Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

שישה עשורים של הכרת תודה

שישה עשורים של הכרת תודה

גיל  שישים הוא גיל מיוחד בחייו של אדם. בימי הולדת אנו מאחלים עד 100 ועשרים שנה ויום הולדת שישים  נחשב ליום המהווה אבן דרך בחייו של אדם. על פי האמונה בדת היהודית, עם תחילתו של העשור השביעי בחייו של אדם הוא נכנס ל- "שנות השבת" שלו. השנים המסמלות את שיא חכמתו וניסיונו. בגיל זה במיוחד נוטים בני המשפחה לחגוג באירוע מרגש בו הם חולקים לו כבוד ומוקירים לו תודה על כל האהבה והדאגה שהוא נתן לנו עד היום. ישנם המעדיפים לחגוג באולם, חלקם במסעדה טובה ואחרים בבית בקרב המשפחה האינטימית.

שישה עשורים של הכרת תודה

האדם שהגיע לגיל המיוחל נושא עמו זיכרונות רבים ורגעים מרגשים שחווה בחייו. בר המצווה שלו, היום בו התגייס, חתונתו והולדת ילדיו הם רק חלק מאותם הזיכרונות מאותם האירועים שליוו אותו עד כה. רבים נוהגים להפתיע את חתן יום ההולדת ולהפוך את אותם זיכרונות עם מצגת ליום הולדת 60 מושקעת המספרת בתמונות וקטעי וידאו את עלילת חייו המרגשת. עם זאת, רבים מסתפקים במצגת פאוור פוינט פשוטה עם אנימציות סטנדרטיות וכמה משפטי מלל. אולם, אחרים מחליטים להשקיע במצגת מודרנית עם אפקטים מרהיבים ונעזרים בבעלי מקצוע מומחים לעריכת מצגת שכזאת.

כשהחיים רק מתחילים…

כשהיינו ילדים דמיינו את גיל שישים כגיל שהאדם הוא כבר אדם זקן עם מקל הליכה וזקן עד הברכיים. אך כיום אנו יודעים שזהו הגיל שרק פותח את התקופה היפה בחיים. בעידן המודרני בו אנו חיים גיל 60 הוא גיל צעיר אך יחד עם זאת מכובד. ישנם כאלו המשלבים את המצגת עם הפעלות ליום הולדת כגון חידון טריוויה על חייו של החוגג או קריוקי בסוף המצגת בה בוחרים לשיר לו שיר בהקדשה. שיתוף הקהל בזמן הצגת המצגת גורם לחוגגים ליהנות יותר ולהרגיש מעורבים יותר.

למה לעבוד קשה? בשביל זה יש מומחים.

בין אם בחרתם לחגוג לקרוב לבכם את יום הולדתו במסעדה או אולם, המומחים של חברתMRT PARTY יערכו ויפיקו לכם את המצגת המושלמת, זאת שתהפוך לדבר המרכזי של האירוע. עם זאת, גם אם בחרתם לחגוג מחוץ לארבעה קירות תמיד תהיה לכם האופציה של השכרת מקרן. פנו עוד היום לקבלת פרטים נוספים. וביחד נדאג שאת יום ההולדת 60 הבא של יקירכם כולם יזכרו גם ב-60 השנים הבאות. שיהיה הרבה מזל טוב. אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ב 050-8546680.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
ניסוח צוואה בעזרת עורך דין
אין ספק כי צוואה היא מסמך חשוב, על מנת לא...
מזגנים תקולים? אולימפוס מיזוג אוויר לשירותכם 24/7
בימים החמים של הקיץ הישראלי או בלילות הקרים של החורף,...
מחפשת את השמלה שלך? יש לנו כמה הצעות
את הרי מכירה את התופעה הזו טוב מאיתנו. מהרגע בו...
באילו מקרים מומלצת התייעצות עם עורך דין לענייני משפחה?
משפחה היא מקור לנחת וגם בסיס למשאבים חיוניים לחיים. במקביל...
למה לא כדאי לוותר על חיפויים שונים לקירות?
השקעתם לאחרונה לא מעט בעיצוב המחודש של הסלון שלכם? עשיתם...
טיפול בירושה: ממה מתחילים?
כאשר אדם אהוב כמו אחד ההורים הולך לעולמו, זוהי טלטלה...
התעללות בבעלי חיים
לפני שמתעמקים בהיבטים המשפטיים, נדגיש כי התעללות בבעלי חיים היא מעשה...
יום הולדת כבקשתך- איך יוצרים יום הולדת למי שלא אוהב חברים
אם הילד שלכם אינו אוהב חברים באופן מוצהר או בולט...
חברות בדק בית - למה זה חשוב?
כאשר אנו רוכשים נכס, בין אם מדובר בבית פרטי, דירה...
ניו בורן צילומים מקצועיים עם הסטודיו של נסיה
ניו בורן צילומים מי מאיתנו לא נמס כשהוא רואה תמונות של...