Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

יום חילופי שלטון ברמת גן

יום חילופי שלטון ברמת גן

לאחרונה התקיים יום חילופי שלטון בין בכירי העירייה לבני הנוער המכהנים במועצת הנוער העירונית.

במהלך היום עמוס הפעילויות, הצטרפו כ- 25 בני הנוער, מכל בתי הספר התיכוניים בעיר, לבכירי העירייה וליוו אותם ביום העבודה, תוך שהם משתתפים בדיונים, בישיבות ובסיורים. בני הנוער קיבלו הסברים מקיפים לגבי אופי העבודה היומיומי של כל אחד מבעלי התפקידים.

את ראש העיר, צבי בר, החליף יונתן זימרמן – יו"ר מועצת הנוער העירונית. את מנכ"ל העירייה דוד בנימין, החליף עומרי רוזן. מנהל אגף החינוך הצעיר היה דן פולק, מנהלת אגף הרווחה הייתה שירה שחר.

 שיר סלע החליפה את אירית מנדלסון-מאיר מנהלת מחלקת הנוער, שלומית חלוואי שימשה כמנהלת המוקד העירוני והדוברת הצעירה הייתה מירב הר-אבן.

בפתיחת היום קיבל ראש העיר הצעיר יונתן זימרמן את מפתח העיר מידי ראש העיר, צבי בר. ואמר כי "החשיבות ביום חילופי השלטון שאנו מקיימים היום היא רבה, אנו זוכים להכיר את בעלי התפקידים בעירייה, ללמוד ולהיחשף לפעילותה היומיומית. אנו גאים במערכת החינוך בה אנו גדלים, שהובילה אותנו להיות נוער פעלתני, נבון, מתנדב ותורם אשר שמו הולך לפניו בכל הארץ. כל זה לא היה מתאפשר לולא תמיכת העיר בנושא".

ראש העיר, צבי בר, ברך את התעניינותו של הנוער בפעילויות העירייה. ואמר כי "מדי שנה אנו מקיימים את שבוע הנוער בהתרגשות גדולה, והוא מציין שנה נוספת וגדושת פעילויות לבני הנוער. הנוער ברמת-גן הוא נוער ערכי, מתעניין ומשפיע, ומהווה חלק בלתי נפרד מהעיר".

שבוע הנוער נחתם בערב הוקרה למתנדבי הנוער על פועלם לרווחת הקהילה והחברה הישראלית לאורך כל השנה. ראש העיר מר צבי בר , יו"ר מועצת הנוער העירונית יונתן זימרמן ומנהלי אגף החינוך ומחלקת הנוער, העניקו אותות הוקרה למתנדבים.

שמות הזוכים ותרומתם:

שכבת ט' "הישיבה התיכונית" – על התנדבותם בפרויקט הייחודי "מרמת-גן באהבה". השקעתם הרבה במפעל אנושי זה תוך מסירות ורצון עז לסייע, תורמים רבות לשיפור איכות החיים של האוכלוסייה הנזקקת.

שירן עזוז תלמידת תיכון "אורט אבין" – על היותה מתנדבת מצטיינת הפועלת כשגרירה בארגון LEAD לפיתוח מנהיגות צעירה ובעמותת "אור לחינוך". סגנון מנהיגותה הייחודי, המבוסס על מחויבות, נחישות, דבקות במטרה ויושרה מהווה דוגמא ומופת לבני הנוער.

עומרי רוזן, תלמיד תיכון "אהל שם"- על היותו מתנדב מצטיין ופעיל במשך שנים במסגרת המש"צים, עמותת בית מעשים טובים", במתן שיעורי עזר למתקשים בבית הספר, יו"ר מועצת התלמידים וחבר מועצת נוער עירונית ומועצה מחוזית. מנהיגותו, יוזמתו ואהבתו לזולת מהווים דוגמא ומופת.

שלומית חלואי, תלמידת תיכון "מקיף"- על היותה מצטיינת בקבוצת "רעים" במתנ"ס שקמה ופועלת במשך שנים בהדרכה ובאירועים לקהילה, יו"ר מועצת התלמידים וסגנית יו"ר מועצת נוער עירונית. צניעותה ונועם הליכותיה מהווים דוגמא ומופת לבני הנוער.

זהבית גני, תלמידת "תיכון חדש" – על היותה מתנדבת מצטיינת במד"א במהלך ארבע שנים, העושה במלאכה בימי שגרה וחירום. רגישותה, התמדה ונחישותה ראויים לשבח.

רועי פינטו, היחידה לקידום נוער, מרכז היל"ה – על היותו כבאי מתנדב ופעיל, המשקיע ועוסק במלאכת הכיבוי שעות רבות בפעילות מבצעית, בשגרה ובחירום. מסירותו והתמדתו ראויים לשבח.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
גבעתיים לא מעלימה עין
עובדות ועובדי עיריית גבעתיים התגייסו להעלאת המודעות למאבק נגד אלימות...
חנוכה מדליק אש בגבעתיים
פסטיבל הצגות חנוכה בתיאטרון, הפנינג גלגליות בפארק גבעתיים ועוד מגוון...
חגיגת אופנה בגבעתיים - עד 50% על פריטים בחנויות ברחבי העיר
יום חמישי 15.9.22 | 16:00-21:00 יום שישי 16.9.22| 09:00-15:00 חגיגת אופנה בחנויות...
"הוא סלל עבור כולנו את דרך השלום"
לראשונה בישראל- גינה ציבורית ברח' דרך השלום בגבעתיים תיקרא ע"ש...
גרפיטי היסטורי - 130 ארונות בזק בגבעתיים קושטו בציורי גרפיטי במיזם של מחלקת הנוער לתיעוד ההיסטוריה העירונית
במסגרת חגיגות 100 שנה לגבעתיים, נצבעו 130 ארונות בזק ברחבי...
מהפכת התשלומים מגיעה לגבעתיים
עיריית גבעתיים ואפליקציית bit, בשיתוף אוטומציה החדשה, משיקות אפשרות תשלום...
אתר חדש הפציע
עיריית גבעתיים השיקה אתר משודרג וידידותי למשתמש, הכולל את כל...
הנסט – המקום להיות אני
מקום מיוחד בלב העיר נחנך עבור קהילת הלהט"ב במרכז קהילתי...
להיות חופשית: גבעתיים במקום הראשון במדד החופשיות
על פי דוח של ישראל חופשית, גבעתיים העפילה לראש הטבלה...
חנוכה 2021 בגבעתיים
מסיבות חנוכה מדליקות, תהלוכות זוהרות, הצגות ילדים, הפנינג ססגוני, חלוקת...