Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הישגי ספורט מרשימים לגבעתיים

הישגי ספורט מרשימים לגבעתיים

שנת פעילות הספורט בגבעתיים, מתאפיינת במספר רב של הישגים היסטוריים לספורטאי העיר. זאת על רקע הגדלת תקציב הספורט העירוני לשנת 2007 פי שלוש ומסתכם ב – 340,000 ₪ לעומת 90,000 ₪ בשנה שעברה.

ראש העירייה, ראובן בן-שחר: "ההישגים ההיסטוריים של ספורטאינו מהווים תעודת כבוד לעיר. שילשנו השנה את תקציב הספורט ואנו מתכוונים להגדילו בעתיד, בכדי לתת לנוער בעיר את כל הכלים להמשיך ולהצטיין בספורט. נוסף על כך בתקופה הקרובה מתוכנן שדרוג ושיפוץ מאסיבי באולמות הספורט בעיר, אשר יאפשר לתושבי העיר להמשיך ולעסוק בפעילות ספורטיבית מהנה, בטוחה ובריאה".

ציפי אובזילר, תושבת העיר הובילה בתחילת השבוע (15/7) יחד עם חברתה שחר פאר את נבחרת הנשים של ישראל לראשונה בתולדותיה ובתולדות ענף הטניס בכלל, אל התואר של אחת מבין 8 הנבחרות הגדולות בעולם. כאשר במסגרת טורניר גביע הפדרציה, אשר נערך באוסטריה, ניצחו את הנבחרת המקומית ובכך רשמו שיא חדש בספורט הישראלי.

נוסף להישגה של אובזילר, יש לציין את הישגה המרשים של קבוצת הכדורגל הפועל ר"ג-גבעתיים, אשר זכתה באליפות הליגה הארצית והעפילה ללאומית. העיר כולה ליוותה את הקבוצה במסעה בגביע המדינה, מסע שהסתיים רק בחצי הגמר ולאחר שהקבוצה הדיחה את אלופת המדינה "מכבי חיפה" ב"מכתש" בתוצאה 1-0.

לכל זאת יש להוסיף את ה"דאבל" ההיסטורי בטניס שולחן – הזכייה הכפולה באליפות המדינה ובגביע של מועדון הטניס שולחן העירוני וזאת לראשונה בתולדותיו, "דאבל" לקבוצות הבוגרים ו"דאבל" לקבוצת הנוער. במועדון העירוני "מככב" עמרי בן-ארי, בוגר י"ב מתיכון קלעי, אלוף ישראל לנוער בשש השנים האחרונות וחבר הסגל המיועד לאולימפיאדת לונדון 2012.

לכל זאת יש להוסיף את שורת ההישגים הכוללים את העפלתה של קבוצת הפועל גבעתיים בכדורסל, זו השנה השנייה ברציפות, לגמר גביע המדינה לנערים. את זכייתו של מועדון הכדוריד הפועל גבעתיים – כיתות ח' בגביע המדינה ואת זכייתה של התלמידה טל פינגולד בת ה- 10 באליפות ישראל בהתעמלות מכשירים.

עיריית גבעתיים ממשיכה לתמוך בענפי ההתעמלות האומנותית והגלגיליות, אשר בכל אחד מהם כ-200 בנות, שזוכות באופן קבוע בשנים האחרונות להישגים מרשימים באליפויות הארציות ומייצגות את ישראל וגבעתיים בתחרויות בינ"ל. בעירייה ביקשו גם לציין את התכנית העירונית ללימוד השחייה, לילדי כיתות ב' המופעלת על ידי העירייה ובאה להקנות מיומנויות שחייה לילדים כבר מגיל צעיר.

את תחום הספורט בעיר גבעתיים מובילים רמי דרזיה, חבר הנהלת העיר ומחזיק תיק הספורט ורן קוניק, מנהל מחלקת הספורט העירונית, מאמן מועדון הטניס שולחן העירוני ולשעבר אלוף ישראל בטניס שולחן.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
הורים זה הזמן לגרום לילדיכם לקחת חלק בקדמה
בנוף הטכנולוגי המתקדם במהירות של היום, הצגת ילדים לרובוטיקה בגיל...
מצדיעים לשורדי השואה
אירוע ההוקרה השנתי לשורדי ושורדות שואה בגבעתיים, נערך בתיאטרון גבעתיים מאות...
מכללת קוד והייטק לילדים
העולם משתנה במהירות, והטכנולוגיה מתקדמת מהר יותר מאי פעם. מה...
טבע אורבני בעין העדשה
נמרוד שחם, הדס צורף ועדי זהר הם הזוכים בתחרות "צילום...
הדשן בגן רבקה ירוק יותר. לראשונה בגבעתיים: קומפוסטר לשימוש חופשי של התושבים
היחידה לקיימות באגף שפ"ע הקימה את המדשן (קומפוסטר) העירוני הראשון...
איך לבחור מסעדה חלבית בצפון?
תחילה, ניתן לומר באופן חד משמעי כי בעת בה אנו...
גוזרים את הסרט: מתחם גני הילדים החדש נחנך באופן רשמי
רן קוניק, ראש עיריית גבעתיים: " מדובר במבנה מודרני בעל...
קרקע פורייה לתחילתה של ידידות מופלאה
מחזור נוסף של הפרויקט המוצלח "מרפסות פורחות בגבעתיים" יוצא לדרך לאור...
100 צורות לגאווה
שבוע הגאווה 2022 בגבעתיים: מסיבת גאווה נוצצת עם D.J דלית רצ'סטר, הפנינג...
פסטיבל שירת הים 14
העיר גבעתיים צבעה עצמה בשנים האחרונות כעיר ליברלית אשר מספקת...