Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

גבעתיים מתחברת לרשת

גבעתיים מתחברת לרשת

כחלק מהתכנית אותה יזם ראש העיר ראובן בן שחר לשיפור השירות לתושב, החלה עיריית גבעתיים בשדרוג מתן השירות לתושב דרך רשת האינטרנט. במסגרת המהלך, פתח ראש העירייה פרופיל ברשת החברתית הפופולארית פייסבוק ובמקביל לכך העירייה גם מפעילה קבוצה באתר, אשר נותן לאלפי תושבי גבעתיים הגולשים בה, מידע על פעילויות העירייה ואת האפשרות ליצירת קשר אישי וישיר עם ראש העיר, אשר עונה אישית לפניות המגיעות אליו.

לאחר מספר חודשים של פעילות מסכמת העירייה את יוזמת הפייסבוק כהצלחה גדולה, עם יותר מ-2000 פניות לעירייה ולראש העיר, הכוללות בין השאר ברכות על היוזמה, בקשות לתיקוני מפגעים עירוניים שונים, הצעות ורעיונות לפעילות עירונית ועוד.

בכדי להמשיך את המהלך, הנחה לאחרונה מנכ"ל העירייה קובי ילוביץ את אגף החינוך, לערוך שאלון אשר חולק לכלל תלמידי כיתות ז-יב בעיר ובא לבחון את הרגלי והעדפות הגלישה שלהם. מהלך זה נועד לספק לעירייה דגשים לקראת שדרוג אתר האינטרנט העירוני והפיכתו לספק מידע והפעלות גם עבור הגולשים הצעירים.

השאלון אשר הקיף כ-1500 תלמידים אשר בחרו לענות ומהתוצאות עולה כי כ-93 אחוזים מהתלמידים גולשים בקביעות ברשת האינטרנט, כאשר רובם גולש יותר מ-13 שעות בממוצע בשבוע, וכסך הכול של 64% מדווחים כי הם גולשים בין 6-13 ויותר שעות. נתון נוסף ומעניין אשר עלה מהשאלון הוא שכ-75 אחוזים מהמשיבים מדווחים כי הם גולשים באתרי קהילות ורשתות חברתיות כגון פייסבוק, תפוז, מקושרים ועוד. נתון מעניין נוסף הוא שכ-96 אחוזים מהתלמידים בעלי כתובת מייל וכי רובם משתמשים באינטרנט ככלי בידורי (משחקים הורדות מוזיקה והתכתבות) בעוד שחלק קטן יותר (אך לא בהרבה) משתמש ברשת לצרכי לימוד והתעדכנות בחדשות.

ראש עיריית גבעתיים ראובן בן שחר מסר בתגובה: "אני מאוד שמח על כך שתושבים כה רבים משתמשים ברשת האינטרנט. עיריית גבעתיים שואפת לשפר באופן מתמיד את השירות לתושב ובכלל זה אנו מאמצים טכנולוגיות חדשות ומקוריות לשם כך. האינטרנט היא ככר העיר החדשה וכמי שמאמין בהתחדשותה של גבעתיים, חובה עלינו לאמץ גם כלי זה, אשר נותן בידי הציבור יכולת בלתי אמצעית לקבל מידע מהעירייה ומראשיה".

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...
מוזיקה לאירועים דתיים
היהדות עשירה במסורות ובסמלים, וכך גם האירועים בה, אשר מהווים...
הורים זה הזמן לגרום לילדיכם לקחת חלק בקדמה
בנוף הטכנולוגי המתקדם במהירות של היום, הצגת ילדים לרובוטיקה בגיל...
מצדיעים לשורדי השואה
אירוע ההוקרה השנתי לשורדי ושורדות שואה בגבעתיים, נערך בתיאטרון גבעתיים מאות...
מכללת קוד והייטק לילדים
העולם משתנה במהירות, והטכנולוגיה מתקדמת מהר יותר מאי פעם. מה...
טבע אורבני בעין העדשה
נמרוד שחם, הדס צורף ועדי זהר הם הזוכים בתחרות "צילום...
הדשן בגן רבקה ירוק יותר. לראשונה בגבעתיים: קומפוסטר לשימוש חופשי של התושבים
היחידה לקיימות באגף שפ"ע הקימה את המדשן (קומפוסטר) העירוני הראשון...
איך לבחור מסעדה חלבית בצפון?
תחילה, ניתן לומר באופן חד משמעי כי בעת בה אנו...
גוזרים את הסרט: מתחם גני הילדים החדש נחנך באופן רשמי
רן קוניק, ראש עיריית גבעתיים: " מדובר במבנה מודרני בעל...
קרקע פורייה לתחילתה של ידידות מופלאה
מחזור נוסף של הפרויקט המוצלח "מרפסות פורחות בגבעתיים" יוצא לדרך לאור...