Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

החלקים הכי קריטיים במפעל שלכם ולא רק שם

החלקים הכי קריטיים במפעל שלכם ולא רק שם
קרדיט - Freepik

אם אנחנו נשאל אתכם ברגע של שקט [שכנראה שאין לכם בנמצא], מהו החלק החשוב ביותר במפעל שלכם אתם עשויים לענות לנו מגוון עצום של תשובות, החל מ"העובדים המסורים שלי" ועד למכונה הכי משוכללת שייבאתם במיוחד והשקעתם בהליך רכישתה משכנתא שלמה על צווארכם. לפי מה אתם תענו? לא, לא לפי מטרת המפעל שלכם ומה אתם מייצרים בו, אלא על פי השקפת עולמכם וגישתכם הכלכלית וגם בהתאם לרמת הידע המקצועי שיש לכם בתפעול המפעל שלכם. ישנם מנהלי ובעלי מפעלים שמשאירים את השטח הזה ריק ולוואקום הזה מכניסים חסרת תחזוקה למפעלים, אשר לא מעט פעמים מוותרת על שיפורים ופתרונות יקרים יותר וזה בא על חשבונכם ומתבטא בצרכי תיקונים ותחזוקה מוגברים, ובכל מקרה, חשוב שתדעו שיש מספר נקודות במפעל שלכם שהן הקריטיות ביותר לרמת הפעילות שלו. למשל- צירים לדלתות. לא חשבתם על זה, אה?

למה זה כל כך חשוב

שאלה מצוינת! אבל התשובה ברורה מאליה למי שמכיר לעומק את התחום, ואם עדין לא ברורה לכם מספיק- חשוב שתנסו ללמוד יותר על עולם הייצור והאופן שבו המפעל שלכם פועל כשורה ולהעמיק בתחום ככל שאפשר, אתם תגלו עולם חדש של ידע ויכולות קידום משמעותיות לכל פסי הייצור שלכם. צירים, בושינג, חיבורים וכל הפריטים הקטנטנים האלו יכולים להיות ההבדל ביןמכונה חורקת, מרעישה, נתקעת פעם במספר ימים, לבין מכונה שעובדת חלק אורך שנים בלי לפספס יום ומוציאה עבודה מושלמת. לפעמים יש פס ייצור שיוצא מעוקם מעט או לא מושלם מבחינה כזו או אחרת, זה יכול להיות בגלל ציר אחד שאינו איכותי אשר התעקם מעט בנקודה מסוימת לאורך הפס, וזה משפיע לפעמים על המוצרים שיוצאים מן המפעל שלכם. רגליות פילוס הן עוד מוצר שלא תמיד יודעים עליו ועל משמעותו במפעל אבל אם הן ממוקמות בנקודות הנכונות הן יכולות להקפיץ את יכולות המכונות שלכם.

מה זה בכלל?

רגליות פילוס נגזרות מן המילה פלס, אין לכך כל קשר למפלסות השלג, אלא דווקא לפלס המוכר לכם מעבודות הקבלן בבנייה. רגליות פילוס נועדו לאפשר לכם להעמיד את המכונות, הרמפות, המבנים וכל מה שאתם צריכים- בגובה מדויק לצרכיכם ובאפשרות לשנות אותו בדיוק לפי הצרכים שלכם. זה נעשה באמצעות רגליות מיוחדות, שאם הן עשויות מחומרים משובחים ובעלות מנגנון מדויק ואיכותי- הן פותרות המון בעיות במפעל. עדיין לא מאמינים? כדאי שתנסו לדבר עם הצוות שלנו בחברת מחם בע"מ.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
רשלנות רפואית: מצב לא קל להתמודדות ולהוכחה
רשלנות רפואית היא נושא לא פשוט. ראשית, הגבול בין טעות...
איך אתם מנקים את הבית? ניקוי טקסטיל מקצועי
איך אתם מנקים את הבית שלכם? יש פריטים ביתיים שממש...
הביורוקרטיה הכרוכה בכספים מחייבת ניהול מתמחה
כל עסק וכל מי שעושה עסקים בישראל ועם העולם מכיר...
כל מה שחשוב לדעת בשביל לבחור נכון מצלמה לאבטחת הבית
תוספת של מצלמות אבטחה מחזקת את תחושת הביטחון של בני...
איך להיות מדריכי הורים מוצלחים?
הדרכת הורים הפכה בשנים האחרונות למשהו שמעניין אתכם ההורים. יש...
עורך דין לענייני תאונות דרכים - גם מול הביטוח הלאומי
הסלוגן שמלווה את הביטוח הלאומי הוא "לצדך, ברגעים החשובים של...
איך תורם עורך דין מקרקעין מיומן לקידום תמ"א 38?
תוכנית המתאר הארצית מספר 38, שאושרה בשנת 2004, חוללה מהפכה...
איך לבחור את סביבת המגורים המושלמת בגיל השלישי?
כשמתקרבים לגיל השלישי, בחירת סביבת המגורים הופכת לחשובה מאי פעם....
לייזר לגברים – גברי המילניום והעלייה בטיפולים האסתטיים
מה גורם לכך שיותר ויותר גברים, במיוחד בני דור המילניום,...
לכל דבר צריך יועץ, גם למזגנים
כמה היה העולם פשוט וקל פעם, עולם מדהים וקסום שכל...