Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

גולדשטיין למר"צ:במבחן העשייה לקהל החילוני כשלתם כשלון חרוץ"

גולדשטיין למר"צ:במבחן העשייה לקהל החילוני כשלתם כשלון חרוץ"
פירוט ההצבעות .צילום מסך ממושיק גולדשטיין

על רקע המאבק החילוני לכאורה כנגד "הדתה" בעיר תוקף מושיק גולדשטיין יו"ר הבית היהודי את סיעת מר"צ בגבעתיים וסגנית ראש העיר, ויוי וולפסון. במכתב פומבי חריף כתב:"סיעת מר"צ, נציגי החילונים לכאורה, שותפים מלאים בכל הפעילות של אירועי המורשת. גולדשטיין גם חשף את התנגדותם של אנשי מר"צ למתן תמיכה עירונית לארגון הנוער הגאה "איגי".
על רקע מאבקי ה"דתיים חילונים" המתעוררים לאחרונה בעיר גבעתיים תוקף המשנה לראש העיר ויו"ר הבית היהודי בגבעתיים, מושיק גולדשטיין את סיעת מר"צ העירונית במכתב פומבי שפרסם הוא כותב:"חברי סיעת מרצ במועצת עיריית גבעתיים.קראתי את הפוסטים הנרגשים שלכם מהימים האחרונים, בהם סגנית ראש העיר בשכר ויו"ר הסיעה מספרת איך בחודשים האחרונים גיליתם את ה"הדתה" בעיר ובעצם אתם כעת מובילים את ה"מאבק" נגד הקהילה המסורתית והדתית בגבעתיים, שכאילו מנסה להשתלט על לבבות ילדי העיר התמים.ממש "הפרוטוקולים של זקני גבורת מרדכי".
אני מודה שאני לא כועס עליכם. אני לא כועס לא עליכם ולא על מעשיכם (שכולם גניבת דעת, הסתה ובעיקר צביעות). כי אני מבין אותכם ואת מצבכם, שנה וחודשיים לפני הבחירות, התחוור לכם שמרוב התעסקות בגינות קהילתיות ובמסיבות (שכבודן במקומן מונח), במבחן התוצאה והעשייה לקהל בוחריכם החילונים כשלתם כשלון חרוץ".

גולדשטיין המשיך וחשף את הצבעותיהם של חברי הסיעה בעד פעילות דתית בעיר:"לא רק שכשלתם – כעת, כשיש התעוררות חילונית בעיר, מה חשוב לכם להסתיר? שאתם, סיעת מר"צ, נציגי החילונים לכאורה, מהווים ב-7 השנים האחרונות, שותפים מלאים לכל אותן פעילויות שקהל בוחריכם יוצא כנגדן.אתם הצבעתם בעד תקצובן של כל אחת ואחת הפעילויות והעמותות.הצעה לסדר אחת לא הגשתם.משבר קואליציוני אחד לא יצרתם.להיפך, כשראש מר"צ בגבעתיים שימשה סגנית בשכר בקדנציה הקודמת וכאשר כחברת קואליציה המתינה להתמנות לסגנית בשכר בקדנציה זו, לא ראיתם "הדתה" בגבעתיים.לא היו דתיים בגני ילדים. לא היתה מרחביה. לא גרעין תורני… היה רק תפקיד בשכר ואצבע מכל אחד ואחת מכם אשר הורמה בישיבת המועצה בעד כל הפעילות הזאת".

מושיק גולדשטיין. צילום הבית היהודי בגבעתיים

"אני יודע שאתם חושבים שהזיכרון הציבורי קצר, אז ברשותכם, אזכיר לכם ובעיקר לקהל בוחריכם, את העשייה שלכם למען פעילות הדת ומורשת ישראל בגבעתיים (עשייה שעל כולה אני גאה):
בשנת 2010, סיעת מר"צ וסגנית ראש העיר בשכר מטעם מר"צ, הצבעתם במועצת העיר בעד אישור תמיכת העירייה בפעילות עמותת מרחביה, גבורת מרדכי וחב"ד בסכום כולל של כ-80 אלף ₪.
בשנת 2011, סיעת מר"צ וסגנית ראש העיר בשכר מטעם מר"צ, הצבעתם במועצת העיר בעד אישור תמיכת העירייה בפעילות עמותת מרחביה, גבורת מרדכי ובחב"ד בסכום כולל של כ-80 אלף ₪.
בשנת 2012, סיעת מר"צ וסגנית ראש העיר בשכר מטעם מר"צ, הצבעתם במועצת העיר בעד אישור תמיכת העירייה בפעילות עמותת מרחביה, אל עמי אל ארצי,אהבת הדסה, גבורת מרדכי ובחב"ד בסכום כולל של כ-110 אלף ₪.
בשנת 2013, סיעת מר"צ וסגנית ראש העיר בשכר מטעם מר"צ, הצבעתם במועצת העיר בעד אישור תמיכת העירייה בפעילות עמותת מרחביה, אל עמי אל ארצי, גבורת מרדכי ובחב"ד בסכום כולל של כ-130 אלף ₪.
בשנת 2014, כראש סיעת מר"צ וסגנית ראש העיר מטעם מר"צ, הצבעתם במועצת העיר בעד אישור תמיכת העירייה בפעילות עמותת מרחביה, אל עמי אל ארצי , גבורת מרדכי, שבטי ישראל, ובחב"ד בסכום כולל של כ-200 אלף ₪.
בשנת 2015, סיעת מר"צ וסגנית ראש העיר מטעם מר"צ, הצבעתם במועצת העיר בעד אישור תמיכת העירייה בפעילות עמותת מרחביה, עם ישראל אחד, נתיב עולם, בית ט"ל, גבורת מרדכי ובחב"ד בסכום כולל של כ-200 אלף ₪.
בשנת 2016, ממש לפני מספר חודשים בשיא ה"הדתה" הלא קיימת, שוב והפלא ופלא, סיעת מר"צ וסגנית ראש העיר בשכר מטעם מר"צ, הצבעתם במועצת העיר בעד אישור תמיכת העירייה בפעילות עמותת מרחביה, כולל(!!) בעל הנס, עם ישראל אחד, נתיב עולם, בית ט"ל, גבורת מרדכי ובחב"ד בסכום כולל של כ-250 אלף ₪".

