Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אתרי תדמית – יש דבר כזה בכלל?

אתרי תדמית – יש דבר כזה בכלל?

המטרה: להפוך את הגולש ממבקר למתעניין האמצעי: כתיבה שיווקית

עיצוב מהמם, סרטוני פלאש מהבהבים, תמונות מרתקות יתרמו ליצירת האווירה באתר שלכם, אבל רק מילים יצליחו למכור. עצוב לבקר באתרי אינטרנט רבים ולגלות כתיבה עילגת מלווה בשגיאות ניסוח, כתיב ופיסוק. כתיבת התוכן חייבת לכבד את הגולש ואת בעל האתר. עליה להציג ללקוח בצורה בהירה ומעניינית איך האתר יכול לעזור לו. לא סתם הגולש הגיע אל האתר שלכם, הוא כנראה מחפש פתרון לבעיות או מוצר מיוחד וחושב שאצלכם הוא יוכל לקבל את זה. אם יש לכם פתרון לבעיה שלו, הציגו אותו לפני בצורה, פשוטה, ברורה, בעברית רהוטה ומכובדת.

הרשת מלאה במאמרי תוכן, אתם צריכים לגבור עליהם וללכוד את הקוראים. טקסט מושך הוא טקסט שבו הקורא מקבל את התחושה כי הכותב פונה אליו. ולכן, כתיבה בגוף שני תיצור אווירה של אינטימיות וחברות ותגרום לקורא להרגיש כי מאחורי המילים עומד אדם שמבין אותו ,שרוצה לעזור לו ושיש לו את הפתרון בשבילו.

הגולש הממוצע ברשת הוא חסר סבלנות וכמעט תמיד ממהר, בהקלקה קלה על העכבר הוא עף מאתר לאתר. כדי ללכוד אותו ולהשאיר אותו באתר שלכם, אתם חייבים לכתוב תוכן מרתק בשפה ברורה ומובנת, מאורגן בפסקאות ובעל כותרות ביניים רבות.

הכותרת היא המרכיב החשוב ביותר בכתיבה השיווקית. לכותרת יש תפקיד ברור, עליה לפתות את הגולש, לעורר את הסקרנות שלו ולגרום לו להמשיך לקרוא. היא כמו שומר הסף במועדון המחליט אם תיכנסו למועדון או לא. כותרת טובה "תכניס" את הגולש אל תוך הטקסט, כותרת גרועה תרחיק אותו ותגרום לו לנטוש מיד את האתר שלכם

התמקדו בלקוח ולא בכם. אל תספרו על עצמכם, זה לא מעניין. התמקדו בלקוח ובתועלות שהמוצר או השירות שלכם יכול להעניק לו. הציגו בצורה ברורה, פשוטה ואפקטיבית את הפתרון ואת התועלות שהמוצר שלכם יעניק ללקוח.

כתיבה נכונה של תוכן לאתר מורכבת משבעים אחוז מידע ומשלושים אחוז שיווק. אתם חייבים לשכנע את הקורא, לתת לו מידע חיוני, לרכוש את האמון שלו ולהניע אותו לפעולה. זהו סגנון כתיבה השונה מכתיבה עיתונאית או מכתיבת ספר בשל סיבות שונות, בעיקר בשל המטרות הייחודיות של הכתיבה השיווקית.

כתיבה שיווקית היא תורה שצריך ללמוד. אל תחסכו בתקציב לכתיבת התוכן באתרים. רק כתיבה עשירה, תקינה, מקצועית ומיומנת העונה על כללי השיווק תביא אל האתר שלכם תנועה גדולה של גולשים, תעניין, תאתגר אותם ותענה גם על הציפיות שלכם. 

 

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
איך להעביר את המסרים שלכם בדרך אפקטיבית?
תוכן שיווקי יכול לשרת אתכם בכמה פורמטים ואחד המוצלחים והטובים...
לשדרג את אופן הבישול בבית
לשדרג את אופן הבישול בבית
אחת מן הדרכים המושלמות והטובות ביותר לשדרג את מראה המטבח...
וילונות המותאמים למשרדים
וילון משרדי הוא בעל תפקיד חשוב ביצירת סביבת עבודה מקצועית...
איך אני אדע אם הבנק יהיה מוכן לתת לי משכנתא לרכישת דירה
כל אדם שרוצה לבצע רכישה גדולה במהלך חייו, לדוגמא לקנות...
למה כדאי לשים לפני שפותחים תיק השקעות (טיפים)
פתיחת תיק השקעות מוגדרת כפעולה קלה מתמיד. ניתן לפתוח תיקי...
רוצים אריכות ימים? הטופס ממתין לכם בבנק וכדאי להכיר אותו
אחד הטפסים החשובים בניהול חשבון משותף – טופס אריכות ימים...
היתרונות של טיפול מהיר בבעיות דירוג אשראי
דירוג האשראי הוא הכלי החזק ביותר שעומד היום לרשותם של...
למעלה ולמטה: מתי זה נכון לקחת הלוואה
הלוואה היא אחד הפתרונות בסל הכלים של מי שזקוק למימון...
לנוע באופן נוח וכיפי
על מנת להתנייד בצורה נוחה ומדהימה עם הילד החדש שלכם...
גם לגברים מגיע
תחום טיפוח הגוף מזמן כבר אינו נחלתם הבלעדית של הנשים...