Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הנוער ברמת גן תופס פיקוד

הנוער ברמת גן תופס פיקוד

ביום חמישי 4.3.10 התקיים יום חילופי שלטון בין בכירי העירייה לבני הנוער המכהנים במועצת הנוער העירונית. יום זה חתם את פעילות שבוע הנוער בעיר.

במהלך היום עמוס הפעילויות, הצטרפו כ- 25 בני הנוער, מכל בתי הספר התיכוניים בעיר, לבכירי העירייה וליוו אותם ביום העבודה, תוך שהם משתתפים בדיונים, בישיבות ובסיורים. בני הנוער קיבלו הסברים מקיפים לגבי אופי העבודה היומיומי של כל אחד מבעלי התפקידים.

את ראש העיר, צבי בר, החליפה מירב הר-אבן – יו"ר מועצת הנוער העירונית. את מנכ"ל העירייה דוד בנימין, החליף דן פולק. מנהל אגף החינוך הצעיר היה נוי טאקו, מנהלת אגף הרווחה הייתה נילי מדרר, נעמה שטיין החליפה את אירית מנדלסון-מאיר מנהלת מחלקת הנוער, את תפקידה של בריל, מנהלת לשכת ראש העיר תפסה ענת רידר, הילה רוטשילד שימשה כמנהלת המוקד העירוני והדוברת הצעירה הייתה אוריין הכטמן.

בפתיחת היום קיבלה ראש העיר הצעירה מירב הר-אבן את מפתח העיר מידי ראש העיר, צבי בר. ואמרה כי "זהו תחילתו של יום מאוד מיוחד עבורנו; חברי המועצה ואנוכי, אשר בדרך כלל עסוקים בלימודים, עשייה בתנועות הנוער, קבוצות מנהיגות ותחביבים נוספים, זוכים היום באפשרות יוצאת דופן להכיר את הנפשות הפועלות במערכת המשומנת והמקצועית הידועה בכינויה – 'העירייה'".

ראש העיר, צבי בר, שיבח את נוער רמת-גן הפעיל, האכפתי והשותף לפעילויות העירייה. ואמר כי "שבוע הנוער ובשיאו יום חילופי השלטון המתקיים בעיר רמת-גן מדי שנה מרגש את כולנו, את בני הנוער אשר לוקחים את המושכות לידיים ולומדים מקרוב ובאופן מלא על פעילות העירייה, את מנהלי המחלקות והאגפים אשר באמצעות ליווי בני הנוער נחשפים לזוויות ראייה שונות על פעילותם היומיומית. יום שלטון הנוער מסכם את פעילות שבוע הנוער המציין שנה נוספת וגדושת פעילויות. הנוער ברמת-גן הוא נוער ערכי, מתעניין ומשפיע, ומהווה חלק בלתי נפרד מהעיר".

במהלך שבוע הנוער נערכו מגוון פעילויות ואירועים, לבני הנוער חולקה חוברת הטבות לקניות ובילויים בקניון איילון, נערך סיור לילי בספארי, מסיבת פורים לתלמידי ז',ח', הסברה בנושא אלכוהול ובטיחות בדרכים, מופע להקות נוער בקניון. בנוסף קיימו תנועות הנוער ירידים, פורימונים והפעילו מאות ילדים ובני נוער. במהלך שבוע הנוער התקיים ערב הוקרה למתנדבי הנוער על פועלם לרווחת הקהילה והחברה הישראלית לאורך כל השנה. ראש העיר מר צבי בר , יו"ר מועצת הנוער העירונית מירב הר-אבן, מנהלי אגף החינוך ומחלקת הנוער, העניקו אותות הוקרה למתנדבים.

שמות הזוכים ותרומתם: מאיה נרדי, תיכון אורה מודיעים: על התנדבות ארוכת שנים בהדרכה בשבטי הצופים צופי רמת חן וצופי השקמה. דור גרשוביץ, תיכון בליך: על פעילותו הרבה והמצטיינת בצופי רמת-גן, ועל השקעתו הרבה במינוף וביצוע פרויקטים קהילתיים. נחום ליאב, תיכון מקיף: על היותו מתנדב מצטיין במשך שנים במשמר האזרחי ומסירות לקהילה ולפעילותו. אהוד חייט, תיכון בליך: מפעיל בסיס המתנדבים ופעיל במשך שנים בבסיס השיטור הקהילתי במרום נווה. יונתן סנדט, ב"יס אמי"ת גוש דן: על פעילותו והשקעתו במד"א, בהנחיית והדרכת חניכים. שני אוסטרי, תיכון בליך: על היותה מתנדבת מצטיינת במסגרת המכבי הצעיר, ופעילותה הייחודית בפרויקט "קו הזינוק". צוות הדרכה, סניף רמת גן, בני עקיבא: על היותו צוות הדרכה מצטיין המחנך לערכים ומתנדב במועדונים לילדי עולים מאתיופיה, פעילות במחלקת הילדים בתל השומר, עזרה לעמותת "משולחן לשולחן", איסוף מצרכי מזון וחלוקתם למשפחות נזקקות. נופר פישמן, תיכון אורט אבין: על היותה מתנדבת מצטיינת לאורך שנים בכיבוי אש. סתיו גולדשמיט, תיכון חדש על שם יגאל אלון: על היותו מתנדב פעיל בכיבוי אש, והדרכה מצטיינת בצופי אש.

 

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
גבעתיים לא מעלימה עין
עובדות ועובדי עיריית גבעתיים התגייסו להעלאת המודעות למאבק נגד אלימות...
חנוכה מדליק אש בגבעתיים
פסטיבל הצגות חנוכה בתיאטרון, הפנינג גלגליות בפארק גבעתיים ועוד מגוון...
חגיגת אופנה בגבעתיים - עד 50% על פריטים בחנויות ברחבי העיר
יום חמישי 15.9.22 | 16:00-21:00 יום שישי 16.9.22| 09:00-15:00 חגיגת אופנה בחנויות...
"הוא סלל עבור כולנו את דרך השלום"
לראשונה בישראל- גינה ציבורית ברח' דרך השלום בגבעתיים תיקרא ע"ש...
גרפיטי היסטורי - 130 ארונות בזק בגבעתיים קושטו בציורי גרפיטי במיזם של מחלקת הנוער לתיעוד ההיסטוריה העירונית
במסגרת חגיגות 100 שנה לגבעתיים, נצבעו 130 ארונות בזק ברחבי...
מהפכת התשלומים מגיעה לגבעתיים
עיריית גבעתיים ואפליקציית bit, בשיתוף אוטומציה החדשה, משיקות אפשרות תשלום...
אתר חדש הפציע
עיריית גבעתיים השיקה אתר משודרג וידידותי למשתמש, הכולל את כל...
הנסט – המקום להיות אני
מקום מיוחד בלב העיר נחנך עבור קהילת הלהט"ב במרכז קהילתי...
להיות חופשית: גבעתיים במקום הראשון במדד החופשיות
על פי דוח של ישראל חופשית, גבעתיים העפילה לראש הטבלה...
חנוכה 2021 בגבעתיים
מסיבות חנוכה מדליקות, תהלוכות זוהרות, הצגות ילדים, הפנינג ססגוני, חלוקת...