Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

בין בן שחר לאובמה

בין בן שחר לאובמה

ראש עיריית גבעתיים ראובן בן שחר  הפתיע לפני כשנה וחצי כאשר הפך לראש העיר הראשון בישראל אשר פתח פרופיל ברשת הפייסבוק הפופולארית.
בן שחר מספר כי מאז שפתח את החשבון – יותר מ-1400 גבעתיימים צרפו אותו בתור חבר ופנו אליו עם יותר מ-6000 פניות (מייל). רובם המכריע של הפונים הם צעירים ובני נוער תושבי העיר אשר שמחים על ההזדמנות לפנות ישירות לראש העיר – אשר מצדו פועל לפתור בעיות אותם מעלים התושבים, אשר פתאום יכולים לנהל צ'אט עם ראש העיר לאחר שזה מסיים את עבודתו.

כיום – כאשר הבחירות בפתח – קוצר בן שחר את פרות הקמפיין האינטרנטי אשר עשה (בעלות אפסית) והניב לו יכולת לאתר תומכים ולהעביר אליהם מסרים בסרטונים, פנייה ישירה או דואר אלקטרוני.

אמש (ב) הפתיע בן שחר, כאשר במסגרת קמפיין האינטרנט אותו הוא מוביל ופונה במיוחד לבוחרים צעירים, העלה סרטון אשר שואב השראה מהקמפיין של הסנטור ברק אובמה המועמד לנשיאות ארה"ב.

בן שחר, אשר רץ תחת הססמא "כן לגבעתיים", השתמש בקטעים משיר הקמפיין של אובמה ובו אומר אובמהבקולו – " כן – אנו יכולים " ובעצם "מקריין" את תשדיר בן שחר.

וזאת כחלק מסדרת מסרים אשר באים לשכנע את תושבי גבעתיים להצביע עבור רשימת ראש העיר ולא עבור רשימות קטנות אשר לטענת מטה בן שחר יגבירו את הסחטנות הפוליטית וימנעו עשייה.

סרטון זה שורשר מספר שעות לאחר עלייתו לאויר לאלפי גולשים ברחבי העולם ובישראל. קמפיין אובמה בעצמו השתמש באופן נרחב באינטרנט והשיר אותו שאל בן שחר זכה למאות גרסאות מתומכים וגולשים – כאשר מסובר על מספרים גבוהים הרבה יותר מבישראל – עשרות מליוני "פגיעות" לסרטון.

https://www.youtube.com/watch?v=0kLIbu8n3Sw

בן שחר העלה עוד 2 סרטונים קודמים אשר גם הם פונים לקהל הצעיר בעיר וזכו דרך פרופיל הפייסבוק שלו לתפוצה של אלפי בוחרים אשר הזדהו כתומכים. ולתומכים אלה הוא ייצר מערכת להנעה להצבעה לקראת יום הבחירות.

בן שחר: "האינטרנט הוא ככר העיר החדשה, אשר מאפשר לי למשל לשמור על קשר רציף עם תושבים ובמיוחד עם צעירי גבעתיים. אני באמת נהנה ומאמין במדיום הזה וממליץ לכל משרת ציבור למנף אותו. אלפי בני נוער וצעירים פונים אלי מדי יום במשך כשנתיים – בצורה אישית – ואני גאה שאכן מספר מכריע של הבקשות והבעיות אשר העלו הצעירים טופלו בזמן שיא. מבחינתי האינטרנט הוא לא רק כלי לבחירות אלא חלק אמיתי במערכת לשמירת הקשר עם התושב – בחמש השנים הבאות אני מתכוון רק להרחיב את מערכת זו בכדי לתת לכל תושב אשר יחפוץ בכך את היכולת לפנות אלי באופן אישי".

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
גבעתיים לא מעלימה עין
עובדות ועובדי עיריית גבעתיים התגייסו להעלאת המודעות למאבק נגד אלימות...
חנוכה מדליק אש בגבעתיים
פסטיבל הצגות חנוכה בתיאטרון, הפנינג גלגליות בפארק גבעתיים ועוד מגוון...
חגיגת אופנה בגבעתיים - עד 50% על פריטים בחנויות ברחבי העיר
יום חמישי 15.9.22 | 16:00-21:00 יום שישי 16.9.22| 09:00-15:00 חגיגת אופנה בחנויות...
"הוא סלל עבור כולנו את דרך השלום"
לראשונה בישראל- גינה ציבורית ברח' דרך השלום בגבעתיים תיקרא ע"ש...
גרפיטי היסטורי - 130 ארונות בזק בגבעתיים קושטו בציורי גרפיטי במיזם של מחלקת הנוער לתיעוד ההיסטוריה העירונית
במסגרת חגיגות 100 שנה לגבעתיים, נצבעו 130 ארונות בזק ברחבי...
מהפכת התשלומים מגיעה לגבעתיים
עיריית גבעתיים ואפליקציית bit, בשיתוף אוטומציה החדשה, משיקות אפשרות תשלום...
אתר חדש הפציע
עיריית גבעתיים השיקה אתר משודרג וידידותי למשתמש, הכולל את כל...
הנסט – המקום להיות אני
מקום מיוחד בלב העיר נחנך עבור קהילת הלהט"ב במרכז קהילתי...
להיות חופשית: גבעתיים במקום הראשון במדד החופשיות
על פי דוח של ישראל חופשית, גבעתיים העפילה לראש הטבלה...
חנוכה 2021 בגבעתיים
מסיבות חנוכה מדליקות, תהלוכות זוהרות, הצגות ילדים, הפנינג ססגוני, חלוקת...