Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

ד"ר אבי ליליאן בהשקת קמפיין הבחירות: "רמת גן זקוקה למנהיגות מסוג אחר"

ד"ר אבי ליליאן בהשקת קמפיין הבחירות:  "רמת גן זקוקה למנהיגות מסוג אחר"

קמפיין הבחירות של ד"ר אבי ליליאן לראשות העיר הושק ביום ראשון השבוע בהפנינג שנערך על מדשאות הפארק הלאומי בהשתתפות למעלה ממאה תומכים, פעילים, אנשי מטה וקמפיין, ורכזי שטח.

בין התומכים הבולטים שנכחו בהשקה, עו"ד אברהם נונו, ראש לשכת עורכי הדין ברמת גן וחיליק רביב, לשעבר יו"ר הסתדרות המעו"ף. באירוע נחשפה סיסמת הקמפיין שיוביל את ד"ר ליליאן ליעד: היבחרות כראש העיר הבא של רמת גן: "ד"ר אבי ליליאן – מנהיגות מסוג אחר"

ד"ר ליליאן הודה לתומכיו הרבים על העשייה, ההשקעה והמאמצים להביא בעוד כחודשיים לבחירתו כראש עיריית רמת גן הבא והרים עימם כוסית לכבוד השנה החדשה ולרגל פתיחת שנת הלימודים תשע"ד.

"בקדנציה הנוכחית הייתי ראש האופוזיציה הפעילה והלוחמת ביותר בשלטון המקומי בישראל", פתח ליליאן בנאומו אל תומכיו. "מרגע שהסתיים בהצלחה גדולה מאבקנו בבג"צ שהגשתי להדחת צבי בר, אני מטיל את כל יהבי כמועמד לראשות העיר, במטרה להיבחר כראש העיר הבא של רמת גן. אני בטוח שמסע הבחירות שלנו יסתיים כשאבחר כראש העיר רמת גן ורשימת הירוקים תהיה הגדולה ביותר במועצת העיר.

"תושבי העיר משוועים היום למנהיגות שהיא ההפך הגמור מזו שהורגלנו אליה ב-25 השנים האחרונות תחת שלטונו של בר בעירייה. לא עוד כוחנות, אלימות מילולית ונפוטיזם. אנהל את העיר בשקיפות מלאה ובטוהר מידות תוך שיתוף הקהילה, ובהעמקה בתחומי החינוך, הדיור, תשתיות התחבורה ואיכות הסביבה".    

כראש עיר מתכנן ד"ר אבי ליליאן לבצע מספר רפורמות מרחיקות לכת ברמת גן במגוון תחומים, חינוך, דיור, תשתיות, בריאות ואיכות הסביבה. זאת, כדי לקדם את העיר ואת איכות חיי תושביה, תוך שמירת האינטרס הציבורי. "בחינוך, נפעל לכך שבכל כיתה יהיו 25 תלמידים בלבד ושני עובדי הוראה, החל מגני הילדים ועד לתיכונים. נשים דגש על דיור בר השגה לכלל הציבור, זוגות צעירים, זוגות מבוגרים, להטב"ים ובודדים. בכל פרויקט בניה עתידי נדאג שיהיה תמהיל דירות ברות השגה, כך שאנשים מהישוב יוכלו לרכוש דירה מבלי לשעבד את חייהם לטובת העניין".

"בניגוד למועמדים אחרים שלא עבדו יום אחד במהלך חייהם ", המשיך ליליאן, "אני גאה על כך שהנני איש הוראה ועשייה.  בעשר אצבעות הקמתי לפני שנים ברמת גן מרפאה וטרינרית, 'מגן דוד ירוק', ומכללה אשר הכשירה ומכשירה אלפי סטודנטים. זאת, במקביל לעשייה לטובת הציבור במהלך כהונתי כחבר מועצת העיר וכיו"ר ועדת הביקורת בעירייה.

