Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אאורה תקים פרויקט של התחדשות עירונית במתחם הרחובות ההסתדרות והאידמית בגבעתיים

אאורה תקים פרויקט  של התחדשות עירונית במתחם הרחובות ההסתדרות והאידמית בגבעתיים

כיום קיימים במתחם 7 בניינים ישנים המתפרסים על שטח של כ- 18 דונם. בעלי הזכויות במתחם ייהנו מתוספת של 50% לשטח דירתם הקיימת, מרפסת שמש בשטח שלא יפחת מ-15 מ"ר וכן חניה תת קרקעית.

כמו כן, החברה הודיעה כי תפעל ביחד עם בעלי הדירות בפרויקט, בתקופת ההתנגדויות, על מנת להביא לשיפורים בתכנית, וזאת בהתאם להסתייגויות שהציגו בעלי הדירות במתחם בפני החברה.

רחוב ההסתדרות בגבעתיים הוא אחד הרחובות המרכזיים והמוכרים בעיר. המתחם נמצא במרחק הליכה מקניון גבעתיים, פארק גבעתיים, גן רבקה ומוקדי פנאי אחרים כגון הקאנטרי קלאב. בנוסף, נמצא המתחם בסמוך למרכז הקניות כורזין. מהמתחם קיימת נגישות מירבית לצירי תנועה מרכזיים, בהם דרך אלוף שדה ודרך ההסתדרות.

יעקב אטרקצ'י בעלים ומנכ"ל אאורה ישראל אמר היום, "אאורה גאה להיות החברה המובילה בישראל בתחום הבניה המתחדשת ומשנה פני עיר בישראל. אנו מקדמים כיום מספר גדול של פרויקטים בהיקפים נרחבים בכל אזור המרכז ובאזורים נוספים בארץ ועל כן שמחים על הבחירה בנו להוביל פריקט חשוב זה בגבעתיים. אין ספק כי גבעתיים מהווה כיום אלטרנטיבה אטרקטיבית במיוחד לזוגות צעירים ולמשפחות המבקשות להתגורר בלב אזור הביקוש. אנו נביא לפרויקט את הסטנדרטים הגבוהים ביותר עליהם מקפידה אאורה בכל הפרויקטים אותם היא מקדמת".

פרויקט זה מצטרף לשורה ארוכה של פרויקטים בתחום ההתחדשות העירונית אותם מקדמת החברה כיום, בהם פרויקט הדגל של החברה ביהוד, פרויקט "הגנים התלויים" ביהוד, בו אוכלסו כבר כ-450 דירות מתוך מתחם פינוי בינוי שיכלול 900 דירות חדשות.

בקריית אונו, מקדמת החברה שני פרויקטים (פרויקט מתחם בר יהודה ופרויקט רחבת האורן) שבמסגרתם יבנו למעלה מ-1,000 יח"ד חדשות בעיר. התב"ע של פרויקט במתחם בר יהודה בעיר אושרה למתן תוקף לפני ימים אחדים ובכוונת החברה להוציא היתרי בניה ראשונים בפרויקט כבר במהלך שנת 2016.

ברמת השרון מקדמת החברה פרויקט בו תיבנה שכונה חדשה בה יבנו כ-720 יח"ד חדשות, שטחי מסחר, מבני ציבור, ושטחים פתוחים נרחבים – פרויקט אשר הופקד להתנגדויות הציבור לפני ימים אחדים.

ברמת גן מקדמת החברה שני פרויקטים (פרויקט מתחם הרא"ה ופרויקט מגדל התמרים) בהם יבנו כ-450 יח"ד חדשות בעיר. החברה צופה כי הביצוע  של פרויקט מתחם הרא"ה יחל במהלך שנת 2016 והחברה אף החלה בשיווקו לפני חודשים אחדים. התב"ע של פרויקט התמרים, במסגרתו יוקם מגדל יוקרה בן 36 קומות בסמוך למתחם השלישות, הופקדה להתנגדויות הציבור לפני שבועות אחדים.

פרויקט נוסף אותו מקדמת החברה הוא באור יהודה ובו תיבנה החברה למעלה מ-200 יח"ד חדשות. פרויקט זה נמצא בהליכי תכנון מפורטים והוא נסמך על תב"ע בתוקף.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
עיצוב הבית מתחיל בכם
כל מעצבת פנים שתשכרו לעבוד על עיצוב הבית שלכם תשב...
מאפיין אדריכלי מרשים
חיפוי קיר מעץ הוא מאפיין אדריכלי מכובד המעניק לכל חלל...
נכסים שכדאי להשקיע בהם בחיפה
אזור נווה שאנן הוותיק בחיפה לא איבד את קסמו ואפשר...
תמא 38 במרכז - כל מה שצריך לדעת
רבים מאמינים כי פרויקטי בניה מסוג התחדשות עירונית כמו תמ"א...
מדריך קצר להערכת מקרקעין בגבעתיים
מבוא: מהו שמאי וכיצד הוא פועל בפועל? שמאי מעריך את שווי...
סמארט נדל"ן בגבעתיים
ניכר כי פירמת סמארט נדל"ן, החולשת על פרויקטים מרכזיים בצפון,...
חשיבותה של שקיפות במיזמי בניה
מיזמים עסקיים ונדל"ניים רבים מרחיבים את הפעילות הכלכלית בישראל וזה...
משכנתא לבנייה עצמית
לממן את פרויקט חייכם
אם באזורים עירוניים מאוכלסים וצפופים נהוג לרכוש דירה חדשה מקבלן...
חיים יעקבי "ישראל מתפתחת והולכת וגדלה בזכות משקיעים רבים ופטריוטים"
חיים יעקבי הוא יזם נדל"ן בעל ניסיון של מעל 2...
רכישת דירה שנייה להשקעה - המידע שחשוב שתכירו
מתכננים לרכוש דירה שנייה? הנה דגשים חשובים שיעזרו לכם אפיק ההשקעה...