Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

איך עיצוב פנים יכול להשפיע על הלקוח

איך עיצוב פנים יכול להשפיע על הלקוח
קרדיט - Pixabay

עיצוב פנים מוצלח ואיכותי יכול להזניק את בית העסק קדימה. אנחנו יודעים היום כי עיצוב סביבת עבודה נעימה ומדויקת משפיעה גם על ההתנהלות של העובדים וגם על תהליך קבלת ההחלטות אצל הלקוחות. היו אלו חז"ל שאמרו: 'דירה נאה מרחיבה דעתו של אדם'. במאמר הבא אנחנו נעבור על הפרטים ונסביר לכם איך פעולות פשוטות לאורך תהליך עיצוב פנים, יכול להשפיע באופן עמוק על כל הנוכחים באותו חלל. נסביר על ההבדל בין עיצוב משרדים יוקרתי ובין עיצוב קליניקה פרטית או חברת הייטק וכן הלאה. קדימה, בואו נצא לדרך.

אנחנו קולטים במוח יותר ממה שאנחנו חושבים

הרבה פעמים אנחנו לא מודעים לכך. אבל כאשר אנחנו נכנסים לחלל מסוים, כל החושים שלנו עובדים, כל המערכות פועלות ואנחנו הופכים הרבה יותר מודעים למה שמתרחש מסביב אלינו. לכן, למשל, בחדר ניתוח, בו יש אורות פלורסנט חזקים, התחושה בקרב אנשי הצוות, בצדק כמובן, היא תחושה של דריכות. לעומת זאת, אם נעצב קלניקה פרטית באותו אופן, זו כמובן תהיה טעות. אבל אם נבחר לרצף את הרצפה בפרקט נעים לעין, נשים וילון נשפך, כבר ניצור תחושה כאילו זה חדר בוא אפשר להירגע ולהרפות. מעצבת פנים ברעננה כל הזמן צריכה להישאר מודעת לצרכים של מקום העבודה. לצד זאת, היא צריכה להבין מה נרצה לשדר במקום העבודה הזה. לצורך העניין, אם אנחנו מדברים על משרד עורכי דין מקצועי, נרצה לשוות למשרד אווירה יוקרתית. כזו שתעודד את הלקוחות לתת אמון באנשי המקצוע. במקרים אחרים, למשל בחברת הייטק, נרצה להשתמש באלמנטים חדשניים, מתוחכמים וכדומה, כדי לעודד חשיבה יצירתית וכן הלאה.

אז מה כולל תהליך העבודה המשותף

בתהליך העבודה המשותף אנחנו נתחיל קודם כל במסגור הצרכים של הלקוח. אנחנו נרצה להבין איך נתאים את סביבת העבודה במישור הפונקציונאלי, כדי שהעבודה תיעשה בצורה קלה ונעימה יותר. אנחנו יודעים כי סביבת עבודה נעימה, מאורגנת ומסודרת, באופן טבעי, משפרת מאוד את הפרודוקטיביות.

בהמשך, אנחנו נרצה להבין איך אנחנו מעצבים את המשרד כך שישדר בדיוק מה שאתם רוצים שישדר. מה שיגרום ללקוחות כמו גם לעובדים להגיע מכוונים למטרה כאשר הם נכנסים למשרד.

מעיין חיו היא מעצבת פנים מנוסה בחמש עשרה השנים האחרונות. חיו מתמקדת בשימוש באלמנטים מסגנונות עיצוב  שונים כמו גם בשימוש בחומרי גלם חדשניים כדי ליצור עיצוב מתוחכם מצד אחד, אבל כזה המשפר את הפרודוקטיביות מאידך.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
מציאת הפנצ'ריה האידיאלית באשקלון - בין השלווה לפקק
אשקלון - עיר של ניגודים אשקלון, העיר הציורית והשלווה שוכנת לחופי...
מה זה אומר בדיקות מעבדה שנעשות בבית?
עד לפני כמה שנים אי אפשר היה לדמיין זאת: אחות...
עדשות המגע שלא כדאי לכם לוותר עליהן
כל מי שסובל מבעיות ראייה מזה שנים יודע שמגיע רגע...
מהו סרטון תדמית ומדוע הוא חיוני לעסק שלכם?
בעולם העסקי של ימינו, התחרות על לקוחות היא עזה בכל...
עיצוב המטבח המושלם: חידושים, רעיונות והשראה
המטבח, הלב הפועם של הבית, הוא יותר מסתם מקום לבשל...
תאונות אישיות: מה נחשב לתאונה זו ואיך מקבלים פיצוי?
תאונות יכולות לקרות בכל מקום: ברחוב, בבית ובכל סיטואציה. כל...
ממ"ד שבאמת יגן עלינו ברגע האמת
למרות שלא נעים לחשוב על זה, בסופו של דבר אנחנו...
טפלו בעצמכם כי מגיע לכם
לפעמים אנחנו עוברים את חיינו בתחושה שמגיע לנו יותר אבל...
רשלנות רפואית: מצב לא קל להתמודדות ולהוכחה
רשלנות רפואית היא נושא לא פשוט. ראשית, הגבול בין טעות...
איך אתם מנקים את הבית? ניקוי טקסטיל מקצועי
איך אתם מנקים את הבית שלכם? יש פריטים ביתיים שממש...