Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מגשי אירוח – איך בוחרים נכון?

מגשי אירוח – איך בוחרים נכון?
צילום יחצ

לא מעט אנשים מתלבטים בשאלה כיצד יש לבחור מגשי אירוח בצורה החכמה והנבונה ביותר. היום ניתן למצוא בשוק עשרות אם לא מאות חברות שונות אשר מספקות מגשי אירוח שונים ומשונים, כך שאין זה מפליא כי אנשים רבים פשוט הולכים לאיבוד עם כל השפע הזה. לא חשוב אם מדובר על אירוע עסקי, כגון מסיבת השקה למוצר חדש או כנס מקצועי, או לחילופין אירוע פרטי כמו חתונה או יום הולדת מיוחד, בכל מקרה חשוב לדאוג לכיבוד מושקע עבור האורחים. הצלחת האירוע תלויה ברוב הפעמים בפרטים הקטנים ביותר, כגון צורת ההגשה של האוכל, מגוון הטעמים השונים והשילוב שלהם במנה וכמובן מנות מיוחדות ומפתיעות מבחינה קולינרית. לכן מעבר לכל הסידורים של האירוע, הכוללים סגירת אולם, עיצוב המקום, בחירת הדי ג'יי וכדומה, יש צורך להשקיע לא מעט זמן ומחשבה לגבי התפריט של האירוע וצורת ההגשה שלו. בשנים האחרונות ניתן לראות עליה משמעותית בפופולאריות של מגשי האירוח, אשר מספקים מנות מיוחדות ומושקעות לכל אירוע.

מגשי אירוח - איך בוחרים נכון?
צילום יחצ

כיצד להתאים את מגשי האירוח לסוג האירוע?

חשוב להבין כי לא כל מגש אירוח יתאים לכל סוג של אירוע ולכל סוג של מוזמנים. למשל, אם מדובר על אירוע הכולל כמות גדולה של ילדים, כמו למשל במקרה של בר או בת מצווה, יש צורך לקחת אותם בחשבון ולהזמין עבורם מגשי אירוח מותאמים. רוב הילדים למשל, לא יעריכו טעמים מורכבים ומיוחדים, לכן חשוב לדאוג עבור למאכלים פשוטים ומוכרים יותר, כמו למשל כדורי פלאפל, צ'יפס מירקות שורש שונים, שניצלונים קריספיים וכדומה. לעומת זאת, אם מדובר על אירוע אלגנטי המיועד בעיקר למבוגרים, כמו למשל מסיבת קוקטייל או חתונה יוקרתית, כדאי להזמין מגשי אירוח אלגנטיים יותר שיכילו פינגר פוד מקורי ומעניין. מגשים מסוג זה יכולים לכלול למשל, מיני קישים במילויים שונים, מיני טורטיות המלאות בכל טוב, חטיפי פילו מלוחים, לחמניות ביס וכדומה. המטרה היא לספק לאורחים כיבוד בעל מראה נקי ואסתטי, כזה שניתן להכניס לפה בצורה אלגנטית, ללא צורך להסתובב עם צלחת כבדה ועמוסה.

טיפים לבחירת מגשי אירוח

כאמור, המגוון, היצירתיות והמקוריות הקיימת היום בתחום של מגשי אירוח היא עצומה. כל אחד יכול להרכיב לעצמו תפריט קולינארי מרהיב ביופיו, ללא שום מאמץ או בזבוז אנרגיה מיותר. החוכמה היא רק להתחשב במספר גורמים חשובים, שיוכלו לסייע לכם לבחור את מגשי האירוח האידיאליים ביותר עבורכם. למשל, האם האירוע מתקיים בשעות הבוקר או בשעות הערב? במידה וזהו אירוע בוקר, כדאי לבחור במגשי אירוח קלילים יותר, שלא יגרמו לתחושת כובד אצל האורחים. סלטים מרעננים, לחמים טריים ומגש גבינות למשל, יכולים בהחלט לעשות את העבודה. לעומת זאת, אם מדובר על אירוע שמתקיים בערב, כדאי להשקיע במגשים שיכילו מנות משביעות ומפוארות יותר. בכל מקרה, אסור לשכוח את מגשי הקינוחים, היות והם מהווים את מוקד האירוע.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
איך הכי כדאי להשקות את הגינה
השקיה נכונה היא המפתח לגינה פורחת. אם יש לכם גינה...
כשאתם זקוקים לעזרה משפטית יש מי שעומד לצדכם
גם אזרחים נורמטיביים לגמרי נזקקים לשירותי עורך דין בהזדמנויות שונות...
הכירו את המעצבת שהופכת בתים לאמנות מגורים
אלה מורגן היא דמות מובילה בתעשיית עיצוב הפנים בישראל, עם...
איך מטפלים בקשיים רגשיים ולמה זה כל כך חשוב
מחלה בנפש, לא משנה מדוע זו הופיעה, היא מחלה לכל...
מדריך מקיף לתושבי גבעתיים על איך לכבוש את מבחן ה-GMAT
מבחן ה-GMAT, המהווה שער הכניסה לתוכניות MBA יוקרתיות רבות ברחבי...
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...
איך בוחרים נכון ריצוף לבית
יש לריצוף של הבית השפעה רבה על העיצוב, המראה הכללי...
מוזיקה לאירועים דתיים
היהדות עשירה במסורות ובסמלים, וכך גם האירועים בה, אשר מהווים...
איך יוצרים אירוע מרשים ומכובד?
חברות רבות בישראל כבר רגילות לסטנדרטים הגבוהים של אירועי חברה...