Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

התחדשות התחדשות התחדשות ! כל הדרכים והטיפולים לחדש את העור לכבוד בוא האביב

התחדשות התחדשות התחדשות !  כל הדרכים והטיפולים לחדש את העור לכבוד בוא האביב

מה ניתן לעשות בבית?

כבר בגילאי 25 ומעלה, לנשים וגברים כאחד – שגרת הטיפוח המומלצת היא שמירה על איזון הלחות בעור על מנת שיישאר חיוני וגמיש יותר. ההמלצה היא להקפיד על מריחת לחות לפחות פעם ביום, על עור נקי. קרם לחות הוא קרם הבסיס החיוני ביותר בשגרת הטיפוח. בשוק נמצאים מאות סוגי קרמים עתירי לחות לכל סוגי העור, ולכל הגילאים – לדוגמא :

  1. ברשת הלואו קוסט למוצרי טיפוח איפור וקוסמטיקה, ביוטיקייר-  ניתן למצוא קרם לחות עשיר המבוסס אצות ים ושמנים ממקור צמחי ב – 17.00 ₪ בלבד.
  2. תכשירים של מותג פרימיום לבריאות העור, כמו דרמלוג'יקה למשל- כבר משלבים בתוכם כמה פעולות בתכשיר אחד, למשל פילינג האורז דיילי מיקרופוליאנט. מיועד להסרה עדינה ויומיומית של תאי עור מתים ללא חומרים כימיים, פולשניים או אמצעים מכניים הגורמים לשפשוף יתר וגירוי העור. המחיר ? 338 ₪.
  3. 'דרמלוג'יקה' מציגה בנוסף את ה-דיילי סופרפוליאנט – פילינג מבוסס פחם, אבקה פעילה מסדרת האנטי אייג'ינג של דרמלוג'יקה המיועד להילחם בסימני הזדקנות מוקדמת הנגרמים מחשיפה לזיהום אויר. המחיר? 354 ₪.

מה אצל הקוסמטיקאית?

  1. 'דרמלוג'יקה" מציגה טיפולי פנים חדשניים ומותאמים לכל מטופל באופן אישי. הטיפולים מבוססים על טכנולוגיה מתקדמת ביותר של מרכיבים קוסמטיים פעילים המותאמים אישית לכל סוג, מצב או בעיה בעור. הטיפולים משלבים שימוש במכשור וטכנולוגיות מתקדמות לצד חימום, קירור ושימוש בתאורת LED. בין הטכנולוגיות החדשניות ניתן למצוא מרכיבים פעילים בטכנולוגיה של אנקפסולציה לשחרור מושהה של החומרים בעור ממש כמו שאנו מכירים מעולם התרופות. השימוש בטכנולוגיה זו מאפשר מצד אחד הגנה על החומר הפעיל ומצד שני שליטה על הפיזור של החומרים הפעילים בעור.
  2. כשמדברים על עור וחידושו ועוד בסוף הקיץ, מתכוונים גם לעור כפות הרגליים או במילה יפה יותר – פדיקור ספא ! בכל מכוני הפדיקור שיטת הטיפולים החדשה – פדיקור ספא מככבת. היא מבוססת על סדרת הדגל של המותג OPI Pro Spa – סדרת פרימיום לספא כפות הידיים והרגליים אותה יהיה ניתן לבקר במכוני הטיפוח ואפילו לרכוש הביתה. שיטת זו משלבת פורמולה צמחית אקטיבית, משיבת נעורים, המצעירה ומשקמת את העור ברמה קוסמטית – אם תרצו- טיפול אנטי איג'ינג. הטיפול עצמו מפנק וריחני ובעיקר אפקטיבי.  מיד בתום הטיפול אפשר לראות את התוצאות : העור יהיה רך יותר חלק יותר בעל מראה צעיר יותר והתוצאות משתפרות עם כל טיפול נוסף.

הסדרה מבטיחה לרכך את עור באמצעות סרומים, מסכות מפנקות ופילינג סוכר שיחדש את עור העקבים וכל זאת במחירים שלא עולים על מחירי הפדיקור שהורגלנו לשלם עליהם ( טווח מחיר טיפול 120- 150 ₪).

