Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מוצרי ים המלח

מוצרי ים המלח
תמונה באדיבות: pixabay

ים המלח איננו רק אתר תיירות מיוחד. זהו גם לא רק המקום הנמוך ביותר בעולם, אזור המשופע בנוף מדברי מרהיב ואוויר יבש ומבריא. ים המלח ידוע ברחבי העולם כמקום שממנו מגיעים מגוון מוצרים בעלי סגולות ייחודיות. מוצרי ים המלח משווקים על ידי חברות מובילות ויש להם יכולת לשקם נזקי עור, לסלק קמטים, למצק את העור. מגוון המוצרים כולל תחליבים ומשחות, סרומים שונים וחומרים גרגיריים וגם סבונים.

רק מוצרים מקוריים

מוצרי ים המלח משווקים לא רק סמוך לים המלח עצמו, ולמעשה המצב הפוך בתכלית. שמם של מוצרי ים המלח יצא לתהילה עד כי הם מבוקשים בכל מקום, בכל רחבי הארץ וגם בחו"ל. המוצרים נמכרים בפרפומריות היוקרתיות וברשתות הפארם, בבתי כולבו וכן גם בחנויות שפועלות אונליין. אך יש להיזהר – הביקוש והאיכות הביאו לכך כי קמו חקיינים המבקשים להיבנות מהתהילה. חשוב ביותר לוודא כי המוצרים שאתם רוכשים הינם טבעיים ומקוריים.

גם אם אתם מבקרים אצל קוסמטיקאית או בספא וודאו כי הטיפול המוענק לכם כולל את המוצרים המקוריים של ים המלח. כך תחוו את האפקט המבריא, המחזק, האסתטי. האיכות של מוצרי ים המלח מבוססת על כל הטוב של הטבע, ביחד עם קדמה, מחקר ומדע. המוצרים המקוריים מתאימים לשימוש עצמי וכן מקובלים אצל מיטב הקוסמטיקאיות בתי הספא ומכוני היופי. ניתן לרכוש מוצרים בודדים וכן מארזים בגדלים שונים, לרבות מארזי מתנה בעיצוב יוקרתי.

תנו לים המלח לטפח

את מוצרי ים המלח ניתן למצוא בצורת בוץ טבעי, לרוב בצבע שחור. אבל מעבדות מובילות הצליחו לייצר מגוון נוסף של מוצרים, בתצורות שונות. יש מוצרים המבוססים על הבוץ, על המלחים ולפעמים גם על צמחים הגדלים בסביבת ים המלח. בין היתר, ניתן למצוא מוצרים מעולים לטיפוח הפנים ויש גם מוצרים לטיפוח הגוף, העיניים, כפות הידיים או הרגליים.

חשוב לציין כי המשחות, המלחים והתחליבים לטיפוח הפנים יהיו מעודנים יותר לעומת המוצרים לטיפוח יתר חלקי הגוף. יש בנמצא גם סבונים מיוחדים המבוססים על הבוץ, בעלי הרכב מצוין לכל סוגי העור, וכן לסובלים מבעיות עור למיניהן. מוצרי קוסמטיקה, יופי וטיפוח מים המלח כוללים גם תכשירי פילינג, תכשירים לחות לשימוש יומי או מזדמן וגם תכשירים להאטת תהליך ההזדקנות (אנטי אייג'ינג).

מוסיפים לכם בריאות

לא רק לנשים קיים היצע של מוצרי טיפוח, יש גם מוצרים ייעודיים לגברים. קרמים לגילוח או קרמים לאחר גילוח מסייעים למראה צעיר, לחידוש תאי העור והרגשת רעננות. ולא רק אסתטיקה משופרת מציע כל הטוב המגיע מים המלח, לנשים ולגברים. המוצרים יכולים להציע פתרון מצוין לסובלים מבעיות עור שונות, לסובלים מגירויים או אקזמות. ישנם מוצרים ייעודיים שיכולים לחולל פלאים לסובלים מאלרגיות שונות ואפילו להטבה במצבם של חולי אסטמה. המוצרים טובים גם לטיפול בפסוריאזיס ואקנה. חשוב להוסיף שאלו לא רק טענות של קוסמטיקאיות או יועצות יופי כי אם תוצאה של מחקרים מדעיים ורפואיים.

תמונה באדיבות: pixabay

 

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
איך לתכנן פרישה?
לישראלים רבים אין מושג לגבי מצב החיסכון הפנסיוני. בחלק מהמקרים,...
איך להעביר את המסרים שלכם בדרך אפקטיבית?
תוכן שיווקי יכול לשרת אתכם בכמה פורמטים ואחד המוצלחים והטובים...
לשדרג את אופן הבישול בבית
לשדרג את אופן הבישול בבית
אחת מן הדרכים המושלמות והטובות ביותר לשדרג את מראה המטבח...
וילונות המותאמים למשרדים
וילון משרדי הוא בעל תפקיד חשוב ביצירת סביבת עבודה מקצועית...
איך אני אדע אם הבנק יהיה מוכן לתת לי משכנתא לרכישת דירה
כל אדם שרוצה לבצע רכישה גדולה במהלך חייו, לדוגמא לקנות...
למה כדאי לשים לפני שפותחים תיק השקעות (טיפים)
פתיחת תיק השקעות מוגדרת כפעולה קלה מתמיד. ניתן לפתוח תיקי...
רוצים אריכות ימים? הטופס ממתין לכם בבנק וכדאי להכיר אותו
אחד הטפסים החשובים בניהול חשבון משותף – טופס אריכות ימים...
היתרונות של טיפול מהיר בבעיות דירוג אשראי
דירוג האשראי הוא הכלי החזק ביותר שעומד היום לרשותם של...
למעלה ולמטה: מתי זה נכון לקחת הלוואה
הלוואה היא אחד הפתרונות בסל הכלים של מי שזקוק למימון...
לנוע באופן נוח וכיפי
על מנת להתנייד בצורה נוחה ומדהימה עם הילד החדש שלכם...