Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

טרנספורמציה של המרחב – על הבניה החדשה

טרנספורמציה של המרחב – על הבניה החדשה
קרדיט - Pixabay

בעולם מודרני ואורבני כמו שלנו, כאשר האוכלוסיה מתרכזת ברובה סביב ערים גדולות ומטרופוליניים מסיבות שונות – חיי חברה וחיי לילה, נוחות וקרבה לכל הדרוש וכמובן, מקומות עבודה אשר נמצאים לרוב בשטחיה. עם המגמה ההולכת וגוברת של מגורים עירוניים ושטחים קטנים שהולכים ומצטמצמים, על הקבלנים מוטלת המשימה להפיק את המירב מכל מטר מרובע. באמצעות פתרונות אחסון חכמים ונסתרים, ריהוט אשר משמש למגוון תפקידים ותכנון אסטרטגי של תוכניות הפריסה וחלוקת החדרים בבית, עיצוב דירות קבלן יוצר תחושה של מרווח ופונקציונליות גם בדירות קטנות וקומפקטיות. בנוסף, עם התקדמות הטכנולוגיה, כך גם גדלות האפשרויות להפחתת הזיהום שיוצר אתר הבניה. פתרונות ירוקים כמו שימוש בחומרים ממוחזרים ומכשירים חוסכים באנרגיה מבצעים תפקיד כפול בעודם שומרים על סביבה נקייה וירוקה עם מינימום פסולת, ואפילו מסייעות לבעלי הדירה בהפחתת חשבונות החשמל.

עבודה עם מעצב פנים בדירות קבלן

קבלני הבניין לרוב לא יעבדו לבד, אלא עם מעצבי פנים אשר מסייעים בבחירת ערכות הצבעים, עבודות הנגרות, הרהיטים ואפילו החומרים בהם ישתמשו הפועלים כדי לייחד את הדירות או המשרדים בבניין. כמו כן, הדיירים יכולים להעסיק מעצב פנים מטעמם אשר ישקף בחלל את הסגנון האישי והאישיות שלהם. עיצוב דירות קבלן הנעשה באופן אישי יכול להתמקד גם בהעדפות ובאורח החיים של הדיירים – עיצוב מטבח מסוגנן ופרקטי לחובבי הבישול, יצירת משרד ביתי לדיירים שעובדים בצורה מקוונת או יצירת עיצוב שמבדיל את חדר השינה ומרחיק אותו משאר החדרים והופך אותו למקום המפלט המושלם למי שמבלה את רוב זמנו מחוץ לבית או באירוח אחרים בשאר חלקיו. ניתן גם להתאים באותה הדרך את האסתטיקה המתבקשת בתוך החלל – עיצוב תעשייתי לבית יכול להעניק מראה אורבני ונועז לחלל, בעוד שעיצוב אירופאי יכול להוסיף נקודות עניין מרשימות בתוך הבית.

תנו למומחים להפוך את הבית שלכם למקום מפלט ייחודי

עבודה משותפת של כל בעלי המקצוע בעת עיצוב דירות קבלן היא משמעותית וחיונית לתפקוד נכון של החלל – בעוד שמעצב הפנים קובע קביעות חשובות כמו כיצד לתכנן את החלל בצורה שייכנס מספיק אור טבעי לחדר, האדריכל מוודא כי העיצוב אכן מתאים למפרט הבניה והוא מצליח לתפקד עם המבנה האדריכלי של החלל. קניתם דירת קבלן ואתם מחפשים מעצבת פנים מיומנת כדי להפוך אותה לפרקטית ואסתטית גם יחד? הכירו את סטודיו אודליה ברזילי עיצוב ואדריכלות פנים. אודליה היא מעצבת פנים מזה כ-17 שנה, בעלות הכשרה אדריכלית ומתמחה גם בסטיילינג. היא יושבת לשיחה מקדימה עם הלקוח טרם פתיחת ההליכים על מנת למפות את הצרכים, ההעדפות וכן, את התקציב המוגדר עבור הפרויקט. אודליה מאפשרת ביטוי של הסגנון האישי, כמו גם החוויות והזכרונות של הלקוח על מנת ליצור חלל שמשקף את המהות של הבעלים. מעוניינים לשמוע עוד? צרו קשר עוד היום וקחו צעד ראשון אל עבר בית החלומות שלכם.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
רשלנות רפואית: מצב לא קל להתמודדות ולהוכחה
רשלנות רפואית היא נושא לא פשוט. ראשית, הגבול בין טעות...
איך אתם מנקים את הבית? ניקוי טקסטיל מקצועי
איך אתם מנקים את הבית שלכם? יש פריטים ביתיים שממש...
הביורוקרטיה הכרוכה בכספים מחייבת ניהול מתמחה
כל עסק וכל מי שעושה עסקים בישראל ועם העולם מכיר...
כל מה שחשוב לדעת בשביל לבחור נכון מצלמה לאבטחת הבית
תוספת של מצלמות אבטחה מחזקת את תחושת הביטחון של בני...
איך להיות מדריכי הורים מוצלחים?
הדרכת הורים הפכה בשנים האחרונות למשהו שמעניין אתכם ההורים. יש...
עורך דין לענייני תאונות דרכים - גם מול הביטוח הלאומי
הסלוגן שמלווה את הביטוח הלאומי הוא "לצדך, ברגעים החשובים של...
איך תורם עורך דין מקרקעין מיומן לקידום תמ"א 38?
תוכנית המתאר הארצית מספר 38, שאושרה בשנת 2004, חוללה מהפכה...
איך לבחור את סביבת המגורים המושלמת בגיל השלישי?
כשמתקרבים לגיל השלישי, בחירת סביבת המגורים הופכת לחשובה מאי פעם....
לייזר לגברים – גברי המילניום והעלייה בטיפולים האסתטיים
מה גורם לכך שיותר ויותר גברים, במיוחד בני דור המילניום,...
לכל דבר צריך יועץ, גם למזגנים
כמה היה העולם פשוט וקל פעם, עולם מדהים וקסום שכל...