Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

יום הולדת כבקשתך- איך יוצרים יום הולדת למי שלא אוהב חברים

יום הולדת כבקשתך- איך יוצרים יום הולדת למי שלא אוהב חברים
קרדיט: unsplash.com

אם הילד שלכם אינו אוהב חברים באופן מוצהר או בולט – מסתבר מאד שאתם יכולים לעזור לו לשנות את זה, אבל יש לכם הרבה הזדמנויות לעשות זאת, לא כאשר אתם מארגנים לו מסיבת יום הולדת. מסיבת יום הולדת היא הפנים של הקשר שלכם אל הילד והוא ממתין לה זמן רב. זה לא הזמן לייצר לו אתגרים חברתיים, גם לא כאלו שיצמיחו אותו. אז מה כן עושים? ילד סגור ושקט הוא אתגר להורים, הרצון שלשלב אותו בחברה, לפתוח אותו ולהכיר לו עולמות של קשר וחוויה חברתית בלתי תלויה, הוא עצום. מצד שני, זה בהחלט דורש הרבה אורך רוח, רגישות גבוהה ומעקב מקרוב ומרחוק. לפעמים הפרח שלכם עדין מדי בשביל עומס חברים, לפעמים יש סיבה רגשית שאולי אפשר לשחרר עם איש מקצוע איכותי, ולפעמים עניין של תחביבים ותחומי עניין אחרים. לא הכל אפשר לשנות אבל וודאי שהרבה כן, ובכל את- איך מכינים מסיבת יום הולדת בתנאים הללו? אחרי המון מארזים ליום הולדת בירושלים שהכנו ללקוחות שלנו- יש לנו כמה טיפים שאספנו לכם.

תמיד עדיף לשאול

אם יש לכם ספק בנוגע לחלום היום הולדת של הילד שלכם, אל תהססו לשאול אותו לגביו. תמיד עדיף לשאול מאשר להפתיע במשהו לא מוצלח, במיוחד שילדים פחות חברותיים יהיו על פי רוב רגישים יותר ועדיף ככל האפשר להיזהר עליהם. שבו איתו או איתה לשיחה חגיגית ונרגשת, ספרו להם עד כמה אתם מתרגשים להיזכר בהולדתו/ה, עד כמה אתם נהנים לתכנן את המסיבה המובטחת ופשוט תשאלו- אבא ואמא רוצים שתהנה ואנחנו רוצים לדעת מה יעשה לך טוב. תרצה להביא הרבה חברים, או רק מספר חברים שאתה סומך עליהם ומרגיש בנוח איתם? תופתעו לשמוע שלפעמים הם יעדיפו מסיבת יום הולדת רק עם סבא וסבתא שתמיד אוהבים אותם, לפעמים הם יבחרו במספר חברים שלא חשבתם עליהם מראש, ולפעמים הם דווקא יעדיפו להביא הרבה חברים לאירוע שבו הם חשים בנוח ומוצאים את מקומם בראש השולחן. ירושלמים? אל תשכחו להזמין כמובן מארזים ליום הולדת בירושלים שלנו, זה יוסיף לכם המון!

מה קונים

בנוגע למתנה, לא תמיד כדאי לשאול, זה שוב תלוי באופי הילד שלכם. על פי רוב ילדים משתפים את הוריהם כשעולה להם רעיון שממש מתחשק להם לקבל, ובכל מקרה היו ערניים למצבם ולתחושותיהם. הקפידו על מתנה שתכבד אותם בעיני החברה, זה נושא רגיש מבחינתם. אם לא שמעתם מהם כל רעיון- נסו לקלוע לרעיון שיוסיף להם מבחינה חברתית אבל לא יכביד עליהם בדחיפה מיותרת. למשל- לא דווקא משחק חברה, אבל אולי משהו שימשוך חברים אליכם הביתה? פיונה תמיד כאן להציע לכם מארזים ליום הולדת בירושלים שישדרגו את המתנה שלכם. מזל טוב!

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
רשלנות רפואית: מצב לא קל להתמודדות ולהוכחה
רשלנות רפואית היא נושא לא פשוט. ראשית, הגבול בין טעות...
איך אתם מנקים את הבית? ניקוי טקסטיל מקצועי
איך אתם מנקים את הבית שלכם? יש פריטים ביתיים שממש...
הביורוקרטיה הכרוכה בכספים מחייבת ניהול מתמחה
כל עסק וכל מי שעושה עסקים בישראל ועם העולם מכיר...
כל מה שחשוב לדעת בשביל לבחור נכון מצלמה לאבטחת הבית
תוספת של מצלמות אבטחה מחזקת את תחושת הביטחון של בני...
איך להיות מדריכי הורים מוצלחים?
הדרכת הורים הפכה בשנים האחרונות למשהו שמעניין אתכם ההורים. יש...
עורך דין לענייני תאונות דרכים - גם מול הביטוח הלאומי
הסלוגן שמלווה את הביטוח הלאומי הוא "לצדך, ברגעים החשובים של...
איך תורם עורך דין מקרקעין מיומן לקידום תמ"א 38?
תוכנית המתאר הארצית מספר 38, שאושרה בשנת 2004, חוללה מהפכה...
איך לבחור את סביבת המגורים המושלמת בגיל השלישי?
כשמתקרבים לגיל השלישי, בחירת סביבת המגורים הופכת לחשובה מאי פעם....
לייזר לגברים – גברי המילניום והעלייה בטיפולים האסתטיים
מה גורם לכך שיותר ויותר גברים, במיוחד בני דור המילניום,...
לכל דבר צריך יועץ, גם למזגנים
כמה היה העולם פשוט וקל פעם, עולם מדהים וקסום שכל...