Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

איך אתם מנקים את הבית? ניקוי טקסטיל מקצועי

איך אתם מנקים את הבית? ניקוי טקסטיל מקצועי
קרדיט - Freepik

איך אתם מנקים את הבית שלכם? יש פריטים ביתיים שממש לא מסובך לנקות, לא אמרנו שזה כיף וחביב אבל אפשרי בהחלט. רצפות, ארונות ושיש, מקרר ואפילו תנור. נכון, לפעמים זה מעצבן ולפעמים אין לנו את הזמן להקדיש לכך, אפשר בהחלט להסתייע בכך בעובדת משק בית למשל, אבל לעומת מרבית הפריטים הביתיים הללו- פריטי טקסטיל דורשים משהו אחר, שאותו לא אנחנו ולא צוות ניקיון קלאסי יודעים לבצע. שטיחים, מזרונים וספות, כריות וכל הריפודים למיניהם- ניקוי לא מקצועי בלי מכשור וחומרים ייעודיים עלול לפגוע בהם לתמיד. איך מבצעים ניקוי מזרון או ספה באופן מקצועי בלי לפגוע בריפוד, בגוון המוצר, או במילוי הפנימי שלו? מזמינים חברת ניקוי מקצועית שמתעסקת עם טקסטיל וריפודים.

אלו פריטים לא מומלץ לנקות לבד

כאמור, את מרבית הפריטים בבית שלכם אתם בהחלט יכולים לנקות באופן עצמאי בקלות או במחיר נמוך, אתם צריכים לפעמים להצטייד בחומרי ניקוי חזקים יותר אותם תמצאו בכל סופר ומקסימום בחנות טמבור קרובה, ופשוט לנקות על פי ההוראות. אתם יכולים גם לקבל המלצות והצעות ניקוי שוות מחברים, או אולי לאמץ טיפים שאתם מוצאים ברשת- יש לא מעט כאלו. יש פריטים אמנם שזה יהיה לכם יותר מורכב, למשל מיקרוגל- אבל זה בדרך כלל אפשרי. לעומת זאת, כל מה שקשור בטקסטיל וריפוד לא מומלץ לנסות לנקות לבד. ולא רק ספות וריפודים עמוקים, אלא גם שטיחים כבדים. אמנם שטיח אמבטיה אתם בהחלט יכולים להכניס למכונת הכביסה, אבל שטיח סלוני או כזה של חדר השינה בדרך כלל ידרוש ניקוי שטיחים מקצועי.

מה יקרה אם ננקה לבד

במרבית המקרים ניקוי עצמאי של טקסטיל יעלה לנו ביוקר מבחינות שונות שלא מומלץ לנסות אותם. קודם כל, חומרים רגילים ובסיסיים שאתם משתמשים בהם לניקוי כללי לא יצליחו לעבוד על מרבית הכתמים שנספגים בריפודים, לכן, בשלב השני כנראה שאתם תחפשו חומרים אחרים, חלק מן החומרים הללו עלולים לפגוע ללא תקנה בבדים שאתם מנסים לנקות, בגלל חריפותם או בגלל אי התאמה מדויקת לחומר, חלק מן החומרים לא יצליחו לעזור, ולא מעט פעמים השפשוף הבלתי מקצועי שלכם יהרוס את הגוון והמרקם של הבד. אנחנו בחברת הפיל בניקיון מציעים לכם ניקוי מקצועי לכל מטרה, ניקוי ספות בבית הלקוח ומכלול שירותי ניקיון ששומרים לכם על הבית ועל המוצרים שלכם ומחזירים לכם הכל מושלם כמו חדש.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
מציאת הפנצ'ריה האידיאלית באשקלון - בין השלווה לפקק
אשקלון - עיר של ניגודים אשקלון, העיר הציורית והשלווה שוכנת לחופי...
מה זה אומר בדיקות מעבדה שנעשות בבית?
עד לפני כמה שנים אי אפשר היה לדמיין זאת: אחות...
עדשות המגע שלא כדאי לכם לוותר עליהן
כל מי שסובל מבעיות ראייה מזה שנים יודע שמגיע רגע...
מהו סרטון תדמית ומדוע הוא חיוני לעסק שלכם?
בעולם העסקי של ימינו, התחרות על לקוחות היא עזה בכל...
עיצוב המטבח המושלם: חידושים, רעיונות והשראה
המטבח, הלב הפועם של הבית, הוא יותר מסתם מקום לבשל...
תאונות אישיות: מה נחשב לתאונה זו ואיך מקבלים פיצוי?
תאונות יכולות לקרות בכל מקום: ברחוב, בבית ובכל סיטואציה. כל...
ממ"ד שבאמת יגן עלינו ברגע האמת
למרות שלא נעים לחשוב על זה, בסופו של דבר אנחנו...
טפלו בעצמכם כי מגיע לכם
לפעמים אנחנו עוברים את חיינו בתחושה שמגיע לנו יותר אבל...
רשלנות רפואית: מצב לא קל להתמודדות ולהוכחה
רשלנות רפואית היא נושא לא פשוט. ראשית, הגבול בין טעות...
איך אתם מנקים את הבית? ניקוי טקסטיל מקצועי
איך אתם מנקים את הבית שלכם? יש פריטים ביתיים שממש...