ריהוט למשרד לא מחליפים כל יום, וזו אולי הסיבה העיקרית שאנשים חכמים מתלבטים לא מעט כאשר הם ניגשים לרהט מחדש את המשרד שלהם, במיוחד אם זו להם הפעם הראשונה לעסוק בסוגיה הזו. משרדים חדשים וגם מתחדשים זקוקים ליד מכוונת והרבה תשומת לב לכל פרט, כדי להגיע לתוצאה שתהיה מושלמת מכל הבחינות הרלוונטיות. בשביל זה מעניקים לכם המומחים של גרין ריהוט משרדי את הטיפים המנצחים שיעזרו לכם לעשות סדר בצרכי המשרד שלכם ולהגיע לבחירה הנכונה שתשרת אתכם הכי טוב שאפשר.
תכנון צרכים מדויק
סוף מעשה במחשבה תחילה, זהו כלל שאין לו יוצאים מן הכלל. רגע לפני שמתחילים לבדוק מחירים של ריהוט משרדי, החשוב ביותר יהיה להעמיד ראשית לכל את טבלת הדרישות שיש לכם מן המשרד, וזה לא כל כך פשוט כפי שנראה לכם. כדי לדייק בכך תתחילו ראשית עם הצרכים הבסיסיים הנובעים מהעבודה הפעילה במשרד. למשל- כמה אנשים אמורים לשבת בו, נתון שייתן לכם את כמות הכיסאות הנדרשת. אחרי ניתוח נתונים בסיסי זה, העמיקו עוד בתפקוד המשרד לאורך זמן. האם העבודה שנעשית בו היא ממוחשבת ודורשת השקעה בתכנון עמדות מחשב נפרדות או מרוכזות, מיקומים למנועי המחשבים, מרכזיה ועוד, או שמדובר בסביבת מסמכים אשר נובעים ממנה דרישות שונות לחלוטין, כמו נגישות למדפסות, נגישות לארונות מסמכים ותיוק, ועוד.
בשביל מה יש חברים
לפעמים יהיה נכון מצידכם להתייעץ עם חבר המכיר משרד בתחום דומה, כדי לשים לב לפרטים קטנים של תפקוד בשטח שעשויים להיות פתירים בקלות באמצעות תכנון נכון של המשרד. משרד שיש בו תעבורת עובדים גבוהה ומהירה זקוק לשולחנות צרים ומעברים רחבים, משרד שמארח לקוחות או אנשי עסקים דורש לפעמים עמדת בר מים נוחה שתשתלב היטב בריהוט הכללי, משרד המכיל מנהל יחד עם צוות עובדים דורש עמדה נפרדת וכיסא שבאופן מודגש מעניק מקום של כבוד למנהל, ועוד המון פרטים שרק מי שניסה ידע להניח עליהם את האצבע. אל תהססו לשאול יותר ממישהו אחד, ואם יש לכם פורום או קבוצה כלשהי לבירור רחב יותר- לכו על זה.
אל תתפתו
עם כל הרשימה שגיבשתם במשך זמן, אתם אמורים לגשת ולהתחיל לחפש את הריהוט שלכם, שימו לב להיצמד לרשימת הצרכים שלכם, על פי רוב זה בדיוק מה שאתם צריכים, וכל פיתוי של רשת או מוכר אחר שנועדו לשכנע אתכם לוותר או לעגל פינות- לא יהיה לטובתכם.
מוזמנים להכיר סטנדרטים חדשים של ריהוט משרדי מדויק!