Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

זקוקים להובלה? על הובלות קטנות כבר שמעתם?

זקוקים להובלה? על הובלות קטנות כבר שמעתם?
צילום: באדיבות pixaby

זה לא סוד שאחד השירותים המבוקשים בעולם – וישראל אינה שונה בכך,  הוא שירותי ההובלות בכלל ושירותי הובלות לצרכים ביתית בפרט. עם כל הקדמה, נראה שכמעט כל דבר נמצא בתהליכי התייעלות כאלה ואחרים אך ישנם שירותים שהקדמה פשוט לא יכולה להחליף אותם.

יחד עם זאת, אין זה אומר שענף ההובלה אינו מתפתח ואמנם עדיין כמעט שלא קיימים אמצעים להחלפת השרירים האנושיים אך קיימים שירותים ששווה להכיר. אחד מהשירותים הללו הוא ענף שירותי ההובלות הקטנות שהיכרות ולו שטחית אתו, יכולה לספק לכם פתרונות למגוון צרכים.

מהן הובלות קטנות

נתחיל מהסוף – כל אחד ואחת מאתנו עושים שימוש לעתים תכופות בהובלות קטנות, לעתים קרובות מבלי שנשים לב לכך. רכשתם מוצר חשמלי גדול כדוגמת תנור או מקרר? אתם לבטח תזדקקו לשירותי הובלה – אותם השירותים שבעלי החנויות יספקו בדרך כלל כחלק מהשירות. הדבר דומה מאוד גם ברכישת מיטה, ארון וכדומה. למעשה – כל הובלה של פריט בודד נחשב להובלה קטנה.

צילום: באדיבות pixaby

יתירה מזאת, הובלות קטנות אינן כוללות רק מוצרים שזה עתה רכשתם. מבדיקה שערכנו עולה שהאזרחים במדינת ישראל נזקקים לשירותים יזומים של הובלה קטנה אלפי פעמים בחודש וזה מבלי להכליל את שירותי הובלות קטנות שהזכרנו קודם לכן שבהם ספקי המוצרים הם אלה שמבצעים את ההובלה. המדובר על צורך לשכירת חברת הובלות שתבצע הובלה קטנה.

אם שאלתם באופן טבעי יש לציין מהיכן נובעים הפערים הללו, התשובה פשוטה למדי. הובלות קטנות כוללות הובלה של דירות קטנות, הובלות סטודנטים ובמקרים רבים אפילו הובלה של פריטים או פריט בודד. צריכים לבצע הובלה של ארון הבגדים מדירה אחת לאחרת? אתם בוודאי זקוקים לשירות הובלה קטנה.

חשוב לציין שהבנת התחום יכולה לחסוך לכם סכומי כסף מכובדים למדי ובנוסף – גם זמן והתעסקות שכרוכים בתהליך איתור מובילים שמתמחים בהובלות קטנות ועל כך נרחיב בהמשך.

מי מבצע הובלות קטנות

ביצוע הובלות קטנות עשוי להישמע פשוט למדי אך המציאות שונה מכך. כדי להחזיק עסק מוצלח שמתמחה בהובלה קטנה, על החברה לעמוד בכמה סטנדרטים תפעוליים ושירותים.

לוגיסטיקה ויעילות

כשרובנו מדברים על הובלות עולה בעיננו התמונה של צוות עובדים חסונים שמגיעים במשאית גדולה. הובלות קטנות שונות מהדימוי המוכר. מדובר בחברות שהיעילות צריכה להיות בראש סדר העדיפויות שלהן. הן צריכות לשמור על מודל רזה שיוכל לספק הצעות מחיר אטרקטיביות ובו בעת להיות זריזות ויעילות ולהיות מוכנות לספק מענה מיידי מעכשיו לעכשיו.

שלל הצרכים הללו מביאים אותנו לנקודה שחברת הובלות קטנה תהיה מורכבת בדרך כלל (אך לא מחייב) מצוות מצומצם של שני מובילים ורכב מסחרי קל שמתאים להובלות פריטים בודדים באופן בטוח וחשוב לא פחות – זול לאחזקה ונוח לתפעול במרכזי הערים.

מחיר הובלות קטנות

כפי שרמזנו בפסקה הקודמת – הובלות קטנות יכולות להתבצע בצורה איכותית למדי ובעלויות נמוכות. המודל העסקי שמבדיל חברות הובלות קטנות מחברת הובלת דירה או משרד, הוא זה שמאפשר להן לתת לכם הצעות מחיר אטרקטיביות – ההוצאות השוטפות והקבועות נמוכות באופן משמעותי ולכן ניתן לשכור שירותי הובלה קטנה במחירים נמוכים.

