Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

היעדים החמים בעונה הקרה – חו"ל כפי שלא הכרתם

היעדים החמים בעונה הקרה – חו"ל כפי שלא הכרתם
(צילום: עמיעד טאוב)
(צילום: עמיעד טאוב)

מדי שנה, כשהטמפרטורות בחוץ מתחילות לרדת, אנחנו מתחילים להתלבט האם זה הזמן המתאים לנסיעה לחו"ל או לא. אנחנו רוצים לצאת לנופש, אבל לא בטוחים אם יש מה לעשות מעבר לים בימים הקרים ובוודאי כשיש סיכוי שמזג האוויר יהיה גשום ואפילו מושלג. תרשו לנו להציע לכם, דווקא בזמן הזה, לארוז את הפקלאות ולצאת למסע. אירופה החורפית אמנם קרה – אבל גם יפהפייה ומיוחדת במינה, ואם אתם נוסעים לחופשה זוגית אין ספק שהשילוב בין השלג הטהור למשקאות החמים ולארוחות המפנקות הוא שילוב שיבטיח לכם חוויה בלתי נשכחת. כדי לעזור לכם להחליט בחרנו עבורכם שלושה יעדים עיקריים שהם אידיאליים למי שמחפש נופש בחו"ל בחורף.

פראג

נופש חורפי בפראג יחייב אתכם לארוז בהתאם, ללא ספק. במזוודה הגדולה שלכם רצוי לארוז מעיל חם, סריגים, כפפות וגם צעיף מחמם במיוחד, אבל סביר להניח שתזדקקו לשכבות הללו הרבה פחות כשתבקרו באטרקציות המלהיבות של העיר. מוזיאון השוקולד ימתיק את זמנכם, הגלריות המחוממות נעימות ומזמינות, ואם תרצו לעצור למשקה ייחודי שילווה את המטעמים הצ'כיים הקלאסיים תוכלו ליהנות גם ממועדוני הג'ז וממסעדות משובחות. האמת היא, שעצם המחשבה על צלילי המוזיקה הרכים שימלאו את החלל בעודכם צופים ברחובותיה המושלגים של פראג, היא מחשבה שמעוררת את החשק להזמין חופשה כבר עכשיו.

בוקרשט

יש המון סיבות טובות לצאת לחופשה בבוקרשט, ולא מעט סיבות מצוינות לנפוש בה דווקא בחורף. אחת הסיבות הללו היא אתרי הסקי האיכותיים שהיא מציעה למבקרים בה, וגם אם לא התנסיתם מעולם בספורט המלהיב הזה, הגיע הזמן לנסות. כך תוכלו לשלב בין טיול בעיר קסומה ויפה, עם היסטוריה מרתקת וארכיטקטורה ייחודית, לבין אטרקציה חדשה שאתם בהחלט חייבים לטעום, לפחות פעם אחת בחיים. סביר להניח שאחרי הפעם הראשונה תישארו עם טעם של עוד, ראו הוזהרתם.

בטומי

לבסוף, מי שמחפש נופש בחו"ל בחורף כדאי שיכיר את בטומי, אחת הערים היפות והמיוחדות של גיאורגיה, מדינה שהופכת בעצמה לאטרקציה גדולה עבור התיירים הישראלים. מי שמגיע לכאן בקיץ מגלה נופים מרהיבים, מעיינות וחופים עוצרי נשימה, אבל גם בחורף זהו יעד אידיאלי לחופשה. מוזיאונים, שרידים ארכיאולוגיים וגם חיי לילה סוערים, כל אלה הופכים את בטומי לאטרקציה של ממש, בין אם אתם יוצאים לחופשה רומנטית בשניים ובין אם אתם לוקחים אתכם את הילדים. דבר אחד בטוח, קיץ או חורף, שמש או שלג, אירופה יפה בכל יום בשנה, ובחורף יש בה משהו מרגש ומסעיר במיוחד.

לפרטים לגבי חבילות נופש לאירופה למבחר יעדים גלשו https://www.arkia.co.il/travel-packages

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
איך לתכנן פרישה?
לישראלים רבים אין מושג לגבי מצב החיסכון הפנסיוני. בחלק מהמקרים,...
איך להעביר את המסרים שלכם בדרך אפקטיבית?
תוכן שיווקי יכול לשרת אתכם בכמה פורמטים ואחד המוצלחים והטובים...
לשדרג את אופן הבישול בבית
לשדרג את אופן הבישול בבית
אחת מן הדרכים המושלמות והטובות ביותר לשדרג את מראה המטבח...
וילונות המותאמים למשרדים
וילון משרדי הוא בעל תפקיד חשוב ביצירת סביבת עבודה מקצועית...
איך אני אדע אם הבנק יהיה מוכן לתת לי משכנתא לרכישת דירה
כל אדם שרוצה לבצע רכישה גדולה במהלך חייו, לדוגמא לקנות...
למה כדאי לשים לפני שפותחים תיק השקעות (טיפים)
פתיחת תיק השקעות מוגדרת כפעולה קלה מתמיד. ניתן לפתוח תיקי...
רוצים אריכות ימים? הטופס ממתין לכם בבנק וכדאי להכיר אותו
אחד הטפסים החשובים בניהול חשבון משותף – טופס אריכות ימים...
היתרונות של טיפול מהיר בבעיות דירוג אשראי
דירוג האשראי הוא הכלי החזק ביותר שעומד היום לרשותם של...
למעלה ולמטה: מתי זה נכון לקחת הלוואה
הלוואה היא אחד הפתרונות בסל הכלים של מי שזקוק למימון...
לנוע באופן נוח וכיפי
על מנת להתנייד בצורה נוחה ומדהימה עם הילד החדש שלכם...