Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

יורם פומרנץ הכריז על מועמדותו לראשות העיר גבעתיים

יורם פומרנץ הכריז על מועמדותו לראשות העיר גבעתיים

פומרנץ יתמודד על ראשות העיר מטעם "גבעתיים הירוקה" רשימה עצמאית למען איכות חיים חינוך וסביבה שבראשה הוא עומד. לצדו של פומרנץ נכחו במסיבת העיתונאים גם חברים בכירים נוספים של רשימת "גבעתיים הירוקה", מספר 2 ציפי אובזילר, מספר 3 שרון וילף ומספר 5 ד"ר N.D טל שחר.

פומרנץ גם חשף באותה הזדמנות את סיסמת הקמפיין האישי שלו לראשות העיר שתהיה: "העובדות מצביעות פומרנץ". באירוע הוצגו גם מנהלת הקמפיין ענת שור ממשרד "דולפין", מנהל מטה הבחירות דרור שטרן ודובר המטה מצוות משרד "דולפין" מוטי עובדיה.

פומרנץ עמד על עיקרי הדברים שהובילו אותו להחלטה להתמודד על ראשות העיר: "לפני שנתיים יצאה לדרך הנהלת העיר החדשה ועליי הוטל להחזיק בתיק שפ"ע, כאשר משמעות הדברים הייתה הקמתו מהיסוד של אגף שפ"ע המאגד את כל המחלקות התפעוליות של העיר. בנקודת הזמן של היום ניתן לקבוע בוודאות שאיכות הסביבה, איכות החיים, חזות העיר, שיפור פניה ותשתיותיה הן ההצלחה הגדולה של תקופה זו. כל שנעשה בתחומים אלו נעשה תחת הנהגתי והובלתי. לצערי הרב בתחומי חייה האחרים של העיר לא חל תהליך דומה והם נותרו הרחק מאחור".

פומרנץ אף הציג סקר התומך בדבריו וממנו עולה תמונה ברורה ומובהקת של שביעות רצון תושבי גבעתיים מהנעשה בתחומי אחריותו. פומרנץ הוסיף: "לאור האמור הרי שכאשר נאמר פה העובדות מצביעות פומרנץ, יש לכך על מה להסתמך. הצלחתי המוכחת הביאה אותי להכרה שאין כל סיבה שאת תנופת העשייה ואת המהפך החשיבתי-תפעולי שהובלתי בתחומי אחריותי לא ארתום לטובתה של העיר גבעתיים כולה. כראש העיר גבעתיים יש בכוונתי להוביל בחמש השנים הבאות את העיר באותה העוצמה ובאותו הקצב בהם פעלתי בתחומי השפ"ע".

פומרנץ שם דגש על עניין נוסף: "ניהול עיר צריך להיעשות על פי עקרונות ניהול מוכרים וידועים. יש להכין תוכניות מגובשות ומסודרות ארוכות טווח וכמובן גם כאלו לביצוע מיידי ולהקפיד על עבודת מטה מסודרת ויעילה. אני סבור שכיום הדברים אינם נעשים באופן זה והראייה לכך שעד היום לא הוצגה בפני הציבור באף אחד מהתחומים המרכזיים לחייה של העיר חינוך, תכנון ובנייה ועוד כל תוכנית בין אם לטווח ארוך ובין אם לטווח קצר שתפרוס השקפת עולם ברורה ומגובשת ויעדים לביצוע. לחבריי ולי יש בהחלט כוונה להציג תוכניות כאלו ואנו נעשה זאת בזמן הקרוב".

פומרנץ אמר עוד כי: "רשימת "גבעתיים הירוקה" שבראשה יש לי את הזכות לעמוד מציגה היום לציבור את הנבחרת הטובה ביותר והמקצועית ביותר המורכבת כל כולה מתושבי העיר בעלי רקורד מוכח ועשיר ברמה המקומית, הארצית ואף הבינלאומית שחברו להם יחדיו על מנת לתרום מניסיונם וכל זאת בזמנם החופשי וללא תמורה. ל"גבעתיים הירוקה" יש את כל הפוטנציאל להיות הרשימה הגדולה ביותר במועצת העיר הבאה ואני בטוח שהיא תממש אותו".

לסיכום אמר פומרנץ כי: "יושם דגש רב מטעמי על נושאים ירוקים וסביבתיים. מערכת עירונית הינה בעלת השפעה רבה על איכות חיי התושב בעניינים אלו. די לציין למשל שורת נושאים כמו איכות האוויר והמים, מדידת רעש ובדיקת קרינה סלולארית מצויים כל כולם בתחומי אחריותה של הרשות המקומית. גם החלטות בדבר הקצאת משאבים למתקני נופש פעיל בגנים ציבוריים, מסלולי אופניים ועוד מיזמים מסוג זה הינם עניין של סדרי עדיפויות לגביהם יש השפעה מכרעת וקובעת לראש העיר".

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
גבעתיים לא מעלימה עין
עובדות ועובדי עיריית גבעתיים התגייסו להעלאת המודעות למאבק נגד אלימות...
חנוכה מדליק אש בגבעתיים
פסטיבל הצגות חנוכה בתיאטרון, הפנינג גלגליות בפארק גבעתיים ועוד מגוון...
חגיגת אופנה בגבעתיים - עד 50% על פריטים בחנויות ברחבי העיר
יום חמישי 15.9.22 | 16:00-21:00 יום שישי 16.9.22| 09:00-15:00 חגיגת אופנה בחנויות...
"הוא סלל עבור כולנו את דרך השלום"
לראשונה בישראל- גינה ציבורית ברח' דרך השלום בגבעתיים תיקרא ע"ש...
גרפיטי היסטורי - 130 ארונות בזק בגבעתיים קושטו בציורי גרפיטי במיזם של מחלקת הנוער לתיעוד ההיסטוריה העירונית
במסגרת חגיגות 100 שנה לגבעתיים, נצבעו 130 ארונות בזק ברחבי...
מהפכת התשלומים מגיעה לגבעתיים
עיריית גבעתיים ואפליקציית bit, בשיתוף אוטומציה החדשה, משיקות אפשרות תשלום...
אתר חדש הפציע
עיריית גבעתיים השיקה אתר משודרג וידידותי למשתמש, הכולל את כל...
הנסט – המקום להיות אני
מקום מיוחד בלב העיר נחנך עבור קהילת הלהט"ב במרכז קהילתי...
להיות חופשית: גבעתיים במקום הראשון במדד החופשיות
על פי דוח של ישראל חופשית, גבעתיים העפילה לראש הטבלה...
חנוכה 2021 בגבעתיים
מסיבות חנוכה מדליקות, תהלוכות זוהרות, הצגות ילדים, הפנינג ססגוני, חלוקת...