שירותים נוספים

לפני שאתם רצים לשכור חברת הובלות קטנות, ישנם מספר דברים שצריך לשים לב אליהם. למרות הפשטות לכאורה – הובלות קטנות הן מקצוע לכל דבר ועניין ולכן צריך לוודא שהמובילים מספקים שירות מקיף כדוגמת אריזה ועטיפת מוצרים שעשויים להיפגע בזמן ההעמסה הנסיעה והפריקה וכן מסוגלים לעמוד במטרות ההובלה כגון שימוש במנוף, פירוק והרכבה מקצועיים של רהיטים ועוד.

איך מאתרים חברת הובלה בכלל ומובילים להובלות קטנות

אחת הבעיות שבשכירת חברה שתבצע הובלה קטנה היא העובדה שבמקרים רבים הלקוחות פונים לחברות שאינן מתמחות בהובלות קטנות – דבר זה מביא להצעות מחיר גבוהות ולזמינות בעייתית (מי ירצה להתניע את המשאית הגדולה כדי להוביל ארון..?). לכם החשיבות של היכולת לאתר חברת הובלות קטנות במהירות ויעילות גדולה במקרים רבים. לכן עליכם להתמקד בחברות שמתמחות בסוג ההובלה המדובר. זו הסיבה שבחרנו להציג את האתר שמשווה מחירי הובלות קטנות, בתוך מספר לחיצות ומילוי פרטים בסיסי, ניתן לקבל עד ארבע הצעות מחיר מחברות הובלה שמתמחות בהובלות קטנות ומעבר לכך זמינות בתאריך המבוקש ומעוניינות לבצע עבורכם את ההובלה.

מה צריך לבדוק לפני שכירת חברת הובלות

בחירת חברת הובלות קטנה אינה שונה מבחירת חברת הובלות אחרת ולא משנה אם מדובר בהובלת ארון או דירה. נכון הדבר שבהובלת דירה מדובר ברכוש רב ויקר אך כבר נתקלתי בהובלות של פריטים בודדים יקרים למדי. לכן ישנם מספר דברים שכל אחד צריך לבדוק ולא משנה באיזו הובלה מדובר. בין היתר יש לוודא שלחברת ההובלות יש ביטוח הובלה ושהמחיר שניתן הוא המחיר הסופי. אם מדובר בהובלת פריטים שמצריכים לוגיסטיקה כדוגמת ריהוט או פריט יקר (חפץ אומנות) יש לוודא שהמובילים מגיעים אליכם על מנת לתת הצעת מחיר ולבחון את תנאי המקום ואם צריך להשתמש בעזרים כאלה ואחרים כדוגמת מנוף, אז להיערך בהקדם.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
איך להעביר את המסרים שלכם בדרך אפקטיבית?
תוכן שיווקי יכול לשרת אתכם בכמה פורמטים ואחד המוצלחים והטובים...
לשדרג את אופן הבישול בבית
לשדרג את אופן הבישול בבית
אחת מן הדרכים המושלמות והטובות ביותר לשדרג את מראה המטבח...
וילונות המותאמים למשרדים
וילון משרדי הוא בעל תפקיד חשוב ביצירת סביבת עבודה מקצועית...
איך אני אדע אם הבנק יהיה מוכן לתת לי משכנתא לרכישת דירה
כל אדם שרוצה לבצע רכישה גדולה במהלך חייו, לדוגמא לקנות...
למה כדאי לשים לפני שפותחים תיק השקעות (טיפים)
פתיחת תיק השקעות מוגדרת כפעולה קלה מתמיד. ניתן לפתוח תיקי...
רוצים אריכות ימים? הטופס ממתין לכם בבנק וכדאי להכיר אותו
אחד הטפסים החשובים בניהול חשבון משותף – טופס אריכות ימים...
היתרונות של טיפול מהיר בבעיות דירוג אשראי
דירוג האשראי הוא הכלי החזק ביותר שעומד היום לרשותם של...
למעלה ולמטה: מתי זה נכון לקחת הלוואה
הלוואה היא אחד הפתרונות בסל הכלים של מי שזקוק למימון...
לנוע באופן נוח וכיפי
על מנת להתנייד בצורה נוחה ומדהימה עם הילד החדש שלכם...
גם לגברים מגיע
תחום טיפוח הגוף מזמן כבר אינו נחלתם הבלעדית של הנשים...