Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

כל מה שרציתם לדעת על וילונות גלילה של קיץ 2017

כל מה שרציתם לדעת על וילונות גלילה של קיץ 2017
וילון גלילה תמונה באדיבות pixabay

וילונות לבית הם פריט עיצובי וגם פרקטי בו זמנית. וילון מסוגל להקנות מראה וסגנון ספציפי לחלל, הוא מספק גם אינטימיות והצללה והרבה סטייל ואופי. אפשר למצוא היום מגוון רחב של סגנונות וצורות של וילונות. וילון גלילה הוא אחד מהסגנונות המודרניים שאנשים רבים מוצאים אותו נוח מאוד לשימוש.

וילונות גלילה מעוצבים מאפשרים כיסוי של חלון חלקי או מלא. הם נגללים כלפי מעלה או כלפי מטה, באמצעות כבל ידני או מנגנון חשמלי. ישנם וילונות גלילה שמתאימים לבית, לחדרי שינה, למטבח ולחד אמבטיה ושירותים או מאידך וילונות גלילה מטקסטיל בשילוב טכנולוגיה שמתאימים במיוחד למשרדים.

יתרונותיו של וילון הגלילה

וילון גלילה הוא מוצר שמעניק הרבה אופי לעיצוב של כל חלל.  בקיץ 2017 וילון גלילה נחשב לוילון הכי מבוקש והוא מככב בכל קטלוג לעיצוב. הוא נחשב לוילון בעל מראה נעים ואסתטי וויסות האור שהוא מאפשר הוא רגוע ונעים שניתן לשחק אתו באמצעות מנגנון פשוט קל ונוח לתפעול.

לא להתפשר על נוחות

לרקע כל מגוון האפשרויות של וילונות גלילה, ניתן למצוא אותם גם בחנויות רבות לוילונות. קיים אין ספור של עיצובים לסוג זה של וילון. הוא מיוצר גם במגוון של חומרים וגוונים, מעץ, קש או מבד ראטן ואפשר להתאים אותו לכל מטבח מעוצב ומסוגנן. כמו כן הוא מתאים גם למטבח מודרני או למטבח פרובנס, מתאים גם למטבח שהוא בעל צביון כפרי וגם למטבחים אחרים. כל עוד בוחרים אותו בגוון והחומרים שמשתלבים יחד עם הסגנון העיצובי של החלל.

מוצר פופולרי במיוחד

היום העדיפות לוילון גלילה הוא בראש הרשימה. מערכת ההפעלה הפשוטה כל כך מאפשרת שליטה קלה במיוחד ברמות האור שמעוניינים להחדיר לחלל, היא מערכת עמידה שאינה מתקלקלת וגם ילדים יכולים לתפעל את הוילון במשיכה פשוטה על ידי חבל הגלגלת, הוילון עולה ויורד בצורה פשוטה ויש אפשרות לשלוט בו בדיוק רב ועל כל כמות האור שחודרת לחלל.

עוד ניתן לבצע על הוילונות הגלילה, הדפסות והרבה איורים מיוחדים ומקוריים ועיצוביים עבור חדרי ילדים- ציור קסום שמתגלה ברגע שהוא נפתח. אפשר גם להוסיף לוילונות כל מיני אלמנטים מקוריים שתאהבו במיוחד. וילונות גלילה מגיעים במבחר אפשרויות ובמינימום מאמץ, הם שימושיים מאוד ומייפים כל סגנון חלל ומאפשרים בנוחיות רבה את הוויסות של האור בחלל.

וילון גלילה תמונה באדיבות pixabay

וילונות גלילה מחיר

לוילונות גלילה יש מנעד של מחירים. הכול תלוי בגודל בחומרים ממנו עשוי הוילון שהוא פרמטר חשוב בחישוב המחיר. כמו כן, גם לתוספות שעליו יש השפעה על המחיר. ניתן למצוא היום מגוון של וילונות מעוצבים במחירים ממוצעים עד יקרים מאוד, לכן חשוב לחשוב מראש על תקציב כדי לא להתבלבל מגודל האפשרויות ולהצליח לא לחרוג מהתקציב שעליו החלטתם.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
איך להעביר את המסרים שלכם בדרך אפקטיבית?
תוכן שיווקי יכול לשרת אתכם בכמה פורמטים ואחד המוצלחים והטובים...
לשדרג את אופן הבישול בבית
לשדרג את אופן הבישול בבית
אחת מן הדרכים המושלמות והטובות ביותר לשדרג את מראה המטבח...
וילונות המותאמים למשרדים
וילון משרדי הוא בעל תפקיד חשוב ביצירת סביבת עבודה מקצועית...
איך אני אדע אם הבנק יהיה מוכן לתת לי משכנתא לרכישת דירה
כל אדם שרוצה לבצע רכישה גדולה במהלך חייו, לדוגמא לקנות...
למה כדאי לשים לפני שפותחים תיק השקעות (טיפים)
פתיחת תיק השקעות מוגדרת כפעולה קלה מתמיד. ניתן לפתוח תיקי...
רוצים אריכות ימים? הטופס ממתין לכם בבנק וכדאי להכיר אותו
אחד הטפסים החשובים בניהול חשבון משותף – טופס אריכות ימים...
היתרונות של טיפול מהיר בבעיות דירוג אשראי
דירוג האשראי הוא הכלי החזק ביותר שעומד היום לרשותם של...
למעלה ולמטה: מתי זה נכון לקחת הלוואה
הלוואה היא אחד הפתרונות בסל הכלים של מי שזקוק למימון...
לנוע באופן נוח וכיפי
על מנת להתנייד בצורה נוחה ומדהימה עם הילד החדש שלכם...
גם לגברים מגיע
תחום טיפוח הגוף מזמן כבר אינו נחלתם הבלעדית של הנשים...