Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

כמה טיפים לבחירה של מעצבת פנים מצויינת

כמה טיפים לבחירה של מעצבת פנים מצויינת
קרדיט - Pixabay

יש תחומים בהם אנחנו פשוט לא מעוניינים להתפשר. יש נקודות בחיים בהן אנחנו רוצים לקבל לא פחות מהטוב ביותר. בין היתר, אנחנו יודעים כי ההשקעה שלנו בעצמנו, בבית שלנו, במקום בו אנחנו עתידים להתגורר מעתה ואילך, זה הדבר החשוב ביותר. כאשר אנחנו עושים את המעשה הנכון ומשקיעים בעיצוב של המקום בו אנחנו חיים, אנחנו כבר מרגישים טוב יותר. יצירה של סביבה נעימה משפיעה על המוח שלנו גם דרך התת מודע. כאשר המרחב שלנו אסתטי, אנחנו הופכים יצירתיים יותר, רגועים יותר וכך, אנחנו גם יכולים להגיע להישגים משמעותיים יותר לאורך הזמן. תפקידה של מעצבת פנים בקריות הוא להיות מי שתדע להפוך את החלומות שלכם למציאות. בזכות ידע, כלים מקצועיים והבנה מעמיקה של התחום, היא יכולה להפוך כל חלל וכל נכס, למקום בו תרצו לחיות. במאמר הבא נדבר על שלושה טיפים לבחירה של אשת המקצוע המתאימה לתפקיד החשוב הזה. מתחילים עכשיו.

קודם כל, דיוק הרצונות- מה אתם מחפשים בדיוק?

לכל מעצב ומעצבת יש תחומים שונים בהם הם מתמחים. למשל, יש מעצבים אשר מתמחים בעיצוב משרדים וכאלו אשר יש להם ניסיון בעיצוב דירות להשקעה. לשם הדגמה: אם אתם מחפשים שירות של עיצוב פנים דירות קבלן, כדאי לבחור במי שיש לה ניסיון מוכח בתחום הזה ותיק העבודות שלה מציג פרויקטים דומים, מעצב או מעצבת מנוסים בעלי מוניטין והמלצות בתחום יועלו לתת לכם שקט בתהליך המאוד מורכב מול הקבלן ויסייעו בפתרון סוגיות תכנוניות בדירה שלא חשבתם עליהם בקנייתה. כך או אחרת, אתם צריכים לבחור במי שיודעים לספק את הסחורה עבורכם בצורה מדויקת.

שנית, תבקשו לקבל כמה שיותר פרטים על התהליך ועל משך זמן הליווי בחרו במי שיכולה ללוות אתכם לכל משך הפרויקט

עיצוב פנים הוא לא הנחת הספה בזווית המחמיאה והנכונה מול מסך הטלוויזיה בחלל ובחירת הווילון, אלא, הוא הליך תיכנוני ראשוני המבטא בצורה הנכונה והמדויקת ביותר את כל הרגלי החיים שלכם ביום יום,  העבודה של מעצבים מנוסים היא לחשוב על פרטי הפרויקט עוד משלב התכנון והבניה של הנכס עצמו. תמיד טוב לקבל ליווי מקיף של בעל מקצוע מההתחלה ועד הסוף. כך תדעו כי לאורך כל שלבי הפרויקט מתקבלות החלטות אשר יהלמו את טעמכם האישי. מה גם שמעצב המגיע לתחום העיצוב עם תשוקה אמיתית לייצר אומנות ירצה בהכרח להביא את התמונה לשלמותה וללוות את הפרויקט משלב תכנון ועד סיום ההלבשה – הרי לא תירצו לתכנן מטבח ולא לדייק את חלל המגורים הנמצא בקרבתו ע"י בחירת ריהוט ופרטי הלבשה תואמי סגנון.

אל תוותרו על יחסי אנוש מצויינים

תהליכי עיצוב ושיפוץ עלולים להוציא מאיתנו רגשות עזים. לכן, חשוב לבחור במעצבת אשר תדע לא רק לספק לנו מענה מקצועי, כי אם מענה גם במישור הרגשי. לא פעם כדאי לבקש פגישת ייעוץ עיצוב פנים, רק כדי לקבל רושם ראשוני וכדי להבין איך אתם מרגישים במהלך הפגישה.

הכימיה בתהליך חשובה לא פחות, פרויקט יכול להשתרע על חצי שנה וגם על שלוש שנים ואנרגיית הפרויקט תשפיע במישרין על תוצאתו-מניסיון!

לירז אשכנזי  בוקעי תשמח לערוך אתכם שיחת ייעוץ בימים הקרובים. רוצים לקבל מידע נוסף? זה הזמן ליצור קשר.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
רשלנות רפואית: מצב לא קל להתמודדות ולהוכחה
רשלנות רפואית היא נושא לא פשוט. ראשית, הגבול בין טעות...
איך אתם מנקים את הבית? ניקוי טקסטיל מקצועי
איך אתם מנקים את הבית שלכם? יש פריטים ביתיים שממש...
הביורוקרטיה הכרוכה בכספים מחייבת ניהול מתמחה
כל עסק וכל מי שעושה עסקים בישראל ועם העולם מכיר...
כל מה שחשוב לדעת בשביל לבחור נכון מצלמה לאבטחת הבית
תוספת של מצלמות אבטחה מחזקת את תחושת הביטחון של בני...
איך להיות מדריכי הורים מוצלחים?
הדרכת הורים הפכה בשנים האחרונות למשהו שמעניין אתכם ההורים. יש...
עורך דין לענייני תאונות דרכים - גם מול הביטוח הלאומי
הסלוגן שמלווה את הביטוח הלאומי הוא "לצדך, ברגעים החשובים של...
איך תורם עורך דין מקרקעין מיומן לקידום תמ"א 38?
תוכנית המתאר הארצית מספר 38, שאושרה בשנת 2004, חוללה מהפכה...
איך לבחור את סביבת המגורים המושלמת בגיל השלישי?
כשמתקרבים לגיל השלישי, בחירת סביבת המגורים הופכת לחשובה מאי פעם....
לייזר לגברים – גברי המילניום והעלייה בטיפולים האסתטיים
מה גורם לכך שיותר ויותר גברים, במיוחד בני דור המילניום,...
לכל דבר צריך יועץ, גם למזגנים
כמה היה העולם פשוט וקל פעם, עולם מדהים וקסום שכל...