Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

שמכם הטוב מחייב הגנה מקצועית

שמכם הטוב מחייב הגנה מקצועית
קרדיט - Canva

כל כך קל להרוס את מפעל חייו של אדם היום, במיוחד כשיש אינטרנט ואפשר בקלות להפיץ השמצות ושקרים ולגרום לו להיפגע בפרנסתו ובחייו האישיים. קלות היד על המקלדת מחייבת התייחסות רצינית יותר בכלים משפטיים כדי להבהיר בלשון שאינה משתמעת לשתי פנים שאי אפשר להפיץ דיבה ולשון הרע ולגרום לנזק משמעותי ולצאת מזה נקיים. עם זאת, גם כאשר מגישים תביעה על הוצאת דיבה חייבים לעמוד בכמה תנאים כדי שבית המשפט יפסוק לטובתכם ולא תיכנסו להליכים שסופם מאכזב. התייעצות עם עורך דין שמתמחה בכך תוכל להבהיר לכם איפה אתם עומדים והאם יש לכם קייס לתבוע ולנצח, או אפילו לנסות להגיע להסדר לפני כן עם פיצויים והתנצלות ומחיקת כל הטענות הפוגעניות נגדכם. בשביל לנצח בתיק כזה כתובעים או כנתבעים מומלץ להיעזר בשירותי עורך דין מומחה ומנוסה בתחום זה. איתי ליבנה – משרד עורכי דין מייצג כבר שנים רבות לקוחות בגלל דיבה ולשון הרע ומסייע להם לנצח במקרה שלהם.

לשון הרע מדבר ליותר מדי אנשים

קל להוציא לשון הרע על אנשים והעניין הוא שלא תמיד, אם בכלל, מודעים לכך שזה קורה. אנשים שכותבים באינטרנט דברים חריפים וקיצוניים וחושבים שאם הם משתפים משהו שמישהו אחר כתב הם מכוסים טועים טעות מרה. יש סגנונות שונים ללשון הרע ויש כמה דברים שאפשר לעשות עוד לפני שמגיעים למשפט לאחר שליחת מכתב ההתראה לפני הגשת תביעה כזאת. עו"ד לשון הרע שמייצג אתכם יישב אתכם על הסיפור ויבדוק אותו מכל הכיוונים למרות שעל פניו יש מקרים שבאמת קל מאוד להסיק שמדובר בלשון הרע ודיבה וקל לתבוע. חשוב גם לדעת שבית המשפט יצטרך להחליט על סמך ההוכחה שלכם ולכן הכרחי להוכיח שאכן מדובר בלשון הרע ולא הייתה אף מילה של אמת במה שנאמר עליכם.

להיזהר בפרסום ולשמור על עצמכם

אנשים מוצאים במדיה החברתית הרבה מאוד תועלת ויתרונות אבל לא מודעים לכך שחוקי לשון הרע והדיבה יכולים לשמש גם שם. זה נכון כשנותנים המלצה גרועה על בית עסק שנכוויתם ממנו ותצטרכו להוכיח זאת אם יתבע אתכם, וזה נכון גם כאשר אתם מחווים דעה על מישהו בשפה חריפה מאוד שתגרום לו להיעלב ולתבוע משום שהכפשתם אותו. לשון החוק מאוד ברורה ולמרות שבית המשפט אינו אוהב לפגוע בחופש הדיבור, הוא עדיין מנסה להגן גם על אנשים פגיעים משום שלא הכל מותר בכל זאת. איתי ליבנה – משרד עורכי דין מייצג אנשים שנתבעו ואנשים שרוצים לתבוע על רקע זה ומייעץ לכם מה לעשות במקרים כאלה כדי לקבל את התוצאה הרצויה.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
ניסוח צוואה בעזרת עורך דין
אין ספק כי צוואה היא מסמך חשוב, על מנת לא...
מזגנים תקולים? אולימפוס מיזוג אוויר לשירותכם 24/7
בימים החמים של הקיץ הישראלי או בלילות הקרים של החורף,...
מחפשת את השמלה שלך? יש לנו כמה הצעות
את הרי מכירה את התופעה הזו טוב מאיתנו. מהרגע בו...
באילו מקרים מומלצת התייעצות עם עורך דין לענייני משפחה?
משפחה היא מקור לנחת וגם בסיס למשאבים חיוניים לחיים. במקביל...
למה לא כדאי לוותר על חיפויים שונים לקירות?
השקעתם לאחרונה לא מעט בעיצוב המחודש של הסלון שלכם? עשיתם...
טיפול בירושה: ממה מתחילים?
כאשר אדם אהוב כמו אחד ההורים הולך לעולמו, זוהי טלטלה...
התעללות בבעלי חיים
לפני שמתעמקים בהיבטים המשפטיים, נדגיש כי התעללות בבעלי חיים היא מעשה...
יום הולדת כבקשתך- איך יוצרים יום הולדת למי שלא אוהב חברים
אם הילד שלכם אינו אוהב חברים באופן מוצהר או בולט...
חברות בדק בית - למה זה חשוב?
כאשר אנו רוכשים נכס, בין אם מדובר בבית פרטי, דירה...
ניו בורן צילומים מקצועיים עם הסטודיו של נסיה
ניו בורן צילומים מי מאיתנו לא נמס כשהוא רואה תמונות של...