Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

לימודי נדל"ן כהסבה מקצועית

לימודי נדל"ן כהסבה מקצועית

הסבה מקצועית היא תהליך שבו אדם בעל קריירה, תפקיד או משרה מסוימת מחליף מקום עבודה. הסבה מומלצת עבור גברים ונשים במגזר הדתי שמרגישים חוסר סיפוק וגם למי שמגלה עניין בתחום חדש. בעזרת הסבה ניתן להשיג שורה ארוכה של יתרונות ולשמור על אורח חיים מסורתי ודתי. הסבה מקצועית היא גם דרך מצוינת להשתלב בשוק ההון ולהשיג את ההכשרה הנדרשת לעבודה בענף הנדל"ן.

בשנים האחרונות ניתן לזהות עלייה בביקוש לקורס נדל"ן מקצועי בקרב המגזר הדתי באיזור גוש דן וגבעתיים. הסיבה העיקרית לכך היא העצמאות שמספקת הסבה מן הסוג הזה, כמו גם תגמול גבוה שנובע מהמחירים הקיימים בשוק. סיבה נוספת היא אפשרויות הלימוד החדשות שלא היו קיימות בעבר. כיום ניתן לקחת חלק בקורסי נדל"ן כחלק ממסלול הסבה יעיל, מהיר ומעניין. התכנים הנלמדים במסלול עולים בקנה אחד עם המאפיינים של שוק ההון והם מאפשרים השתלבות מהירה במשק הפרטי או הציבורי.

מה לומדים במסגרת ההסבה?

כל מסלול הסבה נקבע על פי הידע המוקדם שאיתו מגיעים הסטודנטים. מי שיש לו הכשרה מסוימת בשוק ההון, ביזמות או בהשקעות נדל"ן יכול לבצע הסבה קצרה ולצאת ממנה עם תעודת מתווך. לעומת זאת, סטודנטים צעירים שעושים את צעדיהם הראשונים בענף יצטרכו לקחת קורסים בסיסיים יותר. היתרון של הסבה הוא התאמה לצרכי הסטודנטים והיכרות עם דרישות השוק. התכנים מועברים על ידי מרצים מנוסים ובשעות נוחות, גם עבור ציבור שומרי המסורת והשבת.

במסגרת הסבה לומדים כיצד לייצר הכנסה קבועה ובטוחה מנדל"ן. במהלך ההכשרה מקבלים הסטודנטים ידע וכלים פרקטיים שאמורים לסייע להם לזהות הזדמנויות, על מנת ליצור רווחים, ביטחון ועצמאות כלכלית. הקורס מתאים לצעירים שמקימים משפחה ולמבוגרים שרוצים לערוך שינויים בקריירה.

בנוסף, לאורך הקורס לומדים לבצע עסקאות אקזיט לאחר השבחת נכסים, להשקיע בשוק ההון גם בלי הון ראשוני ולשלב בין יזמות אישית לבין מקצוע התיווך. לאחר ההסבה מקבלים תעודה מטעם משרד המשפטים ומחליטים האם לעסוק בתחום באופן עצמאי או להציע מועמדות לעבודה באחת מחברות התיווך והנדל"ן הפזורות בגבעיים.

איך בוחרים איפה ללמוד?

מומלץ לתת עדיפות לקורס נדל"ן מקצועי ולשמוע חוות דעת מסטודנטים שכבר סיימו את ההסבה. אפשר ללמוד קורסים מן הסוג הזה בכל רחבי הארץ וכמובן גם בתל אביב וגבעתיים. בחירת מסלול לימודים חשובה לא רק מבחינת העניין האישי של הסטודנטים, אלא גם בגלל רמת התעודה הניתנת בסיומו. תמיד כדאי ללמוד מול מרצים מנוסים ולהפיק תועלת מרבית ממסלול ההכשרה.

מסלולי יזמות בנדל"ן נמשכים 12-18 מפגשים, בהתאם לצורך בתעודת יזם בנדל"ן ותעודת מתווך מטעם משרד המשפטים. כדאי להגיע לכמה שיעורי ניסיון ולהתרשם מהאווירה ואופי הקורסים. כך בוחרים מסלול הסבה מאתגר ולומדים כיצד לקנות נכסים במחיר נמוך משמעותית מהמחיר המקובל בשוק. כאן למשל אתם יכולים למצוא את כל המידע אודות לימודי נדל"ן.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
איך בוחרים נכון ריצוף לבית
יש לריצוף של הבית השפעה רבה על העיצוב, המראה הכללי...
עיצוב הבית מתחיל בכם
כל מעצבת פנים שתשכרו לעבוד על עיצוב הבית שלכם תשב...
מאפיין אדריכלי מרשים
חיפוי קיר מעץ הוא מאפיין אדריכלי מכובד המעניק לכל חלל...
נכסים שכדאי להשקיע בהם בחיפה
אזור נווה שאנן הוותיק בחיפה לא איבד את קסמו ואפשר...
תמא 38 במרכז - כל מה שצריך לדעת
רבים מאמינים כי פרויקטי בניה מסוג התחדשות עירונית כמו תמ"א...
מדריך קצר להערכת מקרקעין בגבעתיים
מבוא: מהו שמאי וכיצד הוא פועל בפועל? שמאי מעריך את שווי...
סמארט נדל"ן בגבעתיים
ניכר כי פירמת סמארט נדל"ן, החולשת על פרויקטים מרכזיים בצפון,...
חשיבותה של שקיפות במיזמי בניה
מיזמים עסקיים ונדל"ניים רבים מרחיבים את הפעילות הכלכלית בישראל וזה...
משכנתא לבנייה עצמית
לממן את פרויקט חייכם
אם באזורים עירוניים מאוכלסים וצפופים נהוג לרכוש דירה חדשה מקבלן...
חיים יעקבי "ישראל מתפתחת והולכת וגדלה בזכות משקיעים רבים ופטריוטים"
חיים יעקבי הוא יזם נדל"ן בעל ניסיון של מעל 2...