Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

איזה אביזרים לאופנועים קיימים שלא הכרתם

איזה אביזרים לאופנועים קיימים שלא הכרתם

רוכבים על אופנועים? בין אם אתם רוכבים חדשים ובין אם אתם רוכבים וותיקים, כדאי שתכירו את כלל האביזרים שאתם יכולים לרכוש על מנת להפוך את הרכיבה שלכם לנוחה, נעימה ובטוחה יותר. בראש ובראשונה נתייחס לאביזרים שמקנים לכם בטיחות כגון קסדה, כפפות ומגנים, נמשיך אל אביזרים שמשפרים את חווית הנהיגה לרבות אוזניות ומיקרופון אלחוטי ונסיים באקססוריז לתחזוקה לרבות שמנים וכיוצא בזאת.

קרדיט לתמונות : אתר FOX HEAD ישראל

האביזרים שהופכים את חווית הנהיגה לנוחה ובטוחה יותר

אם בשנים עברו הסתפקו רוכבי האופנועים בקסדה ומספר אביזרים לאופנועים שמספקים מיגון מסוים לבטיחות ברכיבה, הרי שמאז ועד היום השתנו הדברים וגם רוכבי האופנועים יכולים ליהנות מנסיעה בטוחה אך גם נוחה. כיום יכול כל רוכב אופנוע להיפרד לשלום מהאוזניות עם החוט אשר השתלשל מחוץ לקסדה ובמקום אפשר להתקין דיבורית לקסדה באמצעותה ניתן לנהל שיחות לא רק בנוחות אלא גם בבטחה. ואם כבר דיבורית לטלפון, הרי שניתן לרכוש גם מתקן לטלפון שם יונח המכשיר בבטחה בזמן שאתם רוכבים ממקום למקום וזאת במקום להניחו בתיק ולעיתים אף תחת הכיסא.

  • מצלמת אקסטרים – בעידן בו החיים של כולנו מתועדים מסיבות שונות ומגוונות, רוכבי אופנועים יכולים לרכוש לעצמן מצלמת אקסטרים ייעודית אותה ניתן להתקין בקלות ובבטחה על הקסדה. מצלמת האקסטרים תקלוט את כל המתרחש בכביש ומעבר לו במהלך הנסיעה כך שלמי שחשוב לתעד את הנסיעה שלו, יכול בסכום סביר לרכוש מצלמת אקסטרים.
  • מגנים – רבים חושבים כי קיימים מגינס בירכיים ומגני מרפקים בלבד, אך האמת לאמיתה היא שבשוק קיימים מגנים רבים ומגוונים אשר יכולים בקלות מרבית למזער נזקים במהלך תאונה או החלקה ובין היתר: מגני מרפקים, מגני ברכיים, מגני צוואר, מגני חזה, חגורת כליות ואף מגנים המותאמים במידות לילדים במידה ואתם מרכיבים את ילדיכם את האחיינים שלכם השכנים ובכלל.
קרדיט לתמונות : אתר FOX HEAD ישראל
  • תיקים לאופנועים – לרוכבי האופנועים אין תא מטען בו הם יכולים לאחסן את הציוד ממקום למקום ועל כן תיק נוח לרכיבה חשוב לאין שעור. תיקי גב רבים נמכרים לרוכבי האופניים – תיקים ייעודיים המותאמים באופן ספציפי לרכיבה. במקביל ניתן לרכוש תיקי מים וערכות שתייה ובעיקר עבור מי שיוצא לטיולי שטח.
  • מגפי קטנועים אורבן ועירוני – על א הסברה כי אופנועים כבדים מסוכנים יותר, גם מי שרוכב על אופנוע 50, 125 או 150 סמ"ק, חשוף לסכנות לא מבוטלות לעיתים בלתי הפיכות. כדי לא לרכב על אופנוע עם נעליים שעלולות להיקרע בקלות בעת החלקה או התנגשות (חזיתית או צדדית), ניתן לרכוש מגפי קטנועים אופנתיים במידות רבות ומגוונות
קרדיט לתמונות : אתר FOX HEAD ישראל

לסיכום – ציוד לאופנועים הפך להכרחי ובעיקר עבור מי שרכיבה על אופנועים היא דרך חיים. כדי לא לפספס מוצרים רבים שלא העליתם בדעתכם שהם קיימים ונמכרים בישראל, חשוב להיכנס אל אתר ייעודי לממכר מוצרים ואביזרים לאופנועים ולחפש שם את המוצרים שמעניינים אתכם ואף להתעדכן מעת לעת באשר למוצרים חדשים.

הכתבה בשיתוף עם חברת אם איקס אקסטרים בע"מ
הינה היבואן הרשמי למוצרי פוקס הד (
FOX HEAD) בישראל.

לאתר החברה : https://www.foxhead.co.il/

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
מדריך מקיף לתושבי גבעתיים על איך לכבוש את מבחן ה-GMAT
מבחן ה-GMAT, המהווה שער הכניסה לתוכניות MBA יוקרתיות רבות ברחבי...
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...
איך בוחרים נכון ריצוף לבית
יש לריצוף של הבית השפעה רבה על העיצוב, המראה הכללי...
מוזיקה לאירועים דתיים
היהדות עשירה במסורות ובסמלים, וכך גם האירועים בה, אשר מהווים...
איך יוצרים אירוע מרשים ומכובד?
חברות רבות בישראל כבר רגילות לסטנדרטים הגבוהים של אירועי חברה...
התייחסות מחמירה לעבירות אלימות במשפחה- איך הדבר בא לידי ביטוי?
עבירות אלימות במשפחה נתפסות בעיני החוק ובכלל בעיני החברה בתור...
טיפול שורש או לא? אלה הן האפשרויות העומדות
לא מעט אנשים חוששים מטיפול אצל רופא השיניים, ואיך לא?...
משרד עורכת דין אולגה קוטלניקוב
כאשר משרד עורכי דין, כמו המשרד של אולגה קוטלניקוב, מציע תחת...
שינה איכותית ובריאה
על מנת שתוכלו לישון בצורה נוחה במיוחד תוכלו לעשות שימוש...