Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

התאמת הזר לאדם ולסוג האירוע לכבודו הוא נשלח

התאמת הזר לאדם ולסוג האירוע לכבודו הוא נשלח

בכדי להביע את רגשותיכם כלפי מקבל הזר או להעביר מסרים מדויקים עליכם להשקיע מחשבה בסידור זר הפרחים. הנה כמה נקודת למחשבה באשר לעיצוב הזר.

האם הזר צריך להיות בעל אופי רשמי או אישי

דרך ראשונה לקבוע מהו הזר שיתאים היא לחשוב מהו סוג הקשר עם מקבל הזר. הענקת פרחים יכולה להיות לאדם הקרוב אליכם ביותר לעומת אדם שהוא כמעט לחלוטין זר וראיתם אותו פעמים בודדות בחייכם. ככל שאדם קרוב אליכם יותר כך עומדו.ת בפניכם אפשרויות רבות יותר. אם מדובר על אדם זר, סביר שתרצו להעביר לו מסר של רצינות וכבוד, ולכך יתאים זר גדול ומרשים של פרחים בצבעים בהירים. אם הנכם רוצים להעביר גם תחושת יוקרה, הוסיפו פרחים כמו שושן צחור וסחלבים. לאדם שהקשר עימו פורמלי ניתן להעניק גם עציץ עם צמח במקום זר.

סוג הפרחים והצירופים השונים

אלגנטי או פראי, בעל אופי רומנטי או כפרי, קלאסי או פשוט-  יש דרכים רבות להגדיר את אופי הזר שתבחרו, והדבר תלוי קודם כל מיהו האדם אליו מיועד הזר. כאשר הזר מיועד לאדם אותו אתם מכירים, תמנו בראשכם את תכונות האופי הבולטות שלו, טעמו האישי, הצבעים האהובים עליו והסגנון המועדף עליו. כך תוכלו להתאים בקלות את הזר. בנוסף, אם זהו אדם קרוב, אתם בוודאי יודעים כיצד נראה ביתו, כך שתוכלו לעשות גם עבודת עיצוב פנים קטנה ולהתאים את הזר לא רק לאדם אלא גם לביתו… אם מדובר על אדם מבוגר כמו סבתא אשר טעמה הוא קלאסי ואלגנטי, כדאי שהזר יכיל פרחים כמו ליזיאנטוסים, ורדים בצבעים בהירים, נרקיסים ושושן צחור, כאשר שני האחרונים מוסיפים אלמנט נוסף של ריח משכר. אם זהו אדם צעיר ונמרץ בעל אופי וטעם כפרי ופשוט, פרחים כמו חמניות, חרציות, גרברות בצבעים חמים או נוריות בשלל צבעים יתאימו לו. אם מדובר על בת זוג ורוצים לתת לזר נופך רומנטי, ורדים הם הפרח האולטימטיבי, במיוחד ורדים אדומים. אם טעמו של אדם הוא ססגוני ופרוע ניתן להשתולל ולצרף סוגים שונים של פרחים יחד. כך נוצר זר ייחודי ואינדיבידואלי. אם טעמו של אדם הוא רגוע ושקט והוא מתחבר דווקא למוכר, כדאי שהזר יכלול לא יותר משניים- שלושה סוגי פרחים.

לכבוד מה ניתן הזר?

בין אם מדובר באדם אותו מכירים היכרות אישית ובין אם זהו אדם זר או ממעגל ההיכרויות הרחב יותר, כמובן שיש לקחת בחשבון את הנסיבות לשמן ניתן הזר. כאשר הזר ניתן לכבוד אירוע רשמי כמו בת מצווה, ברית או חתונה, גם עם היכרות אישית כדאי להעניק זר בעל מראה חגיגי ורשמי יותר. אם מדובר חלילה על זר שנועד לניחום אבלים, הוא צריך כמובן להיות זר בעל צבעים שקטים ורגועים ולא להקרין עליזות רבה מדי. בנסיבות מצערות כאלה מתאים צבע לבן המקרין טוהר וניקיון.

דבר אלי בצבעים

הצבעים הם שפה בפני עצמה, שפה של סמלים המעוררים בנו אנרגיות ותחושות מגוונות: צבעים "חמים" כמו כתום וצהוב מעוררים בנו שמחה ורגשות חברות, צבעים כמו אדום וורוד מתחברים לנו מיד עם תחושות אהבה רומנטית ואילו צבעים "קרים" כגון סגול וכחול משדרים שקט ורוגע. הצבע הלבן משדר טוהר, תמימות ואלגנטיות. מעבר לטעמו האישי של אדם, שימו לב אילו תחושות מעורר בכם כל צבע ואז תוכלו לבחור את הצבעים המתאימים.

כך או כך- זר טרי ורענן

בכל זר שתבחרו ולכל אירוע שלו הוא מיועד, חשוב שהזר יהיה טרי ורענן ולא כזה שנראה כי עבר דרך ארוכה בדרך ליעדו. לכן, בדקו כי הפרחים מגיעים מחנות או משלוחי פרחים הקרובים ליעד. אם מדובר למשל על אדם המתגורר באזור המרכז, חפשו משלוחי פרחים ראשון לציון או עיר אחרת הנמצאת קרוב ככל האפשר למקום מגוריו. הרושם הראשוני אותו יוצר הזר היא בזכות הרעננות שלו ולכן זוהי נקודה חשובה.

  

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
איך להעביר את המסרים שלכם בדרך אפקטיבית?
תוכן שיווקי יכול לשרת אתכם בכמה פורמטים ואחד המוצלחים והטובים...
לשדרג את אופן הבישול בבית
לשדרג את אופן הבישול בבית
אחת מן הדרכים המושלמות והטובות ביותר לשדרג את מראה המטבח...
וילונות המותאמים למשרדים
וילון משרדי הוא בעל תפקיד חשוב ביצירת סביבת עבודה מקצועית...
איך אני אדע אם הבנק יהיה מוכן לתת לי משכנתא לרכישת דירה
כל אדם שרוצה לבצע רכישה גדולה במהלך חייו, לדוגמא לקנות...
למה כדאי לשים לפני שפותחים תיק השקעות (טיפים)
פתיחת תיק השקעות מוגדרת כפעולה קלה מתמיד. ניתן לפתוח תיקי...
רוצים אריכות ימים? הטופס ממתין לכם בבנק וכדאי להכיר אותו
אחד הטפסים החשובים בניהול חשבון משותף – טופס אריכות ימים...
היתרונות של טיפול מהיר בבעיות דירוג אשראי
דירוג האשראי הוא הכלי החזק ביותר שעומד היום לרשותם של...
למעלה ולמטה: מתי זה נכון לקחת הלוואה
הלוואה היא אחד הפתרונות בסל הכלים של מי שזקוק למימון...
לנוע באופן נוח וכיפי
על מנת להתנייד בצורה נוחה ומדהימה עם הילד החדש שלכם...
גם לגברים מגיע
תחום טיפוח הגוף מזמן כבר אינו נחלתם הבלעדית של הנשים...