"יש לי את הכלים, היכולת, הניסיון, הידע והכישורים לקדם את העיר. למען איכות חיים טובה יותר לכלל תושביה" סיכם ליליאן. "כראש עיר, אפעל אך ורק לטובת התושבים ולרווחתם, במסירות ובנאמנות מוחלטת. אהיה השופר של הציבור ואתן מענה הולם לצרכיו. לשם כך, אנחנו חייבים רשימה חזקה שתקל על הפיכת החזון שלנו למציאות. לירוקים, שהיא כיום הרשימה גדולה במועצה, יש שלושה חברים. אנחנו מסוגלים להכפיל את כוחנו בבחירות הקרובות, זה לא בשמיים. יש בי תחושה של שליחות ציבורית ואני חש חובה בתקופה קריטית זו של צומת דרכים בה נמצאת רמת גן, לפעול כראש עיר למען עשייה ויצירה ציבורית כדי להבטיח את פיתוחה, שגשוגה וצמיחתה של רמת גן המדשדשת כבר שנים תחת ראש העיר היוצא".

עו"ד אברהם נונו שהגיע לאירוע ההשקה כדי לתמוך פומבית במועמדותו של ד"ר אבי ליליאן לראשות העיר, ציין:  "ליליאן אדם ראוי, כנה, ישר, אמין ובעל עקרונות וחזון. הוא פעל, פועל ויפעל אך ורק לטובת התושב. הוא היחיד שעשה משהו במועצה בקדנציה הזאת ועל כך מגיע לו את כל הקרדיט. ליליאן חטף במהלך הקדנציה קיתונות של רותחין מצבי בר, אבל בנחישות ועיקשות ראויה לשבח, הוביל לניצחון מאבק שאיש מחברי המועצה לא נתן לו סיכוי. אחרי שעשה היסטוריה והדיח ראש עיר מכהן מהחזקים בארץ, אני מאחל לו מכל הלב לעשות היסטוריה נוספת ולהיבחר כראש העיר הירוק הראשון בישראל. אם הוא יהיה ראש עיר, אני משפחתי וכלל תושבי רמת גן יכולים לישון בשקט".  

מנהל קמפיין הבחירות שי גולוב מסר כי בימים הקרובים יוכרזו השמות שירכיבו את רשימת הירוקים למועצת העיר. מנהל  מטה הבחירות הוא רוני קלר. יוסי פנטילט מדברר את הקמפיין.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
גבעתיים לא מעלימה עין
עובדות ועובדי עיריית גבעתיים התגייסו להעלאת המודעות למאבק נגד אלימות...
חנוכה מדליק אש בגבעתיים
פסטיבל הצגות חנוכה בתיאטרון, הפנינג גלגליות בפארק גבעתיים ועוד מגוון...
חגיגת אופנה בגבעתיים - עד 50% על פריטים בחנויות ברחבי העיר
יום חמישי 15.9.22 | 16:00-21:00 יום שישי 16.9.22| 09:00-15:00 חגיגת אופנה בחנויות...
"הוא סלל עבור כולנו את דרך השלום"
לראשונה בישראל- גינה ציבורית ברח' דרך השלום בגבעתיים תיקרא ע"ש...
גרפיטי היסטורי - 130 ארונות בזק בגבעתיים קושטו בציורי גרפיטי במיזם של מחלקת הנוער לתיעוד ההיסטוריה העירונית
במסגרת חגיגות 100 שנה לגבעתיים, נצבעו 130 ארונות בזק ברחבי...
מהפכת התשלומים מגיעה לגבעתיים
עיריית גבעתיים ואפליקציית bit, בשיתוף אוטומציה החדשה, משיקות אפשרות תשלום...
אתר חדש הפציע
עיריית גבעתיים השיקה אתר משודרג וידידותי למשתמש, הכולל את כל...
הנסט – המקום להיות אני
מקום מיוחד בלב העיר נחנך עבור קהילת הלהט"ב במרכז קהילתי...
להיות חופשית: גבעתיים במקום הראשון במדד החופשיות
על פי דוח של ישראל חופשית, גבעתיים העפילה לראש הטבלה...
חנוכה 2021 בגבעתיים
מסיבות חנוכה מדליקות, תהלוכות זוהרות, הצגות ילדים, הפנינג ססגוני, חלוקת...