Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הסרת שיער לגברים במינימום כאב ומקסימום הצלחה

הסרת שיער לגברים במינימום כאב ומקסימום הצלחה

גברים רבים החלו לגלות בשנים האחרונות את היתרונות של טיפולי הסרת שיער מאזורים שונים בגוף. הגבר המודרני מעוניין להסיר שיער מאזורים אינטימיים ומאזורים גלויים כמו גב, צוואר, בטן, רגליים וכדומה. הסרת שיער נועדה מטעמי אסתטיקה ולאחר ששנים ארוכות בעיקר נשים פנו לטיפולי הסרת שיער הרי כיום המראה החלק נחשב לטרנדי ומועדף, וגם הגבר הישראלי החל לדאוג למראהו ולטפח את עצמו.

ראוי לציין כי נשים רבות מעדיפות את הגבר שלהן חלק ונעים למגע, לכן גם בהשפעתן יש גברים הפונים למכוני אסתטיקה המציעים מגוון טיפולי יופי וטיפוח לגברים. אם חשבתם כי גברים מסירים שיער רק מהחזה או הגב הרי טעות בידכם, כי רבים מהם מעוניינים להסיר שיערות מאזורים אינטימיים כמו בית שחי, מפשעה, אשכים וכדומה.

שיטות להסרת שיער

כדאי לדעת כי יש מספר שיטות יעילות להסרת שיער אצל גברים, בין השיטות הנפוצות- הסרת שיער בשעווה, בלייזר ובמכשירי IPL (הבזקי אור). מאחר ולמכשירי הסרת השיער בלייזר יש מגבלות טכניות יתכנו תוצאות שונות לגברים שונים, כאשר התוצאות הטובות ביותר מושגות  בקרב גברים בעלי גוון עור בהיר ושיער כהה. כמו כן, יש הממליצים לא להסיר שיער ממקומות מוצנעים ואינטימיים באמצעות טכנולוגיית הלייזר, במכון אסתטיקה מקצועי ואמין מקבלים הסברים מפורטים לפני הטיפול ומבצעים אבחון מקדים על מנת להמליץ לגבר על שיטת הסרת השיער המתאימה ביותר עבורו.

לכן, ראוי לציין כי הסרת שיער לגבר בשעווה נחשבת לאפשרות העדיפה, במיוחד לגברים המעוניינים להסיר שיער ממקומות מוצנעים, לרבות המפשעה והעכוז. את הטיפול מבצעים במכון אסתטיקה מקצועי על ידי קוסמטיקאי או קוסמטיקאית מוסמכים ובעלי ניסיון רב בתחום. הסרת שיער בשעווה היא הטכניקה היחידה שמתאימה לכל סוגי וגווני העור והשיער, ושיטה זו מהווה פתרון מושלם לגברים הסובלים מעור בעייתי אחרי טיפולים שונים.

הסרת שיער בהתאמה אישית

בעידן בו אנו חיים, הגבר הישראלי הפך להיות מטרוסקסואל, הוא מודע למראהו ודואג לטיפוח חיצוני, ללבוש אופנתי ובעיקר לתדמית חיובית עם הרבה סקס אפיל. לכן, אין זה פלא כי גברים רבים מעוניינים להסיר שיער ממקומות מוצנעים ומאביזרי גוף חשופים. בשנים האחרונות ניתן לראות יותר ויותר גברים ללא שיער על הגב והחזה, יש המסירים שיער גם מבית השחי הרגליים ורבים מהגברים מסירים שיער בשעווה מהישבן.

כדי ליהנות ממראה חלק ומעור רך ונעים אחרי הטיפול יש לפנות רק למכון אסתטיקה מקצועי ומיומן המתאים את שיטת הסרת השיער לאחר אבחון סוג העור והשיער ובהתאמה אישית לצרכי המטופל ומאפייניו. טיפול הסרת שיער מקצועי מבטיח לגבר מינימום כאב, תוצאות מעולות ומשביעות רצון, טיפול מהיר, כל זאת ועוד במחיר משתלם. אחרי טיפול להסרת שיער בשעווה צומח שיער דליל ופלומתי יותר בהשוואה לזיפי השיער הנוקשים שצמחו לפני הטיפול. אחרי הטיפול כדאי להמתין 24 שעות לפחות עד לחשיפת העור לשמש. 

לקריאה נוספת בנושא: הסרת שיער לגברים – חלקית או מלאה

 

 

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
איך לתכנן פרישה?
לישראלים רבים אין מושג לגבי מצב החיסכון הפנסיוני. בחלק מהמקרים,...
איך להעביר את המסרים שלכם בדרך אפקטיבית?
תוכן שיווקי יכול לשרת אתכם בכמה פורמטים ואחד המוצלחים והטובים...
לשדרג את אופן הבישול בבית
לשדרג את אופן הבישול בבית
אחת מן הדרכים המושלמות והטובות ביותר לשדרג את מראה המטבח...
וילונות המותאמים למשרדים
וילון משרדי הוא בעל תפקיד חשוב ביצירת סביבת עבודה מקצועית...
איך אני אדע אם הבנק יהיה מוכן לתת לי משכנתא לרכישת דירה
כל אדם שרוצה לבצע רכישה גדולה במהלך חייו, לדוגמא לקנות...
למה כדאי לשים לפני שפותחים תיק השקעות (טיפים)
פתיחת תיק השקעות מוגדרת כפעולה קלה מתמיד. ניתן לפתוח תיקי...
רוצים אריכות ימים? הטופס ממתין לכם בבנק וכדאי להכיר אותו
אחד הטפסים החשובים בניהול חשבון משותף – טופס אריכות ימים...
היתרונות של טיפול מהיר בבעיות דירוג אשראי
דירוג האשראי הוא הכלי החזק ביותר שעומד היום לרשותם של...
למעלה ולמטה: מתי זה נכון לקחת הלוואה
הלוואה היא אחד הפתרונות בסל הכלים של מי שזקוק למימון...
לנוע באופן נוח וכיפי
על מנת להתנייד בצורה נוחה ומדהימה עם הילד החדש שלכם...