Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

חבילות הכל כלול לורנה למשפחות עם ילדים

חבילות הכל כלול לורנה למשפחות עם ילדים
(צילום באדיבות pixabay)

ורנה שוכנת לחופו של הים השחור ונחשבת לאחד מיעדי התיירות הבולטים והפופולריים ביותר בקרב משפחות עם ילדים. עיר הנמל הציורית מציעה חופי ים מטופחים עם מים קרירים ונעימים, מסעדות מעולות, מרכזי קניות מודרניים עם חנויות מותגים, חיי לילה סוערים ושלל אטרקציות גם לילדים. לכן, אין זה פלא כי ישראלים רבים רוכשים חבילות נופש לורנה ויוצאים לחופשה משפחתית מהנה וגדושה בחוויות נפלאות.

וורנה בולגריה. (צילום באדיבות pixabay)

שפע אטרקציות לילדים ולמבוגרים
בעונת התיירות ישראלים רבים מחפשים יעד אקזוטי ומלהיב המאפשר להם ליהנות מחופשה משפחתית נפלאה ומהנה יחד עם הילדים. לא חייבים להרחיק מהבית כדי ליהנות מחופשה משפחתית בלתי נשכחת במחיר אטרקטיבי, ורנה נמצאת במרחק של טיסה קצרה מתל אביב, העיר מציעה שפע אטרקציות לכל הגילאים, יש בה פארקי מים גדולים עם שלל מתקנים חדישים, גני שעשועים, טיילת ארוכה עם דוכנים ומשחקים, קניונים ממוזגים עם משחקיות, מוזיאונים מעניינים עם פעילות לילדים בגילאים שונים ועוד.

חבילת הכל כלול לנופש משפחתי מושלם בורנה
יש מגוון חבילות נופש לורנה לכן כדאי לפנות לחברת תיירות מובילה המציעה חבילות הכל כלול למספר לילות ודילים אטרקטיביים עם טיסות הלוך וחזור, לינה במלון מרכזי, ארוחות טעימות ולעתים גם העברות למלון ובחזרה לשדה התעופה. חבילת הכל כלול נחשבת לאטרקטיבית במיוחד עבור משפחות עם ילדים, במקום לחפש מסעדות ברחבי העיר ולבזבז זמן ומשאבים במהלך הטיול, רוכשים חבילה במחיר משתלם הכוללת טיסות, העברות, לינה ו-3 ארוחות ביום, כדאי לדעת כי יש חבילות נופש אטרקטיביות במיוחד למשפחות במלונות השוכנים בסמוך לחופי הים הידועים בעיר ומציעים מתקנים רבים המתאימים גם לילדים כמו בריכת שחייה חיצונית, סנאק בר לצד הבריכה, בריכה לקטנטנים, פארק מים עם מגלשות ומתקנים נוספים, מתקני שעשועים בגינה ועוד.

בזמן שהילדים משכשכים בבריכת השחייה ומשתוללים במתקנים השונים, ההורים יכולים לנוח, ליהנות מעיסוי מפנק במתחם הספא, לצאת לשופינג וכמובן לבלות יחד עם הילדים.

עיר ידידותית למשפחות עם ילדים
ורנה היא העיר השלישית בגודלה בבולגריה, העיר ידועה ברצועת החוף הארוכה שנקראת "חולות הזהב", לאורכה הוקמו בתי מלון, טיילת קסומה וציורית, פארקים עם מתקני שעשועים, מסעדות, בתי קפה וברים. קל להתנייד בורנה באמצעות תחבורה ציבורית או רכב שכור, כדאי לנצל את החופשה בעיר כדי לבקר באטרקציות תיירותיות ידועות ומעניינות כגון הקתדרלה של ורנה ובראשה מגדל פעמון, פארק הים המשתרע לאורך רצועת חוף שאורכה 8 ק"מ ובו גן חיות, אקווריום, מצפה כוכבים, מתקני שעשועים, דולפינריום ועוד. כמו כן, אין לפספס ביקור במוזיאון הימי, במוזיאון הארכאולוגיה וביער האבנים הממוקם במרחק של נסיעה קצרה מרכז העיר.

הבילוי המרכזי למשפחות עם ילדים בורנה מתרכז בחופי הים, בחופים המטופחים יש ספורט ימי מפותח, מתקני מתנפחים, מתקני שעשועים בחוף, מסעדות וקיוסקים. כמו כן, לפחות יום אחד נהוג לבלות בפארק המים הגדול ובו שלל מתקנים המתאימים לגילאים שונים, חוויה נפלאה וגדושת אדרנלין לכל בני המשפחה.

רוצים לקרוא עוד על ורנה? כנסו לכאן.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
10 ערים מומלצות לטיול באירופה
באירופה ישנן ערים רבות ומרתקות שראויות לביקור. כל עיר מציעה...
איך להעביר את המסרים שלכם בדרך אפקטיבית?
תוכן שיווקי יכול לשרת אתכם בכמה פורמטים ואחד המוצלחים והטובים...
לפנק את העובדים שלנו
הדרך הטובה ביותר להעריך את העובדים שלנו על עבודתם הקשה...
לשדרג את אופן הבישול בבית
לשדרג את אופן הבישול בבית
אחת מן הדרכים המושלמות והטובות ביותר לשדרג את מראה המטבח...
וילונות המותאמים למשרדים
וילון משרדי הוא בעל תפקיד חשוב ביצירת סביבת עבודה מקצועית...
איך אני אדע אם הבנק יהיה מוכן לתת לי משכנתא לרכישת דירה
כל אדם שרוצה לבצע רכישה גדולה במהלך חייו, לדוגמא לקנות...
DCIM102MEDIADJI_0604.JPG
אירוח משפחתי מושלם
אחד הדרכים הנהדרות ליצור גיבוש משפחתי מושלם ואיכותי זה באמצעות...
למה כדאי לשים לפני שפותחים תיק השקעות (טיפים)
פתיחת תיק השקעות מוגדרת כפעולה קלה מתמיד. ניתן לפתוח תיקי...
רוצים אריכות ימים? הטופס ממתין לכם בבנק וכדאי להכיר אותו
אחד הטפסים החשובים בניהול חשבון משותף – טופס אריכות ימים...
היתרונות של טיפול מהיר בבעיות דירוג אשראי
דירוג האשראי הוא הכלי החזק ביותר שעומד היום לרשותם של...