שוק העבודה וחיפוש דרושים, כתיבת קורות חיים וכדומה, הופכים למבוקשים ונפוצים משנה לשנה, במיוחד עם עליית קרנה של רשת האינטרנט. רבים יעידו כי עשו לפחות שימוש בודד בלוחות דרושים אינטרנטיים, או שעלה אצלם הצורך לשפר ולשדרג את מסמך קורות החיים שלהם.
עם השנים, כפי שאנו רואים, עולה הצורך בכישורי כתיבה, גם לטובת כתיבת מאמרים. כאשר שוק העבודה והאינטרנט הולכים ומשגשגים, הרי שכתיבת מאמרים בנושאים שונים, כולל בנושאי שוק העבודה, תוך הפצה נכונה שלהם ברשת, מהווה חלק חיוני עבור חברות העוסקות בגיוס עובדים, פרסום משרות חינם ועוד.
מאמרים כאלמנט מבוקש באתרי חיפוש עבודה
עולם הדרושים מכיל סעיפים ומושגים רבים שאינם תמיד מוכרים לרוב הקהל הרחב. החדשים בתחום, יתקשו לעיתים להבין וללמוד הכל בעצמם; הם לא תמיד ידעו אלו מה הדבר היעיל והחכם ביותר לעשות בעת שהם מחפשים עבודה. מסיבות אלו חברות גיוס מפרסמות מעת לעת מאמרים מקצועיים בתחומים הנוגעים בשוק העבודה, גם בכדי לסייע לגולשים וגם כדי להביאם למצב בו יהיו מעוניינים לבלות באתר זמן רב יותר.
אילו נושאים למאמרים ניתן למצוא באתרים השונים?
מאמרים באתר דרושים יעסקו, בין השאר, בשיטות לכתיבת מסמך מרשים של קורות חיים, עצות לחיפוש ומציאת עבודה במהירות וביעילות, פרסום משרות חינם וכיוצא בזה. מאמרים אלו עשויים לסייע לאלו הנכנסים לעולם העבודה, או שבים אליו, במתן מידע עדכני ורלבנטי.
האם ניתן לסמוך על המאמרים שאנו מוצאים ברחבי הרשת?
האינטרנט היא פלטפורמה מהפכנית בה קיים חופש מידע שלא ניתן היה למצוא קודם לכן; מתוקף כך, רשת זו תכיל גם מידע שאינו מקצועי, העשוי לעיתים להטעות גולשים תמימים התרים אחר מידע מסוים לשימושם. מסיבה זו, בחיפוש אחר מידע בתחום שוק העבודה, טוב תעשו אם תסמכו על אתרים מקצועיים לחיפוש עבודה ופרסום דרושים, כאלו המושכים אליהם תנועת גולשים מספקת, ולא על אתרים אקראיים שמצאתם. אתרים פופולאריים מנוהלים על-ידי צוות שיווקי המקפיד על פרסום תוכן איכותי בלבד.
יתר על כן, מומלץ להתמקד באתרים עם מאמרים שנכתבו במקור על-ידי אנשי מקצוע בתחומם, או, לכל הפחות, בשמם של אלו. כאשר המידע על כותב המאמר זמין עבורם, אתם יכולים להיות בטוחים, באופן יחסי, כי התוכן הכותב הוא מהימן, וכולל מידע רלוונטי ונכון.
פרסום עצמי באינטרנט באמצעות הפצת מאמרים
מדובר בדרך אחת מיני רבות, אולם כזו שנמצא יעילה למדי; מאמרים שנחשפים לעיניהם של גולשים רבים, יעניקו להם ערך באמצעות לימוד תכנים אותם הם לא ידעו לפני כן – בד בבד המאמרים מפרסמים את העסק או המותג שלכם, כך שבין הגולשים לביניכם נוצרת זיקה, שבהמשך עשויה להפוך לקשר עסקי בריא בין הלקוח לחברה.
על מנת להגדיל את מספר הגולשים שיכירו את העסק שלכם, קחו את המאמר שכתבתם והפיצו אותו במספר אתרים ולא רק באתר אחד, כדוגמת: אתרי מאמרים מקצועיים, פורומים ובלוגים – מה שיגדיל את החשיפה שלכם מול לקוחות פוטנציאליים.