקחת אותו לכל מקום. בין אם מדובר על קמפינג עם המשפחה והחברים או אפילו אם סתם החלטתם לארח.

החלל הסגור מאפשר לרוקבוקס להגיע לטמפרטורה גבוהה במיוחד שבה תוכלו לבשל בשר במגוון סוגים בשונה ממנגל רגיל וזאת בעיקר בזכות אבן השמוט האיכותית והפרקטית. אצלנו באתר תוכלו להתרשם ממפרט טכני לפרטי פרטים ומהצבעים השונים שאנו מציעים.

מאמר זה נכתב ע"י משרד פרסום STG

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
ניסוח צוואה בעזרת עורך דין
אין ספק כי צוואה היא מסמך חשוב, על מנת לא...
מזגנים תקולים? אולימפוס מיזוג אוויר לשירותכם 24/7
בימים החמים של הקיץ הישראלי או בלילות הקרים של החורף,...
מחפשת את השמלה שלך? יש לנו כמה הצעות
את הרי מכירה את התופעה הזו טוב מאיתנו. מהרגע בו...
באילו מקרים מומלצת התייעצות עם עורך דין לענייני משפחה?
משפחה היא מקור לנחת וגם בסיס למשאבים חיוניים לחיים. במקביל...
למה לא כדאי לוותר על חיפויים שונים לקירות?
השקעתם לאחרונה לא מעט בעיצוב המחודש של הסלון שלכם? עשיתם...
טיפול בירושה: ממה מתחילים?
כאשר אדם אהוב כמו אחד ההורים הולך לעולמו, זוהי טלטלה...
התעללות בבעלי חיים
לפני שמתעמקים בהיבטים המשפטיים, נדגיש כי התעללות בבעלי חיים היא מעשה...
יום הולדת כבקשתך- איך יוצרים יום הולדת למי שלא אוהב חברים
אם הילד שלכם אינו אוהב חברים באופן מוצהר או בולט...
חברות בדק בית - למה זה חשוב?
כאשר אנו רוכשים נכס, בין אם מדובר בבית פרטי, דירה...
ניו בורן צילומים מקצועיים עם הסטודיו של נסיה
ניו בורן צילומים מי מאיתנו לא נמס כשהוא רואה תמונות של...