גולדשטיין גם עקץ את סגנית ראש העיר, ויוי וולפסון וכתב:"אגב, מחר (יום ה') נערך בעיר אירוע קהילתי מבורך למען חברי הקהילה הגאה בגבעתיים. חבל רק שברגע האמת בשנת 2016, מחלקת הנוער והקהילה בעירייה הנמצאת כמדומני בתחום סמכותה של יו"ר מר"צ בגבעתיים וסגנית ראש העיר בשכר, סרבה (!!) לאשר תמיכה עירונית לארגון הנוער הגאה "איגי".כנראה שקל לכם יותר להצביע בעד העשייה שלי למען הדת, המסורת והמורשת מאשר למען אלו שאותם אתם כעת מתיימרים לייצג.למען הסר ספק, אם להבא יובא נושא זה להצבעה, אני מתכוון להתעקש שאיגי יזכה לתמיכה בדיוק כמו כל תנועה אחרת – כל תושבי גבעתיים שווים – כולם – חבל שככל הנראה אתם, חברי סיעת מרצ במועצת העיר – לא חושבים כמוני".

"ב-7 השנים האחרונות, אתם אישית, השתתפתם בדיונים ובהסברים על פעילות המדור למורשת ישראל בעירייה, הייתם מודעים לחלוטין לכל פעילות ופעילות, ידעתם בכמה כסף היא מתוקצבת ולבסוף גם הצבעתם בעדה.
אגב, סה"כ מדובר ביותר במליון שקל לפעילות מרחביה וגופים אחרים – שאתם אישית, חברי סיעת מר"צ במועצה שותפים מלאים באישור ובתקצוב פעילותם.אז חברים, באמת, אל תטיפו על הדתה. אל תעוררו פה בגבעתיים מלחמת דת ותחרחרו ריב והסתה – רק בגלל שזו דרך יפה להסיט את הדיון מעשייתכם או חוסר עשייתכם למען אותם אנשים שנתנו בכם אמון בקלפי וציפו גם "ברוב חוצפתם" לקבל שירות ותמורה עבור הצבעתם ועבור השכר אשר מימנו לסגנית ראש העיר מטעמכם".מסיים גולדשטיין את מכתבו.

פירוט ההצבעות .צילום מסך ממושיק גולדשטיין
התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
טכנולוגיה חדשנית בתחום ניקיון רחובות וכבישים לראשונה בגבעתיים
גבעתיים מתחדשת בטכנולוגיה חדשנית בתחום ניקיון הרחובות ונראות פני העיר. פיילוט...
"מגשרים על סכסוכים": לא שיתפו אותך בסרטון טיק טוק? לא הזמינו אותך למסיבה? בכיתה יש מריבות על מקומות ישיבה?
קורס של מרכז הגישור העירוני בגבעתיים בשיתוף מתנדבי "ידיד לחינוך"...
טבע אורבני בעין העדשה
נמרוד שחם, הדס צורף ועדי זהר הם הזוכים בתחרות "צילום...
לראשונה עמדת שירות עצמי של ביטוח לאומי הושקה במרכז שירות לתושב בעיר
כחלק מהמאמץ להנגיש ולהרחיב את מגוון השירותים לתושבי העיר, בימים...
הדשן בגן רבקה ירוק יותר. לראשונה בגבעתיים: קומפוסטר לשימוש חופשי של התושבים
היחידה לקיימות באגף שפ"ע הקימה את המדשן (קומפוסטר) העירוני הראשון...
גבעתיים לא מעלימה עין
עובדות ועובדי עיריית גבעתיים התגייסו להעלאת המודעות למאבק נגד אלימות...
חנוכה מדליק אש בגבעתיים
פסטיבל הצגות חנוכה בתיאטרון, הפנינג גלגליות בפארק גבעתיים ועוד מגוון...
גוזרים את הסרט: מתחם גני הילדים החדש נחנך באופן רשמי
רן קוניק, ראש עיריית גבעתיים: " מדובר במבנה מודרני בעל...
מועדון שורדי השואה שלנו "קפה אירופה" זוכרים את רס"ן בר פלח ז"ל, סגן מפקד סיירת הנח"ל שנהרג בהיתקלות עם מחבלים לפני כחודשיים
ביום שלישי (16.11), נערך אירוע הוקרה לזכרו של בר פלח...
קרקע פורייה לתחילתה של ידידות מופלאה
מחזור נוסף של הפרויקט המוצלח "מרפסות פורחות בגבעתיים" יוצא לדרך לאור...