Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

כך תעניקו לבית שלכם מראה יוקרתי

כך תעניקו לבית שלכם מראה יוקרתי
קרדיט: Pixabay

אם תמיד חלמתם על אחוזה מפוארת עם המון חדרים, נברשות יקרות שנופלות מהתקרה ומבואה עצומה ונוצצת, כדאי לדעת שלא כל הנוצץ זהב ושבזמנים המודרניים, פחות זה דווקא יותר. עיצוב דירות יוקרה מתמקד בעיקר בגימורים, בחירת חומרים איכותיים ויצירת חלל פתוח ומואר, ולאו דווקא בפסלים יקרים וגופי תאורה גדולים. עיצוב פנים יוקרתי שומר על עדינות ועיצוב נקי, קווים ישרים וצבעים ניטרליים, תוך שילוב צבעים בולטים יותר במידה מתונה כדי לשמור על איזון והרמוניה בעיצוב. לרוב, ניתן לזהות בעיצובים יוקרתיים ומודרניים חלונות גדולים ופתוחים שמכניסים אור שמש אל תוך הדירה, תוכניות קומה פתוחה עם רווחים ייעודיים בין הרהיטים, והקפדה שהחלל אמנם יראה פתוח, אך לא ריק. בנוסף, מעצבי פנים משתמשים בחומרים יוקרתיים כמו שיש וגרניט, בעיקר לדלפקים ולמשטחים, ומשלבים אותם בחוכמה עם חומרים כמו עץ, אבן, ברזל וזכוכית על מנת ליצור מראה ייחודי שמשווה לדירה אווירה קלאסית, יוקרתית וטהורה.

שיפוץ ללא מאמץ במינימום תקציב

מלבד החומרים והפריסה, החוכמה ביצירת עיצוב שמרגיש יוקרתי ואלגנטי היא שילוב אביזרים דקורטיביים בצורה נכונה – השלב הזה נקרא סטיילינג לבית ולעיתים, מדובר במקצוע בפני עצמו. גם אם שיפוץ כולל ומקיף הוא לא בשבילכם, או לפחות לא בשביל הכיס שלכם כרגע, אבל אתם עדיין מעוניינים בשינוי ושיפור של חלל המגורים שלכם, הום סטיילינג היא האפשרות הנוספת שאולי לא חשבתם עליה, אך יכולה להיות רלוונטית עבורכם. הום סטיילינג, או סטיילינג לבית, הוא השם לעיצוב וסידור מחדש של הבית שנועד להאיר ולרענן כל חלל עייף עם סידור מחדש של הרהיטים הקיימים, חידוש של רהיטים, או אפילו החלפה שלהם בחלק או בכל הבית. הסטיילינג מתמקד יותר בהתאמת הסגנון לעיצוב האדריכלי הקיים ופחות בהחלפת מרצפות, שבירת קירות ושינוי הפריסה ולכן, מגיע בעלויות הרבה פחות גבוהות.

בואו להשיג עיצוב אלגנטי מבלי לנקוף אצבע

בין אם אתם מחפשים מעצבי פנים לשינוי מקיף או לסטיילינג של חדר אחד בלבד, חשוב לעבוד עם מעצבי פנים מובילים לקבלת תוצאות מקצועיות, עצות וידע מהימנים מבעלי מקצוע מיומנים וכן, עין עיצובית שתוכל להגדיר בדיוק את הסטייל שיהפוך את הבית שלכם למעוצב ומסוגנן. קניתם דירה חדשה או שהדירה הישנה זקוקה לשיפוץ? מתלבטים בין עיצוב פנטהאוז יוקרתי לדירה בסגנון תעשייתי? בואו לקבל עזרה מהמומחים. עדית לוי היא מעצבת פנים המלווה את לקוחותיה החל מהשלבים הראשוניים של גיבוש הרעיון העיצובי ובחינת היסודות הקיימים, לאורך התהליך כולו, תוך הדרכה צמודה, זמינות גבוהה ועמידה מוקפדת בלוחות הזמנים של הפרויקט. מלבד תוצאות מדויקות והתאמה אישית של העיצוב לצרכים ולרצונות שלכם, בעבודה עם הסטודיו של עדית לוי, תזכו לשיתוף פעולה מלא ועדכונים תכופים על המשך ההליכים, מענה לכל שאלה ותהייה ושירות אישי, חם ואדיב. קבעו פגישת ייעוץ עוד היום והתחילו ליצור את מקום המפלט המושלם שלכם יחד עם מעצבת פנים שיודעת להפוך את החזון העיצובי שלכם למציאות.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
רשלנות רפואית: מצב לא קל להתמודדות ולהוכחה
רשלנות רפואית היא נושא לא פשוט. ראשית, הגבול בין טעות...
איך אתם מנקים את הבית? ניקוי טקסטיל מקצועי
איך אתם מנקים את הבית שלכם? יש פריטים ביתיים שממש...
הביורוקרטיה הכרוכה בכספים מחייבת ניהול מתמחה
כל עסק וכל מי שעושה עסקים בישראל ועם העולם מכיר...
כל מה שחשוב לדעת בשביל לבחור נכון מצלמה לאבטחת הבית
תוספת של מצלמות אבטחה מחזקת את תחושת הביטחון של בני...
איך להיות מדריכי הורים מוצלחים?
הדרכת הורים הפכה בשנים האחרונות למשהו שמעניין אתכם ההורים. יש...
עורך דין לענייני תאונות דרכים - גם מול הביטוח הלאומי
הסלוגן שמלווה את הביטוח הלאומי הוא "לצדך, ברגעים החשובים של...
איך תורם עורך דין מקרקעין מיומן לקידום תמ"א 38?
תוכנית המתאר הארצית מספר 38, שאושרה בשנת 2004, חוללה מהפכה...
איך לבחור את סביבת המגורים המושלמת בגיל השלישי?
כשמתקרבים לגיל השלישי, בחירת סביבת המגורים הופכת לחשובה מאי פעם....
לייזר לגברים – גברי המילניום והעלייה בטיפולים האסתטיים
מה גורם לכך שיותר ויותר גברים, במיוחד בני דור המילניום,...
לכל דבר צריך יועץ, גם למזגנים
כמה היה העולם פשוט וקל פעם, עולם מדהים וקסום שכל...