לטעום את הפנינה של הכרמל בסיור בלתי נשכח

לטעום את הפנינה של הכרמל בסיור בלתי נשכח
קרדיט: unsplash.com

קולינריה היא חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו. אם בעבר בעיקר פודי'ז התעניינו באוכל והתלהבו ממנו, היום רבים מגלים את נפלאות הקולינריה. לא רק ברשתות החברתיות ישנה פריחה של הקולינריה אלא גם פיזית באמצעות מסעדות, בתי קפה, פודטראקס ועוד. אפשר לגלות הרבה באמצעות הקולינריה. אוכל הוא קודם כל אנשים, תרבות וסיפורים. סיור קולינרי בחיפה יביא מלבד טעמים משובחים ומעניינים גם סיפורים על אנשים, היסטוריה של מקומות וגלגולים שהם עברו. סיור קולינרי בעיר יכול להתמקד באזורים שונים כמו העיר התחתית שפורחת מחדש בשנים האחרונות וכוללת את אזור הנמל התוסס והשוק הטורקי, שוק תלפיות שאף הוא עבר שינוי דרסטי וכולל שפע של מסעדות ובתי קפה מיוחדים, במושבה הגרמנית, הדר הכרמל ועוד, הכל בהתאם למה שמתחשק לכם.

כשכשרות וטעמים משובחים נפגשים

אם בעבר העובדה שמסעדה היא כשרה הצביעה על כך שישנן מגבלות רבות שיכולות להפוך את האוכל לסטנדרטי וחסר מעוף, היום הדברים השתנו לחלוטין. ניתן למצוא שפע של מסעדות כשרות בהן עניין הכשרות אינו מפריע בכלל למאכלים מקוריים, מודרניים ושפע של טעמים בכל סגנון. סיור קולינרי כשר ללא ספק ימחיש איזה שינוי עברו המסעדות הכשרות. לצד זאת סיור כזה, במיוחד אם הוא נעשה בעיר ייחודית כמו בני ברק, יחשוף מוסדות של ממש המשמרים את הסגנון המסורתי, למשל מטבח יהודי אשכנזי שהולך ונעלם. טעימות של מנות אלה הן חוויה מרתקת, במיוחד כשהן מלוות בסיפורים על המקום, למשל מאפיות שעוברות מדור לדור, מעדניות ממש כמו בברוקלין ועוד.

שוק לוינסקי: כשהבלקן נמצא ממש כאן

במיוחד היום, כשהיחס לישראלים במדינות רבות בחו"ל כבר לא מה שהיה ורבים חושבים פעמיים אם לטוס, אפילו למדינות קרובות כמו יוון, זה הזמן לחפש ולגלות את חו"ל ממש כאן קרוב לבית. סיור קולינרי שוק לוינסקי ייתן לכם תחושה כאילו אתם נמצאים ביוון, בולגריה או מדינות אחרות בבלקן. שוק לוינסקי ידוע בפיצוחים ובתבלינים שלו, בבורקסים הנהדרים ובמאכלים נוספים שמגיעים מיוון וסביבתה. גם הסיפור של שוק לוינסקי שזור באזור הבלקן והוקם ע"י עולים ממדינות אלה. סיור בשוק זה ייתן לכם חוויה רב חושית מדהימה ותחושה שאתם תיירים גם אם זה ממש קרוב לבית, כי בסופו של דבר הכל עניין של נקודת מבט.

גילי שולץ היא מורת דרך, מפיקה ובעלת חברת טיולים, המציעה מגוון רחב של סיורים וטיולים באזורים שונים בארץ הכוללים ימי כיף, גיבושים לחברות, נופשים וסיורים מודרכים במגזר העסקי, טיולי טבע ועיר, סיורי נישה כמו אמנות, קולינריה או היסטוריה, טיולים לגמלאים, משפחות ועוד. מוזמנים ליצור קשר.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
עליה במסה: מה זה אומר ואיך עושים זאת
בקרב מתאמנים אפשר לשמוע לא מעט את המונח מסה או...
סיורים קולינריים בחיפה וירושלים – חוויה עשירה בטעמים ותרבות
בין אם אתם מתעניינים בטעמים מסורתיים או במנות חדשניות, סיורים...
תערוכות עיצוב בעולם – הזדמנות לביטוי מותג ייחודי
במהלך השנים האחרונות, השתתפות בתערוכות עיצוב בינלאומיות הפכה לכלי שיווקי...
בית אבות שמרגישים בו בבית
כשאנחנו כילדים מגיעים למסקנה שהגיע הזמן לעשות את הבלתי נמנע...
החשיבות של מוצרי קידום לעסק
כדי להצליח לקדם את העסק שלכם ולהגדיל את מספר הפניות...
העסק כבר מוגן מפני שריפה? אם לא, עכשיו הזמן לעשות משהו בנידון
כמו שאומרים חכמים מאיתנו, תמיד טוב להקדים תרופה למכה. אנחנו...
ניקיונות למעברי דירה
מעבר לבית חדש או ניקיון כללי לביתכם הוא רגע של...
למה חשוב כל כך להשקיע בעריכה לשונית של הספר שלכם
יש לכם ביד טקסט חביב, אפילו טקסט מצוין, ואין ספק...
יעילות ושימושיות בהשכרת מדפסות ומכונות צילום
בעולם העסקי המודרני, הטכנולוגיה משחקת תפקיד מרכזי ובלתי נפרד. כל...
למה לקחת חלק בקורס שיכשיר אתכם להיות יועצי השקעות
אם תמיד מצאתם עניין בעולם ההשקעות והרגשתם צורך להאיר את...
דילוג לתוכן