Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

תחגגו את מי שאתם

תחגגו את מי שאתם
קרדיט pixabay

כל מאורע אשר בו ניתן להתחפש, מרגש ילדים ומבוגרים כאחד. ההזדמנות לעטות על עצמנו פרטי לבוש כיד הדמיון, ולהפוך לכל דמות שנרצה, הינה חוויה משחררת ועוצמתית. למעשה, התהליך כולו מכיל בתוכו ריגושים רבים- החל משלב התכנון, בחירת התחפושת, קנייתה ו\או הרכבתה וכמובן הרגע בו נלבש אותה, כל הרגעים הללו בהם אנחנו נותנים ליצירתיות שלנו להשתולל הינם מלאים באושר טהור. פעמים רבות, ניקח השראה לתחפושת מעולם החי, ונבחר בחיה אשר אנו מזדהים, או היינו רוצים להזדהות עם מאפייניה. חיה אשר מזוהה עם סימבולים כמו גאווה, אלגנטיות והתבלטות, היא הטווס. תחפושת טווס מושקעת, שתמשוך את תשומת הלב הרצויה, תהיה מורכבת מאלמנטים שונים כגון נוצות, מסיכות, קישוטי ראש מרהיבים, מנשאי גב, שמלות ועוד, כאשר הגוונים העיקריים אשר בהם יעשה שימוש הם טורקיז, כחול וירוק. על מנת ליצור תחפושת מושלמת, מוטב להיעזר בחנות הוותיקה והידועה- שוורץ פרוות.

הפריט האולטימטיבי

בעת הרכבת תחפושת או תלבושת, לרוב נשתמש במגוון אביזרים. כאשר מחפשים וורסטיליות לצד מבחר צבעים וגדלים, נוצות הן פתרון מושלם. טווח הגדלים בהן ניתן למצוא נוצות הינו נרחב. נוצות האקל לדוגמה, הינן קצרות באורך של כ-10 ס"מ, נוצת יען יגיעו לכ-50 ס"מ ונוצת פסיון יכולה להגיע גם ל-90 ס"מ ואף מטר- כך שאין גבול למה שניתן ליצור מחומר זה. מעבר לכך, אביזר זה יכול להשתלב בקלות בכל פריט לבוש, ואף ניתן להרכיב עימו אביזרים נוספים כגון מניפה או סרט נוצות. בשוורץ פרוות, אשר מעניקה שירות בלתי מתפשר כבר יותר מ-80 שנה, תוכלו למצוא מבחר גדול של סוגים, גדלים ומעל ל-60 גוונים של נוצות לבחירתכם. הצוות המנוסה בחנות, יוכל לעזור לכם בבחירת קונספט ייחודי לתחפושת, ולהרכיב אותה בעזרת פריטים באיכות הגבוהה ביותר.

כל מה שצריך בכתובת אחת

אין ספק שבחירת אביזרים לתחפושות יכולה להיות חוויה מאתגרת. גם כאשר אנחנו מורידים מחסומים ומשחררים עכבות, לא בטוח שנצליח למצוא בקלות את הרעיון האולטימטיבי עבורנו, ובאילו אביזרים עלינו להשתמש על מנת להוציא אותו לפועל. גם אם אנחנו יודעים מהו הקונספט הרצוי עבורנו, לרוב נעזר ונתייעץ לגבי אופן הרכבת התחפושת אשר בחרנו. כפפות, פרוות מלאכותיות, כובעים בגדלים שונים, קישוטי ראש, מנשאי גב, שמלות, גלימות, בדים בהדפסים שונים- קיימים שלל אביזרים, כיד הדמיון. חנות אשר מתמחה בהרכבת תחפושות, ומעניקה שירותי הכוונה וייעוץ המותאמים באופן אישי, תסייע לכם להפוך כל חלום למציאות. שוורץ פרוות, היא הכתובת לכל אלו, וידועה בחווית השירות יוצאת הדופן אשר מציעה לכל לקוח ולקוחה. בקרו באתר האינטרנט או בחנות המטריפה שלהם, ותהנו משפע מרהיב לצד יחס חם ומשפחתי.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
ניסוח צוואה בעזרת עורך דין
אין ספק כי צוואה היא מסמך חשוב, על מנת לא...
מזגנים תקולים? אולימפוס מיזוג אוויר לשירותכם 24/7
בימים החמים של הקיץ הישראלי או בלילות הקרים של החורף,...
מחפשת את השמלה שלך? יש לנו כמה הצעות
את הרי מכירה את התופעה הזו טוב מאיתנו. מהרגע בו...
באילו מקרים מומלצת התייעצות עם עורך דין לענייני משפחה?
משפחה היא מקור לנחת וגם בסיס למשאבים חיוניים לחיים. במקביל...
למה לא כדאי לוותר על חיפויים שונים לקירות?
השקעתם לאחרונה לא מעט בעיצוב המחודש של הסלון שלכם? עשיתם...
טיפול בירושה: ממה מתחילים?
כאשר אדם אהוב כמו אחד ההורים הולך לעולמו, זוהי טלטלה...
התעללות בבעלי חיים
לפני שמתעמקים בהיבטים המשפטיים, נדגיש כי התעללות בבעלי חיים היא מעשה...
יום הולדת כבקשתך- איך יוצרים יום הולדת למי שלא אוהב חברים
אם הילד שלכם אינו אוהב חברים באופן מוצהר או בולט...
חברות בדק בית - למה זה חשוב?
כאשר אנו רוכשים נכס, בין אם מדובר בבית פרטי, דירה...
ניו בורן צילומים מקצועיים עם הסטודיו של נסיה
ניו בורן צילומים מי מאיתנו לא נמס כשהוא רואה תמונות של...