Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

תתפלאו אבל גם עסקים קטנים יכולים לתת שירות מסביב לשעון

תתפלאו אבל גם עסקים קטנים יכולים לתת שירות מסביב לשעון
קרדיט freepik

קשרי לקוחות תקינים הם בסיס ההתנהלות עבור עסקים רבים ובמיוחד עבור עסקים קטנים שאינם מעסיקים עובדים רבים. כל עסק ללא קשר לגודלו ולתחום העיסוק שלו מעוניין לצבור כמה שיותר לקוחות כדי שאלו ירכשו את המוצרים שהוא מייבא, מייצר ומשווק ובדרך זו ההכנסות של העסק יתפחו. 

תתפלאו אבל גם עסקים קטנים יכולים לתת שירות מסביב לשעון
קרדיט freepik

חשיבותו הרבה של המוקד הטלפוני 

לאור זאת אף עסק אינו מעוניין לפספס עסקאות מכירה עקב העובדה שאיש המכירות היה בשיחה או בפגישה עם לקוח אחר. לכן כולם מחפשים דרכים מעשיות שבהן הלקוחות שמתקשרים לאיש המכירות ינותבו למוקד קישורית ושם ישוחחו איתם בנעימות ובאדיבות, יקבלו מהם את הפרטים הרלוונטיים ויבטיחו להם שאיש מכירות ישוחח אתם בהקדם.

לאורך כל היום איש המכירות מקבל מידע מהמוקד הטלפוני הכולל את הפרטים של הלקוחות הפוטנציאליים ובזה אחר זה הוא מתקשר לכל אחד מהם ומקדם את התהליכים השיווקיים. בדרך זו הלקוח מרוצה כיוון שקיבל התייחסות והבקשה או השאלה שלו קיבלה פתרון, הוא קיבל שירות בטיב מעולה וגם איש המכירות מרוצה, כיוון שהוא הוסיף לקוח מרוצה נוסף לרשימה שלו. 

עסקים קטנים שהמשאבים שלהם נמוכים יחסית, אינם יכולים לתקצב משרה מלאה סביב השעון של איש שיענה לכל הטלפונים של הלקוחות, כיוון שיש שעות שיש בהן שיחות רבות ושעות אחרות שיש בהן שיחות מועטות. במקום להעסיק עובד למטרה זו, יוצרים חיבור עם חברות המעניקות שירות מענה אנושי אשר ייתן לעסק מענה 24/7 בכל יום. 

איכות השירות של מענה אנושי 

מתן שירות מענה אנושי עם חברת מענה אנושי לעסקים כדוגמת קישורית ייתן לכם מענה 24/7  זהו שירות נעים ומכובד ולכן ההתייחסות לכל לקוח יוצרת את הבסיס החשוב ביותר של קשרי שירות תקינים ומועילים לטווח הארוך. עסקים קטנים לעיתים לא מודעים לכך שקיימת אופציה מסוג זה ולכן לא מתחברים לשירות זה, אך למעשה זהו השירות האידאלי והנכון ביותר עבורם. מדובר בהוצאה מינורית חודשית קבועה אשר נעה סביב 200 ₪ בחודש והערך המוסף שיקבל הן הלקוח והן העסק שיבצע עסקאות נוספות היא משמעותית.

מוקד מעולה של שירות אנושי 

מוקד ייחודי זה מתאים לכל אחד מהעסקים הקטנים, הדבר החשוב ביותר הוא שכאשר לקוח מתקשר, הוא זוכה למענה אנושי מכובד ואדיב אשר קשוב לבקשה שלו. בדרך זו עובדי המוקד מקבלים הודעות ומעבירים מידע לבעלי מקצועות חופשיים כמו עורכי דין, רופאים, בעלי חנויות, אינסטלטורים וכל תחום אחר בו בסיס ההתנהלות הוא שירות של לקוחות לצרכי פגישה, שירות תיקונים, או מכירה של מוצר זה או אחר. 

בעלי מקצוע נחשפים לאופציה של מוקד השירות, מבינים שהעלות היא מאד נמוכה ונקבעת על פי היקפי הפעילות אך סדר הגודל הוא סביב 200 ₪ בחודש, כך שזה הרבה פחות משכר של אדם שיועסק כשכיר בכל עסק קטן למטרה זו. 

התקשרות עם עסק חדש 

עסק חדש שמעוניין להתחבר למוקד, מעביר הסבר להנהלת המוקד, על מהות העסק שלו ומה יהיה האפיון של הפניות הטלפוניות. עובדי המוקד יקבלו הדרכה על העסק החדש ומה יהיה עליהם לומר ללקוח הפוטנציאלי בהתאם לתחום העיסוק ולזמינות של השירות אשר נחוץ ללקוח.

יש מקרים שבהם ההודעה מועברת לאיש מכירות שמתקשר אל הלקוח תוך פרק זמן קצר ויש מקרים שבהם מדובר בבעיה אקוטית כמו לדוגמה פיצוץ של צינור ובמקרה זה השרברב ישוחח מיד עם קבלת ההודעה עם הלקוח.

המוקד מסוגל לתת מענה רוחבי ללקוחות רבים בו זמנית בהתאם לצורך העסקי האינדיבידואלי. 

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
ניסוח צוואה בעזרת עורך דין
אין ספק כי צוואה היא מסמך חשוב, על מנת לא...
מזגנים תקולים? אולימפוס מיזוג אוויר לשירותכם 24/7
בימים החמים של הקיץ הישראלי או בלילות הקרים של החורף,...
מחפשת את השמלה שלך? יש לנו כמה הצעות
את הרי מכירה את התופעה הזו טוב מאיתנו. מהרגע בו...
באילו מקרים מומלצת התייעצות עם עורך דין לענייני משפחה?
משפחה היא מקור לנחת וגם בסיס למשאבים חיוניים לחיים. במקביל...
למה לא כדאי לוותר על חיפויים שונים לקירות?
השקעתם לאחרונה לא מעט בעיצוב המחודש של הסלון שלכם? עשיתם...
טיפול בירושה: ממה מתחילים?
כאשר אדם אהוב כמו אחד ההורים הולך לעולמו, זוהי טלטלה...
התעללות בבעלי חיים
לפני שמתעמקים בהיבטים המשפטיים, נדגיש כי התעללות בבעלי חיים היא מעשה...
יום הולדת כבקשתך- איך יוצרים יום הולדת למי שלא אוהב חברים
אם הילד שלכם אינו אוהב חברים באופן מוצהר או בולט...
חברות בדק בית - למה זה חשוב?
כאשר אנו רוכשים נכס, בין אם מדובר בבית פרטי, דירה...
ניו בורן צילומים מקצועיים עם הסטודיו של נסיה
ניו בורן צילומים מי מאיתנו לא נמס כשהוא רואה תמונות של...