Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

ליווי והטמעת מערכות שכר נוכחות ומשאבי אנוש

ליווי והטמעת מערכות שכר נוכחות ומשאבי אנוש

העידן הדיגיטלי בו אנו חיים ומתנהלים, מעמיד לרשות המעסיקים שבינינו, מגוון רחב של אפשרויות טכנולוגיות שחלקן מיועדות לצרכי ניהול מערך הכספים, השכר ומשאבי האנוש בארגון, בחברה ובבית העסק. אפשרויות אלו משלבות בתוכן מערכות משאבי אנוש, מערכות שכר, מערכות חכמות של שעוני נוכחות ועוד.

ליווי והטמעת מערכות שכר נוכחות ומשאבי אנוש

כיום, כל מעסיק המעוניין לייעל בצורה האופטימאלית ביותר את אחד מהנושאים הקשורים לתחום משאבי האנוש ושכר העובדים, יכול לעשות זאת במסגרת הליכי הטמעת מערכות דיגיטליות המיועדות לצרכי ניהול המשאב האנושי בבית העסק, החברה או הארגון. יחד עם זאת, הליכי הטמעת המערכות חייב להיעשות במסגרת ליווי שוטף ומקצועי של מחלקת חשבות שכר מקצועית דוגמת זו המוצעת לכם בחברת יעל שכר המתמחה בנושא. כיום, כל מעסיק יכול ליהנות מהיצע הולך וגדל של מערכות שעוני נוכחות שחלקן מוצעות לו באמצעות אפליקציה לשעות עבודה דוגמת אפליקציית TIMEWATCH.

מערכות שכר לבית העסק

מערכות השכר המתקדמות מותאמות באופן פרטני לכל בית עסק בהתאם לגודלו וצרכיו. מערכות אלו מספקות מידע מונגש של נתוני השכר העיקריים של העובד, לרבות, שכר הברוטו, שכר הנטו, ניכויים, צבירת ימי חופשה ומחלה וכדומה. כמו כן, מערכות אלו משלבות בתוכן פיצ'רים ייעודים להנפקת תלושי שכר ונוסף הן יודעות לשקלל את כל נתוני השכר בהתאם לשכר הפרטני של כל עובד ועובדת. במערכות אלו מוטעמים מגוון רחב של כלי עבודה ידידותיים למשתמש המאפשרים למעשה השגת שליטה מלאה בהוצאות השכר של בית העסק עוד בטרם עיבודו על ידי מחלקת חשבות השכר.

מערכות נוכחות לבית העסק

מערכות הנוכחות החכמות והמתקדמות לבתי העסק השונים הפועלים בישראל, מותאמות אף הן לצרכי העסק, הארגון או החברה והן מיועדות לצרכי קבלת דיווחי נוכחות מדויקים בזמן אמת ובכל רגע נתון. חלק מהמערכות המתקדמות ביותר הינן מערכות מבוססי מיקום וכך הן מאפשרות דיווח נוכחות היודע לספק לבעלי העסק מידע על מיקומו של העובד בעת הדיווח וזאת כחלק ממנגנון ביקורת ועוד.

מערכות משאבי אנוש

מערכות אלו מספקות מענה מורחב לצרכי ניהול המשאב האנושי בבית העסק, החברה או הארגון והן משלבות בתוכן מגוון רחב של מודלים לצרכי ניהול הדרכות, תקנים ונושאי רווחה בארגון וזאת בנוסף למודלים המספקים מענה לצרכי גיוס מועמדים לאיוש משרות שונות ועוד.

הליכי הטמעתן של כל אחת מהמערכות הנ"ל חייבת להיעשות בשיתוף פעולה מלא של מחלקות חשבות שכר ובאמצעות הטמעה אופטימאלית של אפליקציה לשעות עבודה בהתאם לצרכי הדיווח בבית העסק, החברה או הארגון.

 

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
עיצוב הבית מתחיל בכם
כל מעצבת פנים שתשכרו לעבוד על עיצוב הבית שלכם תשב...
10 ערים מומלצות לטיול באירופה
באירופה ישנן ערים רבות ומרתקות שראויות לביקור. כל עיר מציעה...
חישוב שעות עבודה בקלות ובמהירות
מעקב שעות עבודה מדויק חיוני לעסקים מסיבות רבות, כגון תשלום...
קדמה לחדשנות: שעון נוכחות מתקדם לעובדים משפר את הניהול של הזמן
השימוש בשעון נוכחות לעובדים באופן נכון וחכם משנה את הכל....
איך לבחור מגשרת גירושין?
כשבני זוג מחליטים להתגרש, מכל סיבה שהיא, עולות כמה וכמה...
אתם יכולים לשנות את מציאות חייכם
בעבר בני האדם רצו דבר אחד, לשרוד. האדם הפשוט לא...
היופי שבצילום בשחור לבן
במהלך לימודי צילום ועריכה מכירים נקודות מבט שלא הייתם חושבים...
לחיות עם שמכם הטוב ללא כתם פלילי
כשאזרחים נורמטיביים רבים מוצאים את עצמם בתחנת המשטרה כשהם נקראים...
הידעתם? אתם יכולים להשכיר את הגג שלכם לחברת החשמל
אנשים חכמים יודעים לנצל את המשאבים הקיימים ברשותם בשביל להרוויח...
למה צריך לבצע בדיקות גנטיות?
בדיקה גנטית יכולה לסייע באבחון הפרעות גנטיות או מחלות הנגרמות...