Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

היתרון של מסיבה או אירוע על יאכטה

היתרון של מסיבה או אירוע על יאכטה

לאירוע או מסיבה על יאכטה יש לא מעט יתרונות, זהו אירוע שנערך באווירה קסומה של ים, גלים, ושקיעה, ומשלב בתוכו מוסיקה נעימה ומשחררת וכוס בירה או יין. אירוע כזה הוא אירוע שבו המשתתפים זוכים להנאה כיפית ומשחררת הם לא צריכים לחפש חניה והם לא צריכים לצאת מאולם האירועים כאשר נשמעת בו מוסיקה מחרישת אוזניים , הם פשוט מגיעים לאירוע שהלוקיישן שלו והאווירה שלו מדהימים ומקוריים , והוא צפוי לצבור לא מעט שבחים ומחמאות.

היתרון של מסיבה או אירוע על יאכטה

אילו אירועים ומסיבות נערכים על יאכטה

יש היום שפע של אירועים הנערכים על יאכטה , יש מי שיחפש שירותי השכרת יאכטה למסיבות ואירועים משום שירצה לבצע הפלגה רומנטית ובמהלכה יציע הצעת נישואין לאהובתו, ויש מי שתחפש יאכטה למסיבת רווקות ולחגוג עם כל החברות הטובות ויש מי שירצה שירות של יום גיבוש לעובדי החברה על יאכטה.

להלן סוגי האירועים והמסיבות שניתן לערוך על יאכטה:

  • השכרת יאכטה למסיבת יום הולדת – אם נמאס לכם מיום הולדת במסעדה, וכבר נהניתם מיום הולדת מפנק בספא , אז הנה לכם הצעה מפתה של יאכטה ליום הולדת. השכרת יאכטה למסיבת יום הולדת היא רעיון מקורי ומיוחד שמעניק ליום ההולדת צביון מיוחד, ויכול להוסיף ליום ההולדת חוויות מיוחדות ואטרקטיביות כמו עצירות במפרצונים תכולים, ארוחת גורמה של שף פרטי, או פעילויות ימיות שונות כמו ספורט ימי לסוגיו או תפעול שוטף של היאכטה יחד עם הסקיפרים וכך הלאה והלאה. רעיון זה יבנה אירוע מקורי ומיוחד שלא יישכח במהרה.

אילו אירועים ומסיבות נערכים על יאכטה

  • השכרת יאכטה ליום נישואין – אם פעם יום נישואין היה אירוע שנערך בד"כ במסעדה או במהלך אירוע אינטימי כלשהו ולא היה חייב להיות אירוע מקורי ומיוחד, הרי שהיום יש שפע של אופציות שבהן אפשר לחגוג יום נישואין מיוחד, יש זוג שיחגוג יום נישואין במהלך טיסה בשמי הארץ, ויש מי שיחגוג יום נישואין במהלך בילוי בצימר רומנטי ובודד, ויש גם זוגות שמחליטים לממש את הפנטזיה של הפלגה רומנטית ליום נישואין שהרי מה יפה יותר מיום נישואין אינטימי באווירה רומנטית ללא המולת הילדים, על רקע הים, רוח, מוסיקה רומנטית, נופים משכרים ובקבוק יין .

השכרת יאכטה ליום נישואין

  • יאכטה לערבי חברה – השכרת יאכטה לערבי חברה היא אולי אופציה שנשמעת לכם מוזרה או בלתי מוכרת, אולם בשנים האחרונות יותר ויותר חברות וארגונים מעוניינים לערוך ערבי חברה שישאירו את חותמם אצל כל המשתתפים ויהפכו להיות שיחת היום בקרב עובדי החברה, ולכן הם מחליטים על האפשרות של ערב חברה על יאכטה. ערב חברה מסוג זה, לא רק שהוא מקורי ומיוחד – אלא הוא יוצר אווירה רגועה ומשוחררת וכולל בתוכו חוויות שלא ניתן לחוות אותם בשום מקום אחר כמו למשל השתתפות פעילה בתפעול השייט, סיוע לסקיפרים, ועוד.
  • יאכטה למסיבת גיוס או מסיבת שחרור – מסיבת גיוס או מסיבת שחרור היא מסיבה שקהל היעד שלה הוא בד"כ קהל יעד צעיר, זהו קהל יעד שלא מחפש מסיבה לבני גיל הזהב אלא מחפש מסיבה מלאה פעילויות ופינוקים, ואכן יאכטה היא לוקיישן מעולה לאירוע של מסיבת שחרור או מסיבת גיוס, יש מי שירצה לקפוץ לים באמצע המסיבה , ויש מי שירצה לשכב בטן גב ולהשתזף.

אז במי לבחור לשירותי השכרת יאכטה למסיבות ואירועים

אם החלטתם לערוך אירוע על יאכטות ואתם מחפשים יאכטה להשכרה? אתם מוזמנים לפנות לסימונה השכרת יאכטות והאירוע שלכם יהפוך להצלחה שלא תשכחו. סימונה השכרת יאכטות הינה חברה ותיקה אמינה ומקצועית, המציעה שירותי השכרת יאכטה למסיבות ואירועים ופועלת על פי כל התקנים והנהלים של רשות הספנות. היאכטה מאובזרת ומצוידת בכל הציוד הדרוש לשיט יאכטה מוצלח. לפרטים נוספים והזמנות התקשרו 052-2238242.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
עיצוב הבית מתחיל בכם
כל מעצבת פנים שתשכרו לעבוד על עיצוב הבית שלכם תשב...
10 ערים מומלצות לטיול באירופה
באירופה ישנן ערים רבות ומרתקות שראויות לביקור. כל עיר מציעה...
חישוב שעות עבודה בקלות ובמהירות
מעקב שעות עבודה מדויק חיוני לעסקים מסיבות רבות, כגון תשלום...
קדמה לחדשנות: שעון נוכחות מתקדם לעובדים משפר את הניהול של הזמן
השימוש בשעון נוכחות לעובדים באופן נכון וחכם משנה את הכל....
איך לבחור מגשרת גירושין?
כשבני זוג מחליטים להתגרש, מכל סיבה שהיא, עולות כמה וכמה...
אתם יכולים לשנות את מציאות חייכם
בעבר בני האדם רצו דבר אחד, לשרוד. האדם הפשוט לא...
היופי שבצילום בשחור לבן
במהלך לימודי צילום ועריכה מכירים נקודות מבט שלא הייתם חושבים...
לחיות עם שמכם הטוב ללא כתם פלילי
כשאזרחים נורמטיביים רבים מוצאים את עצמם בתחנת המשטרה כשהם נקראים...
הידעתם? אתם יכולים להשכיר את הגג שלכם לחברת החשמל
אנשים חכמים יודעים לנצל את המשאבים הקיימים ברשותם בשביל להרוויח...
למה צריך לבצע בדיקות גנטיות?
בדיקה גנטית יכולה לסייע באבחון הפרעות גנטיות או מחלות הנגרמות...