Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

תכשיטי הסתיו שתאהבי לענוד

תכשיטי הסתיו שתאהבי לענוד
קרדיט - Photo by Kateryna Hliznitsova on Unsplash

עונת המעבר מביאה עמה תחושת התחדשות והזדמנות לשדרג את המלתחה בפריטי אופנה חדשים ולהרחיב את אוסף התכשיטים באוצרות מרעננים.
מגוון תכשיטי אופנה ותכשיטים קלאסיים, שיצטרפו לנבחרת החלומות שלך, וישתלבו עם הלוקים הסתוויים והטרנדים העכשוויים.
אם את כמהה לדעת מהן המגמות הבולטות בסצנת התכשיטים לסתיו, הכתבה הבאה תעדכן אותך בתחזית הקרובה: גשם של תכשיטים שווים בדרך אליך!

שכבות או לא להיות

טרנד השכבות המזוהה עם עונת המעבר והעונה הקרה פולש גם לעולם התכשיטים. שכבות ורבדים שמוסיפים נפח ומייצרים עניין באמצעות עגילים שכבתיים או שכבות של שרשראות וצמידים שכבתיים בצורניות גיאומטרית מרתקת מריבועים ועד עיגולים, ליפופים וחוליות, משחק בין שכבות עבות לדקות ומשחקים בין פרופורציות משתנות ומגוון ארוכים. כמו כן, תכשיטי ספירלה שכבתיים – צורת האינסוף ומעגל החיים שצוברת תאוצה בעונה הקרובה. אז למה את מחכה? עטי שכבה נוספת ותראי זוהרת יותר מאי פעם.

יופי של פנינים

אם יש משהו שאף פעם לא יוצא מאופנה אלו תכשיטי פנינים. אין ספק שהם הפריט האולטימטיבי לסתיו.
הפנינים הצחורות בעלות שיק קלאסי אופפות את ההופעה במראה רומנטי ייחודי ומעצימות את הנוכחות.
ניתן לראות אותן בקומבינציות ווריאציות יצירתיות מעוצבות בדמותם של עגילי פנינים, שרשראות פנינים וצמידים עם פנינים בחיבורים מעניינים בין הפנינים לזהב בדוגמאות של תליון פנינה נשלף, סגנון טיפה, תוספת של לבבות, אשכול פנינים. תוכלי לבחור בין המראה המעודן המינימליסטי למראה הגרנדיוזי והדרמטי וכן למצוא גם שילובים עם קריסטלים למיניהם.
בתהליך הבחירה חפשי את המפרט הטכני על מנת להבין באיזו דרגת קרט מדובר, האם אלו באמת פנינים אמיתיות למען איכות גבוהה ותוחלת חיים ארוכה.

אפקט המרקם

הטקסטורות לא מפסיקות להפתיע ובסתיו הזה תיחשפו למרקמים ייחודיים הודות לעושר הרב של חומרי גלם כמו למשל, מקבץ חוטי כותנה איכותיים שפוגשים תליונים בטקסטורות מעניינות לא פחות מקומטות או מרוקעות. ניתן לבחור בשלל צבעים ולהוסיף עניין עם כל מרקם.

זירקונים ונהנים

הזירקונים מככבים אף הם כאשר הם משתבצים במגוון רחב של פריטים בעבודת יד מוקפדת ויצירתית בין אם בתליונים או צמידים, טבעות או עגילים. לזירקון יש נופך קסום ונוצץ שמאיר את ההופעה כולה והופך אותה לנחשקת ומרשימה. בדיוק מה שחיפשת כדי לעמוד באור הזרקורים גם כשקודר וסוער ומרופד בעננים.

בסתיו הזה הגודל קובע

על פני כל השכבות אי אפשר שלא להראות ולכן, המוטו בסתיו ובחורף הוא ללא ספק גדול זה הכי. ניתן לראות את התכשיטים הגרנדיוזיים האובר סייז תופסים את קדמת הבמה במראה דומיננטי, נוכח ועוצמתי דוגמת גורמטים מרשימים, שרשראות מדורגות מאסיביות, שימוש ניכר בחומרים בעלי מראה בולט העשויים למשל משעם, שגם הוא נמנה עם הטרנדים המוצלחים של העונה.

סוד הסיליקון

המראה האלסטי חוזר אלינו, גמיש וייחודי כמו תמיד, שזוכה לפרשנויות עיצוביות מסוגננות במגוון רחב של תכשיטים העשויים מהחומר שמזוהה עם גמישות נצחית – הסיליקון. שרשראות סיליקון שחורות עם ציפוי זהב, עגילי חישוק עם עיטורים העשויים מסיליקון, צינורות סיליקון המושחלים על גבי חוטים, צמידי סיליקון נמתחים ועוד שידוכים מרהיבים שתשמחי לאמץ בכל עת ובמיוחד בסתיו.

הכדור במגרש שלך

כדורים, זה בהחלט האלמנט המוביל בעונת המעבר הנוכחית ואלה מופיעים בשלל ווריאציות, קטנים כגדולים ועשויים משלל חומרי גלם משובחים דוגמת כדורי זהב.
תוכלי למצוא את הפייבוריט שלך מבין עגילים עליהם מושחלים כדורים, כולל כדורי סבכים מפוסלים בצורה אומנותית, שרשראות עם כדורים מצופים בסיליקון צבעוני, שרשראות עם כדורי רשת ועוד עיצובים מלהיבים ולא פחות מכך – מרהיבים.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
ניסוח צוואה בעזרת עורך דין
אין ספק כי צוואה היא מסמך חשוב, על מנת לא...
מזגנים תקולים? אולימפוס מיזוג אוויר לשירותכם 24/7
בימים החמים של הקיץ הישראלי או בלילות הקרים של החורף,...
מחפשת את השמלה שלך? יש לנו כמה הצעות
את הרי מכירה את התופעה הזו טוב מאיתנו. מהרגע בו...
באילו מקרים מומלצת התייעצות עם עורך דין לענייני משפחה?
משפחה היא מקור לנחת וגם בסיס למשאבים חיוניים לחיים. במקביל...
למה לא כדאי לוותר על חיפויים שונים לקירות?
השקעתם לאחרונה לא מעט בעיצוב המחודש של הסלון שלכם? עשיתם...
טיפול בירושה: ממה מתחילים?
כאשר אדם אהוב כמו אחד ההורים הולך לעולמו, זוהי טלטלה...
התעללות בבעלי חיים
לפני שמתעמקים בהיבטים המשפטיים, נדגיש כי התעללות בבעלי חיים היא מעשה...
יום הולדת כבקשתך- איך יוצרים יום הולדת למי שלא אוהב חברים
אם הילד שלכם אינו אוהב חברים באופן מוצהר או בולט...
חברות בדק בית - למה זה חשוב?
כאשר אנו רוכשים נכס, בין אם מדובר בבית פרטי, דירה...
ניו בורן צילומים מקצועיים עם הסטודיו של נסיה
ניו בורן צילומים מי מאיתנו לא נמס כשהוא רואה תמונות של...