Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

כיצד להתכונן לניתוח הסרת משקפיים

כיצד להתכונן לניתוח הסרת משקפיים
(צילום באדיבות pixabay)
(צילום באדיבות pixabay)

עדשות מגע: העדשות הן גוף זר אשר נמצא בעיניים והן משפיעות על מבנה העדשה וגם על מבנה העין. על כן, אם אתם מרכיבים עדשות מגע רכות, יש להפסיק את השימוש בהן כיומיים טרם ההליך, כאשר עדשות מגע קשות יש להסיר כשבוע טרם ההליך, על מנת שמבנה העין יסתגל וישוב אל המצב הטבעי שלו.

איפור: ככל שזה נוגע לאיפור, חשוב מאוד להימנע משימוש באיפור באזור העניים וגם באזור הפנים באופן כללי, כשלושה ימים לפני ההליך, על מנת למנוע חדירה של חלקיקי חומרים לתוך העין, מה שעלול להפריע למהלך התקין של הניתוח.

שיער: לאחר הניתוח חשוב שלא לחפוף את השיער במשך כמה ימים כדי למנוע שפשוף של העין המנותחת במקרה ונכנסים אליה סבון או מים. על כן, רצוי לחפוף את השיער ביום הניתוח עצמו, וכך להימנע מלחפוף אותו במשך כמה ימים לאחר הניתוח.

אוכל: שלא כמו טיפולים או ניתוחים אחרים אשר מבוצעים תחת הרדמה, טרם הסרת משקפיים בלייזר מותר ואף רצוי לשתות וגם לאכול ארוחה קלה.

בושם: רצוי מאוד להימנע משימוש בבושם או באפטר שייב ביום הניתוח עצמו, שכן האדים של הבושם יכולים להשפיע על מהלך הניתוח.

מלווה: חשוב מאוד למצוא מלווה אשר יבוא אתכם ביום הניתוח, אמנם ההתאוששות לאחר הטיפול נמשכת כחצי שעה בלבד, אולם אסור לנהוג לאחר הניתוח, ועל כן רצוי להגיע עם מלווים.

כיצד בוחרים את שיטת ההסרה המתאימה עבורכם

קיימות 4 טכניקות עיקריות עליהן מתבססים כלל ניתוחי הסרת המשקפיים בלייזר: שיטת LASEK, שיטת LASIK, שיטת SHR ושיטת PRK. למידע נוסף על שיטות להסרת משקפיים לחצו כאן.

מכל החושים שיש לנו לבני האדם חוש הראייה ככל הנראה הוא החוש החשוב לנו מכל בגלל שהעיניים מהוות עבורנו סוג של חלון המאפשר לנו לראות מה קורה סביבנו. לצערנו, זמן ומחלות הם האויב הכי גדול שלנו וכמובן של העיניים שלנו.

למזלנו, בשנים האחרונות הטכנולוגיה המתקדמת מאפשרת לנו לתקן את הראייה בניתוח לייזר פשוט וגם כאן אנו נתקלים במבחר מגוון העונה לצרכים שונים של אנשים שונים ומגוונים הסובלים מבעיות ראיה שונות.

אם כבר החלטתם שאתם רוצים לגשת לניתוח הסרת משקפיים הגעתם למקום הנכון. כאן באתר תוכלו למצוא הסברים על מגוון השיטות הקיימות כיום בשוק, הפונות למגוון בעיות ראיה ופותרות אותן בצורה המתקדמת והטובה ביותר, הצעות מחיר, תיאום פגישות יעוץ ועוד.

למעשה לפני שניגשים לניתוח לייזר חשוב לבצע פגישת ייעוץ ובדיקות מקדימות. למרות כל הציוד הרפואי המתקדם ישנם אנשים אשר לא יוכלו לבצע ניתוח הסרת משקפיים בלייזר ממגוון סיבות בריאותיות או אחרות. חשוב להתייעץ עם רופא ואפילו עם כמה רופאים, שיתאימו לכם את שיטת הניתוח הכי טובה עבורכם שתתאים לצרכים האישיים שלכם אשר יביאו למקסימום תוצאות.

זכרו – כל שיטת ניתוח טובה בפני עצמה ולא אתם תהיו אלו שתיבחרו בסופו של דבר אלא "העיניים" שלכם או הרופא שיבדוק אתכם הוא זה שיתאים לכם את שיטת הניתוח הטובה ביותר.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
איך לתכנן פרישה?
לישראלים רבים אין מושג לגבי מצב החיסכון הפנסיוני. בחלק מהמקרים,...
איך להעביר את המסרים שלכם בדרך אפקטיבית?
תוכן שיווקי יכול לשרת אתכם בכמה פורמטים ואחד המוצלחים והטובים...
לשדרג את אופן הבישול בבית
לשדרג את אופן הבישול בבית
אחת מן הדרכים המושלמות והטובות ביותר לשדרג את מראה המטבח...
וילונות המותאמים למשרדים
וילון משרדי הוא בעל תפקיד חשוב ביצירת סביבת עבודה מקצועית...
איך אני אדע אם הבנק יהיה מוכן לתת לי משכנתא לרכישת דירה
כל אדם שרוצה לבצע רכישה גדולה במהלך חייו, לדוגמא לקנות...
למה כדאי לשים לפני שפותחים תיק השקעות (טיפים)
פתיחת תיק השקעות מוגדרת כפעולה קלה מתמיד. ניתן לפתוח תיקי...
רוצים אריכות ימים? הטופס ממתין לכם בבנק וכדאי להכיר אותו
אחד הטפסים החשובים בניהול חשבון משותף – טופס אריכות ימים...
היתרונות של טיפול מהיר בבעיות דירוג אשראי
דירוג האשראי הוא הכלי החזק ביותר שעומד היום לרשותם של...
למעלה ולמטה: מתי זה נכון לקחת הלוואה
הלוואה היא אחד הפתרונות בסל הכלים של מי שזקוק למימון...
לנוע באופן נוח וכיפי
על מנת להתנייד בצורה נוחה ומדהימה עם הילד החדש שלכם...