Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

תריסי גלילה חשמליים לכל מטרה ובכל גודל

תריסי גלילה חשמליים לכל מטרה ובכל גודל

כיום ניתן לראות ברוב המוסכים, העסקים, החנויות והחניונים תריסי גלילה חשמליים שנועדו לכמה מטרות, ובראשן מיגון ובטיחות. יש לתריסים חשיבות גבוהה למיגון העסק ולצרכי הגנה על רכוש, לכן הם מהווים גם פתרון מושלם לסגירת החניה הפרטית בבית. אמנם ניתן להוזיל עלויות ולרכוש תריס חשמלי נגלל עם מנגנון ידני, אך הפתרון המועדף, האיכותי והנוח יותר לתפעול הוא באמצעות מנגנון פתיחה חשמלי. ניתן להתקין מתג הפעלה ליד התריס או לרכוש דגם מתקדם עם שלט רחוק המאפשר תפעול נוח ממרחק.

פתרון אסתטי מתקדם

תריסי גלילה חשמליים מייצרים מחומרי גלם איכותיים בלבד, ניתן לייצרם מאלומיניום חזק ועמיד, מפלדת אל חלד, מפוליקרבונט ומחומרים נוספים. כמו כן, ניתן לבחור בפתרונות מתקדמים כמו תריס שקוף המתאים במיוחד לחנויות הממוקמות בקניונים ובמרכזי קניות גדולים. בנוסף, כאשר בוחרים את המוצר חשוב להתאימו גם מבחינה אסתטית, לכן יש לפנות רק לחברה מקצועית בתחום המציעה שלל פתרונות מתקדמים וטכנולוגיות ייצור חדשניות. כך לדוגמה, ניתן לתכנן עבור הלקוח תריס גלילה חשמלי מפנלים של אלומיניום או פלדת אל חלד, תריסי פלדה מחוררים עם נקבים בקוטר של 2.5 מ"מ או יותר, בהתאמה לדרישות וצרכי הלקוח, תריסים בצורת שתי וערב ועוד שלל עיצובים ופתרונות ייחודיים.

התאמה מלאה למבנים עסקיים, לחנויות ולחניונים

חשוב לתכנן את התריס החשמלי הנגלל במקצועיות ובדיוק רב. רק חברה מקצועית ומנוסה מסוגלת לספק פתרון מתקדם, ולתכנן תריס בכל גודל ולכל מטרה. את התריס יש להתאים לגודל הפתח שיש לסגור, אך חשוב להתאים את המוצר גם לחזית המבנה, כדי להעניק מראה אסתטי ומרשים ביופיו שלא יפגע ביוקרת העסק. גם לחניונים ולסגירת חניות פרטיות חשוב לבחור תריס מאיכות גבוהה ובמראה אסתטי יפה, בהתאמה לחזית המבנה ולסביבת המגורים. כאשר מתכננים את המוצר לעסקים יש להתחשב בגורמים שונים כגון מידות הפתח, אופן השימוש בתריס ותכיפות פתיחתו וסגירתו, איכות המנוע לתפעול התריס, מנגנון פתיחה, פנלים או תריס מחורר או שקוף, עמידות בפני פגעי מזג האוויר, הגנה ועמידות בפני אש, התאמה לתקני הרוח, מערכת הגנה ובטיחות בעת הפסקת חשמל ועצירת סגירת התריס בזיהוי עצם זר ועוד.

מקצועיות וניסיון

בבואכם לבחור תריס נגלל חשמלי לעסק או לחניון עליכם לוודא כי המוצר עומד בכל התקנים הנדרשים וכי הוא עמיד בפני פגעי מזג האוויר. לכן, מומלץ לפנות רק לחברה אמינה ובעלת מוניטין רב בענף. כך תוכלו לקבל מענה מושלם לצורך שלכם, וליהנות מתריס איכותי ועמיד שישרת אתכם נאמנה לאורך שנים ארוכות, ללא תקלות וללא חלודה או בעיות אחרות. חברה מקצועית תתאים עבורכם את התריס הנכון ביותר ותסייע לכם לבחור את סוג הפנלים, מנגנון פיקוד ובקרה, חומר הגלם, וכמובן תציע עבורכם שירות ברמה גבוהה, מענה מהיר לפתרון בעיות, ומחירים הוגנים ושווים לכל כיס.

למידע נוסף בנושא של תריסים, דלתות, סורגים ושערי גלילה מוזמנים להיכנס לכאן

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
ניו בורן צילומים מקצועיים עם הסטודיו של נסיה
ניו בורן צילומים מי מאיתנו לא נמס כשהוא רואה תמונות של...
כדור שלג של הלוואות
במקרים בהם המצב הכלכלי קשה וההוצאות מכבידות, אך המשכורת לא...
איך לתכנן פרישה?
לישראלים רבים אין מושג לגבי מצב החיסכון הפנסיוני. בחלק מהמקרים,...
איך להעביר את המסרים שלכם בדרך אפקטיבית?
תוכן שיווקי יכול לשרת אתכם בכמה פורמטים ואחד המוצלחים והטובים...
לשדרג את אופן הבישול בבית
לשדרג את אופן הבישול בבית
אחת מן הדרכים המושלמות והטובות ביותר לשדרג את מראה המטבח...
וילונות המותאמים למשרדים
וילון משרדי הוא בעל תפקיד חשוב ביצירת סביבת עבודה מקצועית...
איך אני אדע אם הבנק יהיה מוכן לתת לי משכנתא לרכישת דירה
כל אדם שרוצה לבצע רכישה גדולה במהלך חייו, לדוגמא לקנות...
למה כדאי לשים לפני שפותחים תיק השקעות (טיפים)
פתיחת תיק השקעות מוגדרת כפעולה קלה מתמיד. ניתן לפתוח תיקי...
רוצים אריכות ימים? הטופס ממתין לכם בבנק וכדאי להכיר אותו
אחד הטפסים החשובים בניהול חשבון משותף – טופס אריכות ימים...
היתרונות של טיפול מהיר בבעיות דירוג אשראי
דירוג האשראי הוא הכלי החזק ביותר שעומד היום לרשותם של...