את תכשירי המותג והטיפולים ניתן להשיג כיום בכל נקודות המכירה המורשות של דרמלוג'יקה בפריסה ארצית רחבה,במכוני קוסמטיקה נבחרים (לא רק אצל קוסמטיקאיות פרטיות), בכל מרכזי הספא היוקרתיים של רשת ישרוטל, בספאים של רשת הולמס פלייס ועוד. לבירור נקודת מכירה הקרובה למקום מגורייך: 0732-10-20-30

או באתר: www.dermalogica.co.il

מה אצל הרופא ?

  1. שיטת הDouble glow שמציגה חברת אלפאמדיקס היא גישה טיפולית בעלת האפקט הכפול למראה עור חיוני ועשיר בלחות, גם בטווח המידי וגם לאורך זמן.

הגישה הטיפולית של דאבל גלואו מבוססת על שילוב ייחודי של חומרים – סטילאג' הידרו, וסטילאג' הידרומקס, שהסינרגיה ביניהם מעניקה את האימפקט המקסימלי שמתבטא באופן מידי ונשאר לאורך זמן, בכל שכבות העור. מדובר בטיפול שניתן לחזור עליו פעמיים עד כשלוש פעמים לכל היותר וההמלצה היא לתחזק אותו אחת לחצי שנה על מנת לשמר את התוצאה.

  1. הזרקת רדיאס לתוצאה מיידית טבעית וזוהרת– חומר המילוי המהפכני מבוסס סידן (קלציום) שמציגה אלפאמדיקס חזר לישראל עם חידושים וכבר כובש שוב את עולם האסתטיקה בישראל.

כבר שנים שרדיאס הינו חומר המילוי המועדף בכל העולם למילוי נפחים, מילוי קמטים ושקעים. את תוצאות הטיפול רואים מיד לאחר ההזרקה !

החומר מביא עמו בשורה רעננה של אישור FDA למילוי ייעודי של כפות הידיים והוא היחיד המאושר לאינדיקציה זו. לצד זה, שילוב לידוקאין להפחתת כאב בזמן ההזרקה.

רדיאס הוא חומר מילוי המורכב מקלציום הידרוקסי –אפטיט.  מאפשר לתקן מיידית קמטים ושקעים עמוקים  ולהעניק אפקט הרמה לרקמה . אפקט הטיפול ברדיאס:

–     מילוי מיידי: בטוח ויעיל המתקן קמטים בינוניים עד עמוקים.

–     הרמה: מעניק נפח ויוצר אפקט הרמה משמעותי.

–     הצערת העור לאורך זמן- שיפור לטווח ארוך של איכות העור וייצור קולגן

לבירור קליניקה קרובה: "אלפאמדיקס" 03-7589090. www.alphamedix.co.il

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
עיצוב הבית מתחיל בכם
כל מעצבת פנים שתשכרו לעבוד על עיצוב הבית שלכם תשב...
10 ערים מומלצות לטיול באירופה
באירופה ישנן ערים רבות ומרתקות שראויות לביקור. כל עיר מציעה...
חישוב שעות עבודה בקלות ובמהירות
מעקב שעות עבודה מדויק חיוני לעסקים מסיבות רבות, כגון תשלום...
קדמה לחדשנות: שעון נוכחות מתקדם לעובדים משפר את הניהול של הזמן
השימוש בשעון נוכחות לעובדים באופן נכון וחכם משנה את הכל....
איך לבחור מגשרת גירושין?
כשבני זוג מחליטים להתגרש, מכל סיבה שהיא, עולות כמה וכמה...
אתם יכולים לשנות את מציאות חייכם
בעבר בני האדם רצו דבר אחד, לשרוד. האדם הפשוט לא...
היופי שבצילום בשחור לבן
במהלך לימודי צילום ועריכה מכירים נקודות מבט שלא הייתם חושבים...
לחיות עם שמכם הטוב ללא כתם פלילי
כשאזרחים נורמטיביים רבים מוצאים את עצמם בתחנת המשטרה כשהם נקראים...
הידעתם? אתם יכולים להשכיר את הגג שלכם לחברת החשמל
אנשים חכמים יודעים לנצל את המשאבים הקיימים ברשותם בשביל להרוויח...
למה צריך לבצע בדיקות גנטיות?
בדיקה גנטית יכולה לסייע באבחון הפרעות גנטיות או מחלות הנגרמות...