Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

איך חברת ההובלות תקל עליכם במעבר דירה

איך חברת ההובלות תקל עליכם במעבר דירה
קרדיט לתמונה אתר הובלות 5 כוכבים

אחת המשימות המורכבות והמתישות היא לעבור דירה. את תחילת המסע מציינים בחיפוש הנכס הבא שלעיתים אורך לא מעט זמן ודורש כיתות רגליים לא מבוטל. מהרגע בו נמצאה הדירה המיוחלת, על הדיירים להגיע ולחתום על חוזה אל מול בעל הנכס – לארוז את החפצים מהדירה הנוכחית ולהעבירם אל הכתובת החדשה לא לפני שדואגים לניקיון יסודי של הנכס המיועד. רק לאחר שכל הציוד הועבר בצורה שלמה אל הנכס החדש, יכולים בני המשפחה להתפנות לסידורו במקומות הנכונים. כדי להפוך את התהליך לקל נוח ופשוט יותר, יכולה כל משפה להיעזר בחברת הובלה.

קרדיט לתמונה: מאגר shutterstock

כך חברת ההובלה תהפוך את התהליך לקל יותר

כדי שתוכלו לעבוד קצת פחות במהלך מעבר הדירה, אתם יכולים להיעזר בחברת הובלות מקצועית ומובילה בתחומה, ולא רק למען איסוף הציוד והעברתו ליעד החדש, אלא למטרות נוספות וביניהן:

הבאת קרטונים – המשימה הראשונה שיש להתמודד איתה במהלך אריזת תכולת הבית, היא איתור ארגזים. מרבית מעוברי הדירות נוהגים או לפחות נהגו באופן הבא – הגעה אל סופרים ורשתות שיווק גדולות, איסוף הקרטונים שסיימו להשתמש בהם ואף בקשה שישמרו להם קרטונים נוספים אותם הם מגיעים לאסוף בשלבים מאוחרים יותר. אופן איסוף הקרטונים בשיטה זו הופכת את מעבר הדירה למעייף ומתיש יותר וכך הבינו גם חברות ההובלה שהשכילו לספק ללקוחותיהם קרטונים – לעיתים בתוספת תשלום. כשבוע שבועיים לפני תאריך ההובלה, יגיעו המובילים ויעניקו לכם את מספר הקרטונים להם אתם זקוקים, כדי שהאריזה תתבצע בזמן שנוח לכם.

פירוק והרכבה – מרבית הדירות מכילות ריהוט רב החל מארונות, דרך מיטות וכיוצא בזה המצריכים פירוק להובלה והרכבה ביעד החדש. אין ספק כי בעלי הדירה יכולים לעשות זאת בעצמם, אך משימות אלו דורשות זמן ואנרגיות שלא בהכרח זמינים ובטח בתקופת הובלה שהיא תקופה קשה ומתישה. חברות הובלה מקצועיות מציעות שירותי פרוק והרכבה אשר בהחלט יכולים להקל עליכם את המעבר. הפרוק יתבצע ביום ההובלה וכך גם ההרכבה – ביום בו הם יפרקו את הציוד בביתכם החדש, הם ירכיבו אותו בהתאם למיקום שתבחרו. שימו לב כי גם שירות זה הוא בתוספת תשלום אך האופציה לשכור שרו זה היא מבורכת.

קרדיט לתמונה אתר הובלות 5 כוכבים

אריזה – לא מוצאים זמן לארוז את כל תכולת הבית, אתם חוששים שהאריזות יגבו מכם כוח שאין לכם? המצב הבריאותי שלכם לא מאפשר לכם לבצע את האריזות בעצמכם? חברות הובלות מציעות שירותי אריזה, באמצעותם תוכלו להניח לכל הלוגיסטיקה הקשורה להובלה – פרט לסידור הדברים האישיים שלכם במעונכם החדש. האריזה מתבצעת לרוב ביום ההובלה – מספר מובילים מגיעים יחד ואורזים את כל הציוד בצורה יסודית ומסודרת ובסיום האריזה מורידים את הציוד אל המשאית כשהוא מוכן להובלה ופירוק.

לסיכום – להבדיל משנים קודמות, הובלות לא צריכות להיות מורכבות ומסורבלות ובמחיר הגיוני ניתן לצלוח את ההובלה מבלי להרגיש אותה.

הכתבה בחסות "הובלות 5 כוכבים" המספקת הובלות לכל אזורי הארץ ברמה הגבוהה ביותר

לאתר החברה : https://www.5starhovalot.co.il/

קרדיט לתמונות   : אתר "הובלות 5 כוכבים" + מאגר shutterstock

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
עיצוב הבית מתחיל בכם
כל מעצבת פנים שתשכרו לעבוד על עיצוב הבית שלכם תשב...
10 ערים מומלצות לטיול באירופה
באירופה ישנן ערים רבות ומרתקות שראויות לביקור. כל עיר מציעה...
חישוב שעות עבודה בקלות ובמהירות
מעקב שעות עבודה מדויק חיוני לעסקים מסיבות רבות, כגון תשלום...
קדמה לחדשנות: שעון נוכחות מתקדם לעובדים משפר את הניהול של הזמן
השימוש בשעון נוכחות לעובדים באופן נכון וחכם משנה את הכל....
איך לבחור מגשרת גירושין?
כשבני זוג מחליטים להתגרש, מכל סיבה שהיא, עולות כמה וכמה...
אתם יכולים לשנות את מציאות חייכם
בעבר בני האדם רצו דבר אחד, לשרוד. האדם הפשוט לא...
היופי שבצילום בשחור לבן
במהלך לימודי צילום ועריכה מכירים נקודות מבט שלא הייתם חושבים...
לחיות עם שמכם הטוב ללא כתם פלילי
כשאזרחים נורמטיביים רבים מוצאים את עצמם בתחנת המשטרה כשהם נקראים...
הידעתם? אתם יכולים להשכיר את הגג שלכם לחברת החשמל
אנשים חכמים יודעים לנצל את המשאבים הקיימים ברשותם בשביל להרוויח...
למה צריך לבצע בדיקות גנטיות?
בדיקה גנטית יכולה לסייע באבחון הפרעות גנטיות או מחלות הנגרמות...