שיווק העסק ברשת איך עושים את זה נכון?

שיווק העסק ברשת איך עושים את זה נכון?

איזה בעל עסק לא רוצה להרוויח יותר? הפתרון – שיווק. שיווק העסק שלכם ברשת יכול להניב עליה מרשימה בהכנסות. שיווק יעיל מסוגל להניב לכם הרבה יותר לקוחות, אבל רק אם תעשו את זה נכון. בעזרת הכללים הבאים, תדעו מה לעשות וגם מה לא לעשות.

שיווק העסק ברשת איך עושים את זה נכון?

שיווק ברשת זה לא זבנג וגמרנו

שיווק ברשת, לא משנה איזה עסק יש לכם, מחייב מידה מסוימת של אורך רוח. זה ממש לא זבנג וגמרנו. אמנם יש שיטות שיווק שמשיגות תוצאות מהירות, אבל הן גם דועכות יחסית מהר. זה צריך להיות דומה לריצת מרתון, עבודה לאורך זמן מוכיחה את עצמה.

כמה שיותר ערוצים, יותר טוב

האינטרנט הוא כמו יער עצום, עם הרבה עצים. שיווק באינטרנט אפשר להמשיל להדבקת מודעות על עצי היער. כמה שתדביקו יותר מודעות, כך תשיגו תוצאות יותר טובות. יותר חשיפה, יותר ביצועים. לצורך העניין, גוגל הוא עץ אחד. פייסבוק הוא עץ שני. יו טיוב זה עץ שלישי וכן הלאה. שווקו את עצמכם כמה שיותר, לאורך זמן.

מיתוג ברשת, על בסיס אתר משופץ

אם יש לכם אתר אינטרנט מיושן, זה הזמן לשפץ אותו. כלומר, חשוב להעניק לו נראות טובה ולא בכדי. אין כרטיס ביקור שלילי יותר מאשר אתר שנראה גרוע. אם האתר העסקי ידידותי לגולשים, אם הוא מציע להם ערך מוסף, מידע וגם הצעות שיווקיות, כולם יוצאים מורווחים. אין לכם אתר? מהרו והקימו לכם אחד. זהו כלי שיווקי עסקי ממדרגה ראשונה.

דף עסקי בפייסבוק

גם אם יש לכם אתר עסקי טוב, זה רחוק מלהספיק. יש המון המון גולשים שבשבילם, אינטרנט שווה לפייסבוק. לא פחות ולא יותר. לכן, כדי שיכירו אתכם וירצו להשתמש בשירותי העסק או ירצו לקנות מכם משהו, אתם חייבים דף עסקי. ואם אין לכם זמן לנהל אותו, תשיגו עזרה. ניתן לקנות שירות של ניהול דפים עסקיים.

שיתופי פעולה עם אתרים

רוצים יותר כניסות לאתר העסק, באופן שיביא לקומות? קדמו את עצמכם גם באמצעות שיתופי פעולה עם אתרים אחרים. מקדמי אתרים קוראים לזה החלפות קישורים. באתר אחר, למעשה שותלים קישור שמוביל לאתר העסקי שלכם. עדיף שיהיה מדובר על שיתוף פעולה ממשי ולא סתם להביא גולשים לא קשורים. למשל, אם מקדמים עסק של כלי עבודה, כדאי להוציא ממנו קישור למשל לאתר של קבלני שיפוצים. רואה חשבון יוכל להוציא מהאתר קישורים לשירות משלים של עורך דין.

עוד ערך מוסף שיווקי

יש עוד המון דרכים לשווק את העסק ברשת. למשל, העלו תכנים מקוריים לאתר, שיביאו גולשים שמתעניינים בנושא. העלו סרטונים שבהם אתם מסבירים על העסק או השירות או על נושא שמעניין את הגולשים. כמובן, גם ניוזלטר יכול לעורר עניין ולהביא ערך מוסף שיווקי.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
עליה במסה: מה זה אומר ואיך עושים זאת
בקרב מתאמנים אפשר לשמוע לא מעט את המונח מסה או...
סיורים קולינריים בחיפה וירושלים – חוויה עשירה בטעמים ותרבות
בין אם אתם מתעניינים בטעמים מסורתיים או במנות חדשניות, סיורים...
תערוכות עיצוב בעולם – הזדמנות לביטוי מותג ייחודי
במהלך השנים האחרונות, השתתפות בתערוכות עיצוב בינלאומיות הפכה לכלי שיווקי...
בית אבות שמרגישים בו בבית
כשאנחנו כילדים מגיעים למסקנה שהגיע הזמן לעשות את הבלתי נמנע...
החשיבות של מוצרי קידום לעסק
כדי להצליח לקדם את העסק שלכם ולהגדיל את מספר הפניות...
העסק כבר מוגן מפני שריפה? אם לא, עכשיו הזמן לעשות משהו בנידון
כמו שאומרים חכמים מאיתנו, תמיד טוב להקדים תרופה למכה. אנחנו...
ניקיונות למעברי דירה
מעבר לבית חדש או ניקיון כללי לביתכם הוא רגע של...
יעילות ושימושיות בהשכרת מדפסות ומכונות צילום
בעולם העסקי המודרני, הטכנולוגיה משחקת תפקיד מרכזי ובלתי נפרד. כל...
למה לקחת חלק בקורס שיכשיר אתכם להיות יועצי השקעות
אם תמיד מצאתם עניין בעולם ההשקעות והרגשתם צורך להאיר את...
הליכים פליליים הקודמים למשפט
ההליך הפלילי המוכר, המתוקשר וגם הממושך ביותר מבין כל ההליכים...
דילוג לתוכן