Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

המשפחה מחייבת טיפול מקצועי

המשפחה מחייבת טיפול מקצועי
קרדיט - Freepik

אין אדם שלא נדרש במידה זו או אחרת למחשבה על אחרית החיים שלו לנוכח כל הסיפורים על משפטי ירושה וצוואות מתוקשרים, ולכן יש לדעת כיצד לעשות זאת נכון מבלי לגרום לקרבות ירושה. צוואות הן בדרך כלל הדרך הטובה ביותר להבטיח שהעיזבון שלכם יחולק בדיוק לפי רצונכם ולפי התוכניות שלכם, אולם גם אותן יש לערוך נכון ובהתאם לחוק. עו"ד לענייני ירושות מנוסה יודע לזהות מלכודות שונות שיש בצוואות וכיצד לנסח אותן נכון כדי שלא יערערו על הצוואה, או לפחות כדי שבית המשפט יאשר את הצוואה בלי לבטל אותה. החוקים שנוגעים לכתיבת צוואות וחתימה שלהן ברורים מאוד אולם תמיד יש מצבי ביניים מסוימים שלא לקחו בחשבון. בגלל זה הצוואה שלכם צריכה לקחת בחשבון אפשרויות שונות ושינויים שקורים בחיים ולהתייחס אליהם בשיקול דעת. צוואה היא המסמך החשוב ביותר שאדם משאיר אחריו והמחשבה שמושקעת  בה עוזרת לכם לתכנן טוב יותר את חלוקת העיזבון שלכם, אבל גם להעריך טוב יותר את מערכות היחסים בחייכם. זהו יתרון נוסף למהלך של עריכת צוואה שכל אדם צריך בחייו. משרד עורך-דין רון מיור מלווה אתכם במהלך כזה כדי שתוכלו להיות בטוחים שהמורשת שלכם תישאר בדיוק כפי שרציתם.

זוגיות טובה מתחילה בהסכמות

אנשים שחוששים מעריכת הסכם ממון לא תמיד מבינים שזהו הצעד הנכון ביותר למערכת היחסים שלהם ולא רק בגלל שיקולים ממוניים. כשאתם בוחנים את מערכת היחסים שלכם ומבינים במה כרוכים חיים משותפים וניהול משק בית משותף, אתם יכולים להיות ברורים יותר בניסוח הרצונות שלכם. אתם יודעים טוב יותר למה אתם נכנסים וגם רגועים, משום שגם במקרה של המריבה הקשה ביותר ההסכם מבטיח את הפרידה שלכם בצורה חלקה. כל זה מבלי שתצטרכו לנהל על כך מלחמות מתוך מצוקה רגשית. זה בדיוק מה שגורם להסכמים כאלה לשפר את מערכת היחסים שלכם לכל אורכה. עורך דין הסכם ממון תל אביב לוקח אתכם צעד אחר צעד בדרך שמובילה לניסוח הסכם ששניכם תהיו שלמים אתו ועוזר לכם לנסח את כל מה שחשוב לכם במערכת היחסים.

לבחור נכון גם ברגעים הקשים

החיים שלנו מלווים בטקסים וברגעים טעונים מאוד שמחייבים תמיכה ועזרה של איש מקצוע רגיש ואמפתי שיש לו ידע וניסיון משפטי רב. ברגעים כאלה אתם זקוקים למישהו שיבין אתכם ויוכיח לכם שגם נושאים רגישים כאלה אפשר לעבור בצורה שקולה ומקצועית. אם אתם מחפשים עורך דין שילווה אתכם עם כל ההבנה והידע הרלוונטי, משרד עורך-דין רון מיור מלווה לקוחות בחייהם ובמשפחתם בכל השלבים האלה.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
רשלנות רפואית: מצב לא קל להתמודדות ולהוכחה
רשלנות רפואית היא נושא לא פשוט. ראשית, הגבול בין טעות...
איך אתם מנקים את הבית? ניקוי טקסטיל מקצועי
איך אתם מנקים את הבית שלכם? יש פריטים ביתיים שממש...
הביורוקרטיה הכרוכה בכספים מחייבת ניהול מתמחה
כל עסק וכל מי שעושה עסקים בישראל ועם העולם מכיר...
כל מה שחשוב לדעת בשביל לבחור נכון מצלמה לאבטחת הבית
תוספת של מצלמות אבטחה מחזקת את תחושת הביטחון של בני...
איך להיות מדריכי הורים מוצלחים?
הדרכת הורים הפכה בשנים האחרונות למשהו שמעניין אתכם ההורים. יש...
עורך דין לענייני תאונות דרכים - גם מול הביטוח הלאומי
הסלוגן שמלווה את הביטוח הלאומי הוא "לצדך, ברגעים החשובים של...
איך תורם עורך דין מקרקעין מיומן לקידום תמ"א 38?
תוכנית המתאר הארצית מספר 38, שאושרה בשנת 2004, חוללה מהפכה...
איך לבחור את סביבת המגורים המושלמת בגיל השלישי?
כשמתקרבים לגיל השלישי, בחירת סביבת המגורים הופכת לחשובה מאי פעם....
לייזר לגברים – גברי המילניום והעלייה בטיפולים האסתטיים
מה גורם לכך שיותר ויותר גברים, במיוחד בני דור המילניום,...
לכל דבר צריך יועץ, גם למזגנים
כמה היה העולם פשוט וקל פעם, עולם מדהים וקסום שכל...