Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

כיצד ניתן לחסוך בעלויות הדפסה בעסק?

כיצד ניתן לחסוך בעלויות הדפסה בעסק?

אפשר לנסות להגביר את המודעות על ידי הוספה חותמת קבועה לדוא"ל כמו: "נא להתחשב בסביבה לפני שתדפיסו דוא"ל זה" שאליה אפשר לצרף גם עץ ירוק כדי להדגיש את המסר. אבל האם זה באמת עובד? ובכן, למרבה הצער לא פעם אנשים מדפיסים את הדוא"ל, כשההודעה הסביבתית שלכם מודפסת על דף נייר נוסף… אבל, לפחות זו התחלה בכיוון הנכון.

האמת היא שפחי המחזור במשרדים השונים מלאים עד גדותיהם בנייר שהודפס ללא צורך. הפסקת הבזבוז המשווע הזה מתחילה מלמעלה. אם אתם בעלים של עסק קטן, שמשו דוגמה לעובדים: אל תדפיסו מזכרים, מפות, או "מאמר מעניין" שאתם שמחים להניח על שולחן העובד. במקום זה שמרו את הדו"ח הארוך כקובץ PDF. היום ה-Word יכול לשמור מסמכים ישירות בפורמט PDF ובעצם אין כמעט שום מסמך שהייתם רגילים להדפיס עד כה שאי אפשר להשתמש בו כמסמך דיגיטלי במקום כנייר. זאת ועוד, אתם יכולים גם לשמור מסמכים בארכיון דיגיטלי, לסווג ולמיין אותם ולמצוא אותם בקלות כקבצים דיגיטליים מאשר כניירות ששמורים אי שם באחד התיקים בארון.

הדפסה היא הוצאה עסקית משמעותית, אבל בסופו של דבר יש לכם יותר שליטה על עלויות אלה מכפי שנדמה לכם. יש הדפסות שהן באמת בלתי נמנעות, אבל עדיין יש דברים רבים שאתם יכולים לעשות כדי לקצץ בעלויות ההדפסות שלכם ויש לא מעט טיפים וטריקים שאפשר להשתמש בהם כדי להוריד את עלויות השימוש במדפסת שלכם, בבית או במשרד.

הנה כמה דרכים לא כואבות, יחסית, להקטנת עלויות ההדפסה:

• כמובן שהעצה הראשונה והפשוטה ביותר היא – להשתמש פחות במדפסת. אם העובדים מדפיסים מספר עותקים של אימיילים או מסמכים, בקשו מהם להדפיס עותק אחד בלבד.

• דרך נוספת לחסוך היא לדחוס את הטקסט כך שכול החומר ייכנס לעמוד אחד או שניים. זה יחסוך את עלויות ההדפסה אבל עלול להגדיל את השימוש בדיו. האמינו או לא, אבל שינוי סוג הגופן שבו אתם משתמשים יכול להשפיע גם על מידת השימוש בדיו.

• השתמשו בדיו גנרי, ולאו דווקא דיו ממותג. מחקרים מראים שכאשר מדובר בטקסט רגיל, דיו גנרי אפקטיבי בדיוק באותה מידה כמו הדיו הממותג. כשבוחרים לעבוד עם דיו גנרי העסק יכול לחסוך יותר מ-50% מעלויות הדיו.

• דרך אחרת לחסוך כסף היא על ידי הקדשת המדפסות למשימות ספציפיות. המשמעות היא שמדפסת אחת תיועד למשימות הדפסה בשחור לבן, ומדפסת אחרת להדפסת תמונות בצבע. לאורך זמן זה יפחית את עלויות ההדפסה במידה ניכרת.

• באופן כללי, אם המדפסת מנוהלת כראוי ואתם מצליחים לוותר על עבודות הדפסה חסרות תועלת, חלק גדול מעלויות החברה, בגין השימוש במדפסת, פשוט נחסכות.

ולסיכום, אף פעם אי אפשר לדעת מראש מה בדיוק גורם לעלויות הגבוהות של המדפסת, אולי זה בגלל שהעובד מדפיס לעצמו מודעות רבות למכירת הרכב שלו, או שעובד אחר מדפיס תמונות משעשעות לילדים שלו. לכן, לפני שאתם בוחרים ומיישמים אסטרטגיה לחיסכון בעלויות ההדפסה, חשוב שתדעו מה בדיוק גורם לעלויות הגבוהות של ההדפסות במשרד שלכם.

באדיבות https://www.yazamco.co.il/

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
איך להעביר את המסרים שלכם בדרך אפקטיבית?
תוכן שיווקי יכול לשרת אתכם בכמה פורמטים ואחד המוצלחים והטובים...
לשדרג את אופן הבישול בבית
לשדרג את אופן הבישול בבית
אחת מן הדרכים המושלמות והטובות ביותר לשדרג את מראה המטבח...
וילונות המותאמים למשרדים
וילון משרדי הוא בעל תפקיד חשוב ביצירת סביבת עבודה מקצועית...
איך אני אדע אם הבנק יהיה מוכן לתת לי משכנתא לרכישת דירה
כל אדם שרוצה לבצע רכישה גדולה במהלך חייו, לדוגמא לקנות...
למה כדאי לשים לפני שפותחים תיק השקעות (טיפים)
פתיחת תיק השקעות מוגדרת כפעולה קלה מתמיד. ניתן לפתוח תיקי...
רוצים אריכות ימים? הטופס ממתין לכם בבנק וכדאי להכיר אותו
אחד הטפסים החשובים בניהול חשבון משותף – טופס אריכות ימים...
היתרונות של טיפול מהיר בבעיות דירוג אשראי
דירוג האשראי הוא הכלי החזק ביותר שעומד היום לרשותם של...
למעלה ולמטה: מתי זה נכון לקחת הלוואה
הלוואה היא אחד הפתרונות בסל הכלים של מי שזקוק למימון...
לנוע באופן נוח וכיפי
על מנת להתנייד בצורה נוחה ומדהימה עם הילד החדש שלכם...
גם לגברים מגיע
תחום טיפוח הגוף מזמן כבר אינו נחלתם הבלעדית של הנשים...