איך משיגים תנאים נוחים להלוואה ומהי הלוואה משתלמת

איך משיגים תנאים נוחים להלוואה ומהי הלוואה משתלמת
קרדיט - Freepik

כמו בכל דבר בעולם – גם הלוואה אפשר להשיג בכל מיני דרכים, ובעיקר- בדרגות איכות שונות. אפשר לאכול פרוסת לחם ואפשר לאכול מנת בשר, אפשר לנסוע ברכב חבוט ואפשר לנסוע ברכב יוקרה, אפשר לקבל הלוואה בתנאים קשוחים שמוציאה מכם את הנשמה ואפשר לקבל הלוואה סופר נוחה שמאפשרת לכם לחיות ברווחה ואפילו להגדיל את הנכסים שלכם בחשיבה נכונה. מהי הלוואה משתלמת ואיך משיגים אחת כזו בעולם בו כל בנק וכל חברת אשראי מציעה לכם הלוואה בנקאית, הלוואה חוץ בנקאית, חיווי אשראי ובלעדיו ושלל מושגים שאין לכם יד ורגל בהם? הלוואה משתלמת מתחילה מהבנה מעמיקה של המושגים הבסיסיים בעולם ההלוואות. מהי הלוואה בנקאית, מהי הלוואה חוץ בנקאית ללא אשראי, איך מחשבים את הריבית ומהם המדדים שהופכים הלוואה למשתלמת?

מדדים להלוואה משתלמת

אם אתם זקוקים להלוואה יש מצב שכבר ביצעתם סקר שוק כלשהו ויש לכם ביד מספר הצעות הלוואה מכמה גורמים, יש מצב שאפילו את השלב הזה עדיין לא ביצעתם, ואתם תוהים מאין להתחיל בתהליך. חשוב לשים לב למספר פרמטרים שאחראיים על ההלוואה שלכם ולמעשה הופכים אותה מהלוואה משתלמת מאד להלוואה מסוכנת. המדד הראשון שחשוב לבחון אותו לעומק הוא הריבית. לכל הלוואה בדרך כלל, למעט הלוואות ממש מזעריות בתנאים מסוימים מאד, יש תנאי ריבית, כלומר- כמה אחוזים יותר מהסכום שאתם מקבלים אתם צריכים להחזיר. ככל שהריבית נמוכה יותר ההלוואה תהיה משתלמת יותר. במקרים רבים להלוואה חוץ בנקאית יהיו ריביות נמוכות יותר, אבל זה לא מחייב דווקא. חשוב לדעת שיש לא מעט סוגי ריביות, קבועה או צמודת מדד ועוד, ויש להכיר אותם לעומק לפני שמשערים את כוונת הדברים. במקביל, לפעמים גם הלוואה בריבית הכי נמוכה לא תהיה משתלמת, בגלל תנאי פירעון קשוחים- למשל, פריסת תשלומים מספקת בהתאם ליכולת ההחזר החודשית שלכם, ערבויות ובטחונות שאינם מגבילים את החשבון והנכסים שלכם ועוד.

איך משיגים הלוואה שווה

הלוואה שווה היא הלוואה שהופכת את החיים שלכם למשופרים יותר ולא לקשים יותר, וזה למעשה מה שחשוב כאשר בוחנים הצעות להלוואה. במרבית המקרים [אם כי לא בהכרח] לבנק שלכם לא תהיה הצעה איכותית עבורכם בכל מה שקשור להלוואות, בעיקר בגלל שהלוואות בנקאיות נגזרות ממצב החשבון שלכם וזה לא תמיד מזהיר, פנייה להלוואה חוץ בנקאית כמו בחברת זכרון יעקב ובנותיה תהיה צעד חכם לפני שסוגרים הלוואה לטווח ארוך.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
איך לשפר את היעילות והפרודוקטיביות של העובדים שלכם?
לאופן שבו המשרד שלך מעוצב יש השפעה משמעותית על רמת...
איך משיגים תנאים נוחים להלוואה ומהי הלוואה משתלמת
כמו בכל דבר בעולם – גם הלוואה אפשר להשיג בכל...
מפתח לעתיד אירופאי: הזדמנות ייחודית לישראלים
בעידן הגלובלי של ימינו, רבים מחפשים את שורשיהם ומגלים עניין...
תוספות שיער קלות לשימוש – תוספות עם קליפס
בכל הנוגע למילוי או תוספות שיער, השיער הטבעי על הראש...
עליה במסה: מה זה אומר ואיך עושים זאת
בקרב מתאמנים אפשר לשמוע לא מעט את המונח מסה או...
סיורים קולינריים בחיפה וירושלים – חוויה עשירה בטעמים ותרבות
בין אם אתם מתעניינים בטעמים מסורתיים או במנות חדשניות, סיורים...
תערוכות עיצוב בעולם – הזדמנות לביטוי מותג ייחודי
במהלך השנים האחרונות, השתתפות בתערוכות עיצוב בינלאומיות הפכה לכלי שיווקי...
בית אבות שמרגישים בו בבית
כשאנחנו כילדים מגיעים למסקנה שהגיע הזמן לעשות את הבלתי נמנע...
החשיבות של מוצרי קידום לעסק
כדי להצליח לקדם את העסק שלכם ולהגדיל את מספר הפניות...
העסק כבר מוגן מפני שריפה? אם לא, עכשיו הזמן לעשות משהו בנידון
כמו שאומרים חכמים מאיתנו, תמיד טוב להקדים תרופה למכה. אנחנו...
דילוג לתוכן