Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

שתלים דנטליים, המדריך המלא

שתלים דנטליים, המדריך המלא
קרדיט - Canva

מה שקורא לו הציבור 'השתלות שיניים' ואנחנו, אנשי המקצוע 'שתלים דנטלים', נחשבים לאלמנט חשוב במהפכה בתחום רפואת השיניים בשנים האחרונות. היום, כאשר אתם פונים לקבלת עזרה מאותו רופא שיניים בקריות, אתם למעשה יכולים לקבל הרבה יותר ממה שאפשר היה לקבל מאותו רופא שיניים עד לפני שנים ספורות. זוכרים את התמונות הללו של אנשים מבוגרים מוציאים שיניים תותבות מכוס מלאה במים? שתדלים דנטלים לעומת זאת, יכולים להפוך לתחליף הקרוב ביותר לשיניים אמיתיות. אמנם, אנחנו נכניס אותם לחלל הפה באמצעות ניתוח, מה שהופך את הפרוצדורה די מורכבת. אבל אם עושים הכל נכון, הרי שהמטופל יכול ממש ליהנות מסט שיניים חדש לחלוטין. אמנם, כל רופא שיניים יכול על פי חוק לבצע את הפרוצדורה. אבל כיוון שמדובר בתהליך לא פשוט, לא היינו ממליצים לכם להתפשר בעניין הזה. בחירה מושכלת של רופא שיניים פרטי, יכולה לחסוך לא מעט בהמשך. במאמר הבא נסביר על התהליך בהרחבה.

איך למעשה אנחנו משתילים שיניים חדשות?

שתלים דנטלים עשויים חומרים סינטטים אשר תפקידם הוא לדמות את המראה של השן הטבעית. השיניים החדשות מורכבות מכמו ברגים אותם אנחנו מבריגים להתקן, המחליף את שורש השן. ואותו אנחנו מניחים בעצם הלסת. באמצעות ניתוח פשוט יחסית. על גבי אותו התקן, נמצא את הכתרים. תחליפים סינטטים לשיניים האמיתיות שהיו שם קודם לכן. אפשר לבצע את הפרוצדורה בפעם אחת ואפשר לערוך אותה במספר פעמים. אנחנו צריכים תמיד לחשוב על בריאות המטופל בראש ובראשונה. שכן אנחנו מדברים על פרוצדורה מורכבת אשר דורשת מהגוף תהליך מורכב של שיקום אחרי השתלות שיניים בקריות. אם אנחנו רואים כי המטופל חלש מדי או לא באמת יכול לשאת את התהליך, הרי שאנחנו יכולים לקבל החלטה כי עלינו לנהל את התהליך בצורה כזו או אחרת.

הטיפול נחשב מוצלח באופן יחסי

בעולם רפואת השיניים אנחנו מדברים על טיפול אשר נחשב בהחלט מוצלח ואפקטיבי. כן נגיד כי פעולות מסוימות עלולות להביא לכישלון. בין היתר, עישון לדוגמא. צריכה של מאכלים מלאי סוכר וכדומה. אבל אל דאגה, אתם לא תדרשו לנחש הכל בעצמכם. יהיה מי שיכווין אתכם ויעזור לכם לעשות את המיטב כדי להבטיח את תוצאות הטיפול. אם אתם מחפשים מענה מקצועי מרופא שיניים מעולה, ד"ר יואב פמלה מחכה כבר לכם. פמלה הוא בעליה של קליניקה מתקדמת ויוקרתית לרפואת שיניים. אנחנו שמחים להיות שם עבור המטופלים שלנו ולעזור לכם בכל פעם מחדש.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
ניסוח צוואה בעזרת עורך דין
אין ספק כי צוואה היא מסמך חשוב, על מנת לא...
מזגנים תקולים? אולימפוס מיזוג אוויר לשירותכם 24/7
בימים החמים של הקיץ הישראלי או בלילות הקרים של החורף,...
מחפשת את השמלה שלך? יש לנו כמה הצעות
את הרי מכירה את התופעה הזו טוב מאיתנו. מהרגע בו...
באילו מקרים מומלצת התייעצות עם עורך דין לענייני משפחה?
משפחה היא מקור לנחת וגם בסיס למשאבים חיוניים לחיים. במקביל...
למה לא כדאי לוותר על חיפויים שונים לקירות?
השקעתם לאחרונה לא מעט בעיצוב המחודש של הסלון שלכם? עשיתם...
טיפול בירושה: ממה מתחילים?
כאשר אדם אהוב כמו אחד ההורים הולך לעולמו, זוהי טלטלה...
התעללות בבעלי חיים
לפני שמתעמקים בהיבטים המשפטיים, נדגיש כי התעללות בבעלי חיים היא מעשה...
יום הולדת כבקשתך- איך יוצרים יום הולדת למי שלא אוהב חברים
אם הילד שלכם אינו אוהב חברים באופן מוצהר או בולט...
חברות בדק בית - למה זה חשוב?
כאשר אנו רוכשים נכס, בין אם מדובר בבית פרטי, דירה...
ניו בורן צילומים מקצועיים עם הסטודיו של נסיה
ניו בורן צילומים מי מאיתנו לא נמס כשהוא רואה תמונות של...