Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

לימודי אנגלית עסקית עם מורה פרטית

לימודי אנגלית עסקית עם מורה פרטית

אנגלית היא אחת השפות המדוברות ביותר בעולם. שימוש בשפה זו מורגש במיוחד בעולם העסקים – בו יש צורך להתנהל באופן שוטף באנגלית. ישראלים רבים נחשבים לדוברי אנגלית ברמה טובה, במיוחד ביחס למדינות אירופאיות אחרות בהן אנגלית היא איננה שפת אם. עם זאת, בהחלט לא מספיק לדעת לדבר ולכתוב שפה זו: בין אם אתם עובדים בעולם המכירות, התיירות, או ההיי טק – עולמות עסקיים אלו ואחרים דורשים בקיאות במושגים מיוחדים לצורך תקשורת ראויה באנגלית.

לימודי אנגלית עסקית עם מורה פרטית

אנגלית, כאמור, נחשבת לשפה בינלאומית, וידיעת שפה זו נחשבת ליתרון משמעותי. על מנת שנוכל לתקשר בשפה זו בביטחון ובנינוחות, ישנן אפשרויות רבות המסייעות בלימוד השפה: אנגלית עסקית מורה פרטי היא מסלול אחד מתוך רבים המוצעים למתעניינים בלימודי אנגלית עסקית. מסלול זה, הנלמד באופן פרטי וללא משתתפים נוספים מעבר למורה ולתלמיד, מעניק יחס אישי וסביבה שקטה לצורך לימודים אלו.

לימודי אנגלית בסביבה נוחה

התנהלות באנגלית עסקית מחייבת שליטה מלאה בעולם המושגים הרלוונטי לתחום בו אתם עוסקים. בהתאם לכך, לימודי אנגלית עסקית הופכים, בשנים האחרונות, לחלק מהנוף של עולם העסקים בו משתתפים מנהלים, אנשי מכירות ועובדים רבים אחרים לצורך שיפור הדיבור והכתיבה שלהם באנגלית.

לימודי אנגלית אלו הינם חלק ממערך קורסים מגוון הכולל שיעורים פרטיים לצד לימוד בקבוצות – בהתאם לרצון המתעניינים. לימודים אלו כוללים, ראשית, את סיווג רמת האנגלית של המתעניינים. בהמשך, יקבעו המטרות אותם המשתתפים מעוניינים להשיג: בין אם מדובר בשיפור יכולות הדיבור או לימוד עולם הביטויים בתחום בו עובד המשתתף. מטרות אלו ואחרות יסייעו למשתתפים להציג את עצמם בפגישות עסקיות כמו גם לנהל שיחת טלפון באופן שוטף.

המסלולים הקיימים ללימוד שפה זאת הם מגוונים: בין אם אתם נהנים ללמוד בקבוצה, או שמא אתם מעוניינים ללמוד באופן פרטני – ניתן למצוא קורסים המותאמים לכל אחד ואחת. אם ברצונכם ללמוד אנגלית בקצב שלכם, או זקוקים להשלמות כאלו ואחרות – השתתפות בשיעורים פרטיים הוא המסלול המתאים עבורכם. לצד תיאום מפגשים עם המורה באופן גמיש, תוכלו להשלים את הפערים שלכם באנגלית בקצב שלכם.

ללמוד אנגלית במקצועיות

ידיעת שפות שונות היא כלי משמעותי בעולם העסקים של ימינו – ובאופן מיוחד ידיעת האנגלית העסקית. אם גם אתם חוששים להביע את עצמכם באנגלית ומעוניינים להסיר מכשול זה – אך בקצב ובזמנים שלכם, שיעורים פרטיים באנגלית עסקית למבוגרים הם הפתרון עבורכם. שיעורים פרטיים אלו, בהנחייתה של רונית ארזי, יסייעו לכם לגשר על פערי השפה עם העמיתים שלכם ואף לנהל אתם שיחה בביטחון רב.

התקשרו עכשיו: 0548044999

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
מדריך מקיף לתושבי גבעתיים על איך לכבוש את מבחן ה-GMAT
מבחן ה-GMAT, המהווה שער הכניסה לתוכניות MBA יוקרתיות רבות ברחבי...
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...
איך בוחרים נכון ריצוף לבית
יש לריצוף של הבית השפעה רבה על העיצוב, המראה הכללי...
מוזיקה לאירועים דתיים
היהדות עשירה במסורות ובסמלים, וכך גם האירועים בה, אשר מהווים...
איך יוצרים אירוע מרשים ומכובד?
חברות רבות בישראל כבר רגילות לסטנדרטים הגבוהים של אירועי חברה...
התייחסות מחמירה לעבירות אלימות במשפחה- איך הדבר בא לידי ביטוי?
עבירות אלימות במשפחה נתפסות בעיני החוק ובכלל בעיני החברה בתור...
טיפול שורש או לא? אלה הן האפשרויות העומדות
לא מעט אנשים חוששים מטיפול אצל רופא השיניים, ואיך לא?...
משרד עורכת דין אולגה קוטלניקוב
כאשר משרד עורכי דין, כמו המשרד של אולגה קוטלניקוב, מציע תחת...
שינה איכותית ובריאה
על מנת שתוכלו לישון בצורה נוחה במיוחד תוכלו לעשות שימוש...