Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

איזה מסלול סאמר סקול לבחור – מדריך טרום בחירה באחד ממסלולי סאמר סקול

איזה מסלול סאמר סקול לבחור – מדריך טרום בחירה באחד ממסלולי סאמר סקול
אילוסטרציה. צילום: באדיבות pixabay

הורים רבים מחפשים עבור ילדיהם חוויית קיץ אחרת, ששוברת את השגרה השוחקת של יקיצה מאוחרת, מרתון טלוויזיה או משחקי מחשב הכוללת גם העשרה ואווירה מיוחדת.

כאן נכנס לתמונה מחנה קיץ סאמר סקול המתקיים באנגליה, סקוטלנד, ספרד או ארה"ב ומפגיש ילדים ובני נוער מכל העולם בתוכנית המשלבת בין לימודי אנגלית או ספרדית בדרכים אטרקטיביות ובין טיולים, אטרקציות ואינטראקציה תרבותית.
אומנם הקונספט של סאמר סקול זהה, אבל יש מגוון לוקיישנים וגם תוכניות שונות המקנות לכל מסלול סאמר סקול אופי מיוחד מפורמט שכולו פעילויות אקסטרים גדושות אדרנלין ועד רכיבה על סוסים, דרמה, ריקוד או אימוני ספורט.
לפניכם מידע חשוב על המסלולים הקיימים וטיפים כיצד לבחור את התוכנית המתאימה ביותר לילד שלכם.

ארה"ב, ספרד או אנגליה – כיצד לבחור את היעד המבוקש
ראשית, החליטו על המיקום של הסאמר סקול. כאמור, ניתן לבחור בין תוכניות המתקיימות ביעדים שונים – אנגליה, ארה"ב, סקוטלנד וספרד. סאמר סקול ספרד מאפשר לבחור לימודי אנגלית או ספרדית והוא מתקיים במדריד, בירת ספרד הקצבית בעוד סאמר סקול ארה"ב מחבר בין שני יעדים בחוויית קיץ אחת כמו לוס אנג'לס ולאס וגאס, סאמר סקול ניו יורק ובוסטון, כך שנהנים מהכרות עם שני יעדים בקיץ אחד. סאמר סקול באנגליה מתקיים במגוון יעדים פופולאריים מערים סטודנטיאליות מפורסמות כמו אוקספורד וקיימברידג' דרך עיר החוף התוססת ברייטון ועד מרכז ברונל המשלב גם שבוע קסום בסקוטלנד היפה.
בעוד לארה"ב נדרשת ויזה בתוקף, הרי שלאנגליה אין תנאי נסיעה מלבד דרכון בתוקף וגם ארה"ב נחשבת ליעד יקר יותר מסאמר סקול בספרד או אנגליה. כמובן שיש גם חלוקה לפי גילאים לכל מרכז ובתוך המרכז עצמו הילדים נחלקים גם לפי קבוצות גיל.

תוכנית אטרקטיבית – הקונספט המועדף
ישנן תוכניות סאמר סקול המתמקדות בקונספט מסוים לפי בחירה. כך למשל, במרכז באת' מציעים תוכניות ייעודיות לילדים ובני נוער שאוהבים סוסים – מסלול המשלב בין רכיבת סוסים לטיפול בסוסים. כמו כן, בבאת' ניתן לבחור גם במסלול ריקוד ודרמה לחובבי אמנויות הבמה ובמרכז לידינגטון פועלת תוכנית סאמר סקול כדורגל שמשלבת בין לימודי אנגלית לאימוני כדורגל ומרכז בידלס מציע גם תוכנית לימודי אנגלית ומשחקי כדורסל. מי שמחפש קיץ אקסטרים, ימצא את מבוקשו בתוכנית מיוחדת של מרכז לידינגטון הכוללת פעילויות הרפתקניות דוגמת קיר טיפוס, אומגה, רפטינג, סנפלינג, בניית רפסודה ועוד הרבה אקשן.

הקמפוס ותנאי המגורים 

סאמר סקול. אילוסטרציה. צילום: באדיבות pixabay

פרמטר נוסף שיסייע לכם לבחור מסלול מבוקש לסאמר סקול הוא הקמפוס עצמו, היכן יגורו הילדים- חלקם ממוקמים באוניברסיטאות יוקרתיות ומפורסמות וחלקם בבתי ספר פרטיים.

ניתן גם לבחון מהו סידור המגורים – מגורי יחיד או מגורים משותפים, שירותים פרטיים או משותפים. מהם מתקני הקמפוס המוצעים לילדים? כל המרכזים של סאמר סקול מושקעים אבל יש כאלה שכוללים למשל, בריכת שחייה גדולה במיוחד, אולם תיאטרון, מגרשי ספורט עצומים, קרבה לעיר או להפך – אווירה פסטורלית בכפר.

מסלולי הטיול

יש לבדוק ולבחור את התכנית בה מסלולי הטיול המוצעים מעניינים ומושכים את הילד – כמה טיולים כוללת התוכנית ולאן, איזה אטרקציות משולבות (למשל, סיור ללונדון, שייט בתמזה, מחזות זמר, פארק שעשועים, מוזיאונים)

יש לבחון גם את משך התוכנית (שבועיים לעומת שלושה שבועות). כדאי לשתף בהחלטה את הילד כדי לבחור ביחד את תוכנית הסאמר הסקול האולטימטיבית מבין המבחר.

לפרטים נוספים: https://www.summerschool.co.il

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
איך לתכנן פרישה?
לישראלים רבים אין מושג לגבי מצב החיסכון הפנסיוני. בחלק מהמקרים,...
איך להעביר את המסרים שלכם בדרך אפקטיבית?
תוכן שיווקי יכול לשרת אתכם בכמה פורמטים ואחד המוצלחים והטובים...
לשדרג את אופן הבישול בבית
לשדרג את אופן הבישול בבית
אחת מן הדרכים המושלמות והטובות ביותר לשדרג את מראה המטבח...
וילונות המותאמים למשרדים
וילון משרדי הוא בעל תפקיד חשוב ביצירת סביבת עבודה מקצועית...
איך אני אדע אם הבנק יהיה מוכן לתת לי משכנתא לרכישת דירה
כל אדם שרוצה לבצע רכישה גדולה במהלך חייו, לדוגמא לקנות...
למה כדאי לשים לפני שפותחים תיק השקעות (טיפים)
פתיחת תיק השקעות מוגדרת כפעולה קלה מתמיד. ניתן לפתוח תיקי...
רוצים אריכות ימים? הטופס ממתין לכם בבנק וכדאי להכיר אותו
אחד הטפסים החשובים בניהול חשבון משותף – טופס אריכות ימים...
היתרונות של טיפול מהיר בבעיות דירוג אשראי
דירוג האשראי הוא הכלי החזק ביותר שעומד היום לרשותם של...
למעלה ולמטה: מתי זה נכון לקחת הלוואה
הלוואה היא אחד הפתרונות בסל הכלים של מי שזקוק למימון...
לנוע באופן נוח וכיפי
על מנת להתנייד בצורה נוחה ומדהימה עם הילד החדש שלכם...